Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Tavi

@panda_no 5: Multumiri pentru pozele si info de pe partea cuprinsa intre DNCB si str. Popasului.
Referitor la lucrarile dintre supratraversarea vaii Pasarea si DNCB, duminica 6 iulie, am trecut dispre Ploiesti pe A3 si mai erau cateva grinzi de mutat. Probabil se vor apuca de finisaje si acolo nu sunt mai mult de 500 m ramasi pe sensul catre Ploiesti (trebuie asternute toate straturile bituminoase, marcaje, parapete, semnalizare). Daca voi trece si in acest w/e sper sa ma pot opri cumva sa fac poze chiar de acolo.

ciprebbe

#3436
Quote
e posibil sa lucreze pe ceva proiectat de Bechtel? sau nu a fost facut nimic de ei in zona respectiva?.
ati vazut si harta? ce scurt e lotul  1 inteleg ca nu pleaca din DN13 zona Acatari? lotul va functiona ca o centura SW la TG-M?

Nu era nimic acolo proiectat.
12 luni avem peste tot termen de executie de la C.Turzii si pana la Tg Mures in total 5 loturi toate foarte scurte(posibil pt a se incadra in N+3) .
Daca pe Sebes-Turda lot 2 a fost nebunia aia de asociare nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie aici pe 5 loturi.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Quote from: nicolaem on July 10, 2014, 11:36:18 AM

e posibil sa lucreze pe ceva proiectat de Bechtel? sau nu a fost facut nimic de ei in zona respectiva?.
ati vazut si harta? ce scurt e lotul  1 inteleg ca nu pleaca din DN13 zona Acatari? lotul va functiona ca o centura SW la TG-M?
cu siguranta este pe Proiectul Bechtel. lotul pana la DN13 face parte din cealalta autostrada, catre Iasi.

5 km reprezinta exact distanta intre ungheni si nodul A3+A8.

Dar 12 luni executia? este realizabil?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cutter

#3438
Facturi plătite de CNADNR către SEARCH CORPORATION pentru PROIECTAREA AUTOSTRAZII BRASOV-CLUJ-BORS SECTIUNEA 1C: SIGHISOARA-TARGU MURES (OGRA):

03/03/2014 -> 1,159,646.24 lei
02/06/2014 -> 1,826,425.75 lei
02/06/2014 -> 1,889,411.58 lei

Cu ocazia asta, am descoperit ceva care mi se pare incredibil și anume că EGIS INTERNATIONAL SA FRANTA SUCURSALA BUCURESTI primește în continuare după rezilierea contractului Bechtel în jur de 1,2-1,4 milioane lei în fiecare lună pentru  SUPERVIZARE LUCRARI DE CONSTRUCTIE AUTOSTRADA BRASOV-CLUJ-BORS CF  CTR.2562/30.08.2004. Tare bun trebuie să fi fost contractul ăsta dacă EGIS primește cîte 1,3 milioane de lei pe lună de 10 ani încoace, chiar și fără să existe lucrări de supervizat!

stangabriel

Asta stire de ziar,de facut putina valva....Multumim de informatii.

rocklee

pozele lui panda-no5 ..de pe A3.....




detalile sa le scrie el .... :)

alecu26

Da, e FIDIC Rosu.

Da, sunt 12 luni pentru incadrare in fonduri UE, la fel ca si celelalte.

Proiectul, chiar daca poate se incadreaza in coridorul lui Bechtel (cu toate ca nu sunt 100% sigur) acum sigur e actualizat si upgradat. Pe zona aia Bechtel nu a fost niciodata inaintat cu proiectul ca nu a fost prioritara.

Poate e bine ca sunt si loturi mici...sa mearga acolo gramada de firme mici...si sa fie mai usor cu contestatiile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

#3442
Daca nu se vor incadra cu finalizarea executiei in cele 12 luni oare vor avea posibilitatea de a intra pe finantarea exercitiului urmator? Oricum, daca pana pe 01.09 trebuie depuse ofertele, cred ca nici la 1 ianuarie nu vor fi atribuite aceste loturi constructorilor. Daca nu va fi asa, va fi o premiera. Cine stie, cu noua lege a contestaților poate usureaza putin procesul de atribuire

alecu26

probabil se vor muta fondurile sau se vor faza...oricum

Am auzit un zvon ca la CFR deja ar cam fi acceptata chestia asta....adica proiectele care oricum nu se vor termina nici pana in dec 2015....vor continua sa fie finantate...

Dar...probabil...dezangajarea fondurilor va ramane. Oricum acesti bani mutati pe urmatorul ciclu bugetar...doar se vor adauga unor bani care oricum nu cred ca-i vom cheltui pe toti, daca intr-un an sau maxim doi nu e foarte clar ce vom face, când, in ce ordine...si sa fie pornite odata licitatiile de executie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

Baieti, am tot omis sa va spun ca din septembrie am terminat cu Tecuciul. Voi lucra in jud Mures, mai exact la cativa km de Ogra :D intelegi aluzia, nu? :D aceasi chestie este valabila si pt A10

alecu26

cam in 3 ani...ai putea avea chiar autostrada din poarta in poarta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Am pus in semnatura schimbarile.
Florin & ceilalti care se mai pricep, sa ne tineti la curent cu aparitiile contestatiilor and stuff. :cheers:

cutter

Cred că poți să treci "reziliat" sau "în curs de reziliere" la A3 Buc-CB. N-o să vedem nicio deschidere în 04.2015.

marisRO

Quote from: Eurocopter on November 23, 2013, 02:59:53 PM
Ca tot se vorbeste de traseul continuarii A3 dupa Campia Turzii, am filmat de deasupra cat de exact am putut in conformitate cu harta de pe site-ul Bechtel.

Zborul a fost finantat de www.goldring.ro.

http://www.youtube.com/v/YTwsZ53R34E

Sa ii ajutam pe ofertantii pentru loturile Tg. Mures-Ogra-Campia Turzii si sa le aducem aminte de filmarea lui Eurocopter.

ciprebbe

^^^
Lucrari mai complexe ar fi asa:
Lot 1 C Turzii- Chetani :
- Supratraversarea DN 15 de la inceputul lotului (min 0.21)
- Viaduct peste Aries ( min 0.31 )
- modificarea noua de la Hadareni de la min 2.58 (initial era pe dealul din stanga, acuma e mutat in dreapta exact pe langa Aries) viaduct + consolidari mal
- traversare DN la min 3.34
- din nou traversare DN min 4.34
- min 4.40 - 4.45 nod rutier Chetani in stanga imaginii (cred ca e pe lot 1 nodul, daca nu continuam cu lot2)

Lot 2 Chetani - Iernut
- traversare rau Mures (min 5.09) + CF
- min 5.33 aici probabil fara demolari nu se poate (sunt constructii noi , interesant daca sunt ridicate cu autorizatie  fiind cunoascut traseul din zona al autostrazii)
- min 6.30 " distractia" de la Bogata cu viaduct peste raul Mures -case(demolari) - raul Mures
- min 7.42 - 8.45 "alta distractie" cu cele  6 linii de inalta si medie tensiune de la termocentrala Iernut (centrala de baza pt repornirea in caz de colaps a SEN, )
- min 10.18-10.30 nod rutier Iernut (in st imaginii)

Lot 3  Iernut - Ogra
- aproape "parfum" pana la final (min 11.55) fara probleme de teren, aproape campie.

Lot4  Ogra-Ungheni
- asemamator cu Tm-Arad (tot un deal si o vale, insa nu exagerate) , urmareste in mare traseul liniei de inalta tensiune
- min 14.55 nod Aeroport TGM

Lot5 Ungheni -TgMures
-  nu il avem filmat insa sunt mai multe structuri de realizat pe traseu + drumul de legatura ce iasa la Metro iar terenul e relativ plat.


Parere persolala: lot 3-4-5 fezabil 12 luni executie, lot 1 si 2 am mari dubii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe