Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 23 Guests are viewing this topic.

GFC

Bine v-am gasit Ionut! Sincer asa mi se pare cam goala comparand-o cu DN1, dar oricum este bine ca o avem!

radutm

#976
^^
In jurul DN1 exista deja un tesut de localitati si de intreprinderi care atrag trafic care nu are treaba cu autostrada. Acel trafic nu va disparea. A3 va fi mult mai circulata atunci cand si in jurul ei vor incepe sa se dezvolte infrastructura adiacenta, companii, ansambluri rezidentiale noi, localitatile din apropiere. Asta va fi general valabila cu autostrazile noi, ca vor fi folosite mai mult de traficul pe distanta lunga sau de tranzit. Cu timpul, ele vor deveni scheletul pe care se va dezvolta o noua structura urbana si industriala si in consecinta un trafic local dependent de ele. Actualele DN-uri se suprapun pe drumuri care au sute sau mii de ani si in jurul carora s-a dezvoltat toata tara. Autostrazile vor avea nevoie de mult timp pana vor ajunge la gradul de integrare al DN-urilor si ele oricum isi vor pastra utilitatea.
cont inchis

Ionut

Foarte bun comentariul, Radu!

Cei care stau in Balotesti/Corbeanca/Otopeni si lucreaza in centru nu vor folosi autostrada zilnic, pentru naveta, ci vor folosi DN1. Este si normal, omul foloseste cel mai scurt drum pana unde are treaba. DN1 este inca foarte aglomerat. Nici pe departe la fel de aglomerat ca inainte, insa aglomerat.

Plus de asta, A3 va capata si mai mare importanta cand va avea acces la aeroport, la Otopeni. Daca mergi la aeroport sa si vrei sa o iei pe autostrada, ca n-ai cum. Traficul pe DN1 va scadea dupa ce va fi gata metroul (M6) pentru ca multi vor lua metroul. Sunt multe variabile, evident. Cert este ca aceasta autostrada este extrem de necesara, in primul rand pentru a degreva DN1, extrem de aglomerat inainte la orele de varf pentru ca era folosit nu numai de navetisti, ci de toti cei care mergeau la Ploiesti sau la Brasov/Valea Prahovei.

MRS

#978
am mers aproape saptamanal de la deschidere pe A3 ... traficul a crescut constant si va tot creste.. stati linistiti
:cheers:



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

radutm

^^
E normal ca lumea a inceput sa cunoasca si sa se obisnuiasca cu noua ruta. Iar pe termen lung, traficul oricum va creste per ansamblu, pentru ca autostrada va stimula tot mai mult trafic. Noi mai avem inca mult de crescut, asa ca peste vreo 10 ani DN1 si A3 ar trebui sa fie ambele dodoloate 8).
cont inchis

Ionut

Chiar, are cineva detalii/informatii sau noutati daca se va face un nod A3-Aeroportul Otopeni? Sau se va face abia dupa 2016 sau cand este vorba sa se extinda OTP cu un nou terminal? Eu zic ca ar fi un nod bun inca de pe acum...

sebba

Da, ar fi chiar super un nod la OTP, e totusi cel mai important terminal al nostru
10 ani imi pare un termen acceptabil ptr trecerea la 6 benzi a bucatii bucuresti-ploiesti cel putin, sau chiar brasov.
Nod OTP ar fi trebuit sa fie operational acum, daca tot vrem sa facem ceva cum trebuie...

Deh... carcotas! :)
Sailing away! S/Y Haimana

ciprebbe

Voi va ganditi deja la alte noduri si........ se pare ca Pizzarotti a strans utilajele de pe Popasului - CB
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut


ciprebbe

Citit aici
"Constructorul, care si-a retras deja utilajele, nu va plati penalitati, vina pentru intarzierea lucrarilor apartinand beneficiarului."
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

#985
Ceva nu se leaga... stirea nu apare pe nicaieri. Acel site spune ca "CNADNR a anuntat". Pai... nu stiu daca a anuntat pentru ca astfel ar fi preluat mai multe surse stirea, asa cum se intampla cu stirile importante. In fine, eu n-as lua 100% de buna asta. Mai ales ca acum putin timp au fost updateuri pozitive. Nu cred ca se intrerup lucrarile asa brusc.

Si mai e ceva ciudat in articol: "in conditiile in care vineri, 5 octombrie, intreaga autostrada Bucuresti – Ploiesti trebuia finalizata." WTF?! De unde si pana unde?

Later edit:
Si mai e ceva: acel site e unul obscur, nici nu apare in datele Alexa. A se vedea in schimb cum apare forumul nostru.

frunzaverde

Quote from: sebba on October 03, 2012, 04:49:09 PM
Da, ar fi chiar super un nod la OTP, e totusi cel mai important terminal al nostru
10 ani imi pare un termen acceptabil ptr trecerea la 6 benzi a bucatii bucuresti-ploiesti cel putin, sau chiar brasov.
Nod OTP ar fi trebuit sa fie operational acum, daca tot vrem sa facem ceva cum trebuie...

Deh... carcotas! :)

Un nod la OTP + un ciot de autostrada spre terminalul actual al OTP se va face cand se va construi T2 la OTP. Este prins in planurile aeroportului, si va fi construit din aceleasi fonduri cu care se va construi si noul terminal.

T2 va fi construit intre piste, pe partea opusa terminalului actual, pe partea opusa TWY fata de Tarom Maintenance si Tiriac Air. Nu stiu cum vor fi legate T1 si T2, probabil printr-un people mover, dar e putin probabil ca vor fi legate prin autostrada - ar trebui trei tuneluri sub trei TWY, care numai ieftine nu sunt.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

mitsu

Quote from: Ionut on October 04, 2012, 06:12:25 PM
Ceva nu se leaga... stirea nu apare pe nicaieri. Acel site spune ca "CNADNR a anuntat". Pai... nu stiu daca a anuntat pentru ca astfel ar fi preluat mai multe surse stirea, asa cum se intampla cu stirile importante. In fine, eu n-as lua 100% de buna asta. Mai ales ca acum putin timp au fost updateuri pozitive. Nu cred ca se intrerup lucrarile asa brusc.

Si mai e ceva ciudat in articol: "in conditiile in care vineri, 5 octombrie, intreaga autostrada Bucuresti – Ploiesti trebuia finalizata." WTF?! De unde si pana unde?

Am gasit stirea in alta parte, de unde probabil a fost preluata: http://www.finantistii.ro/actualitate/lucrari-sistate-complet-la-autostrada-bucuresti-ploiesti-pe-5-octombrie-trebuia-finalizata-75358 Din pacate, chiar e adevarat :(

"Bugetul alocat obiectivului de investitii Autostrada Bucuresti – Brasov, tronsonul Bucuresti – Ploiesti a fost consumat. Lucrarile sectiunii Bucuresti – Moara Vlasiei sunt suspendate datorita lipsei de prevedere bugetara. Programul de lucrari va fi revizuit in functie de bugetul ce va fi alocat in anul 2013", a declarat, pentru Finantistii, directorul general al CNADNR, Mircea Pop."

Si da, asa stiam si eu ca 5 octombrie este termenul contractual (http://www.cnadnr.ro/proiect.php?id=165).

PS Fain forum aveti aici

Ionut

mitsu, merci de vestile proaste, ce sa zic.. :)
Bine ai venit! :cheers:

mitsu

Nu impuscati mesagerul  O:-)

Bine v-am gasit (va citesc de ceva vreme)