Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 17 Guests are viewing this topic.

pasadia

Sper sa nu fie atat de prosti incat sa inventeze un alt drum. Si crede-ma, alt cuvant nu as putea sa folosesc ca sa descriu o asemenea ipoteza.

LE la editul lui horatiu: unde ai auzit si de centura si de autostrada in paralel? Ma rog, in afara de Timisoara, unde cred ca sunt foarte "fericiti" localnici de solutie.

horatiu.cosma

Nu am gasit in Masterplan decat VO in regim de autostrada. Imi ramasesera pe retina declaratiile lui Rus "anul asta pornim cu VO la Comarnic si Brasov", si nu stiu de ce am interpretat ca s-ar referi la altfel de centuri. Sper sa se apuce de treaba in cel mai scurt timp.

NGC

Quote from: stangabriel on May 29, 2015, 01:12:29 PM
Compania Natională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România S.A. a semnat, în data de 28.05.2015, contractul de servicii având ca obiect "Elaborare Studiu de
Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bușteni" și contractul de servicii având ca obiect "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Comarnic".
Sunt foarte curios sa aflu in baza carei licitatii au desemnat ei castigator pe EGIS sau cum de i-au ales pe ei. Oare prin atribuire directa?  :o
Nu tin minte sa fi vazut o astfel de licitatie in ultimele 12 luni.  ???
Nu de alta, dar sa vedem si noi caietele de sarcini.

horatiu.cosma

O sa ne spuna Neaga ca asta se intampla cand vrem procese mai rapide :). Cred ca la fel s-a intamplat/se intampla si cu reactualizarea SF pe Suplacu-Mihaiesti, eu cel putin nu am auzit sa fi fost vreo licitatie acolo.

florin74

Achizitie directa valoarea estimata mai mica de  < 30.000 EURO
Pai iti spun eu cum au facut. Au trimis cereri de oferte de pret la 3 firme, celelalte 2 au dat mai mult decat EGIS (un pic peste cat a castigat EGIS, dar sa nu depaseasca plafonul de 30.000 EURO)  si asta e.
Acum, depinde si la ce firme ai trimis invitatiile.  :lol:

Legal sunt acoperiti.

NGC

Ai dreptate. Am uitat sa ma uit la suma. :)

dr4qul4

La banii astia nici macar SF pt centura 1+1 nu au cum sa faca. Vorbim totusi de zona montana si puternic antropizata. CUm naiba sa faci un SF cu atat de multe structuri in doar 4 luni si cu maruntis?
Sper ca le-au trimis si SF-ul pt A3 si aceasta procedura sa fie doar o modalitate de a scoate cele 2 bucati din A3 la licitatie separata....
Licitatie pe care Vistrada nord ar castiga-o imediat

@pasadia, poate mai exista centuri + autostrada, dar cu siguranta nu exista DN+centura+autostrada+cale ferata intr-o vale montana
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cutter

Din ce înțeleg e vorba de un SF pentru profil DN, nu autostradă.

Cred că ar trebui în numele asociației să cerem caietul de sarcini, contractul și propunerea tehnică din această procedură de achiziție publică.


stangabriel

Ok, si de banii astia ce faci? iei planurile de autostrada si le faci halfprofil? Tunele? nu cred. Vor face un drum de 2 benzi inghesuite pana in toamna 2016.

alecu26

Quote from: pasadia on May 29, 2015, 01:38:22 PM
Sper sa nu fie atat de prosti incat sa inventeze un alt drum. Si crede-ma, alt cuvant nu as putea sa folosesc ca sa descriu o asemenea ipoteza.

LE la editul lui horatiu: unde ai auzit si de centura si de autostrada in paralel? Ma rog, in afara de Timisoara, unde cred ca sunt foarte "fericiti" localnici de solutie.

Alba Iulia, Arad (OK...nu paralel...dar exista o centura, s-a facut una de autostrada, si se si upgradeaza cea veche), Deva (acea centura veche...practic urbana).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: stangabriel on May 29, 2015, 02:31:29 PM
Ok, si de banii astia ce faci? iei planurile de autostrada si le faci halfprofil? Tunele? nu cred. Vor face un drum de 2 benzi inghesuite pana in toamna 2016.

haideti mai...e facut doar asa, sa se spuna ca totusi se face ceva, când va fi anuntat esecul si ingroparea pentru inca 5 ani cel putin a autostrazii pe acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nicolaem

si mie mi se pare ca e facut "doar asa" , sa arata ca exista vointa in zona.
dar ma intreb cat de departe se va merge? pornesc si licitatii de executie la anu cand au SFurile si ingroapa definitv autostrada? sau raman doar la alte SFuri care vor expira pe cand alt guvern mai face o incercare la A3, constatand ca SF de centuri nu fac fata traficului din zona.

Ionut

Reveniti la A3. Vorbiti de centuri pe thread-ul de centuri sau pe DN. Multumesc!
:cheers:

Archi

Quote from: Silvania on May 29, 2015, 01:08:37 AM
Dar Zalăul nu are centură, sau are o jumătate de centură, iar în acest moment zona se tranzitează prin oraș, la propiu.
Aveți cunoștință care este situația cenutrii ocolitoare a Zalăului?


Conform sintezei de licitatii avem:

Quote
[155050] / 28.10.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru TUNEL Meses"
    Oferte deschise in 11.12.2014 -> 6 oferte
    Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 01.04.2015 conform anuntului de atribuire [156919] / 21.04.2015 catre TECNIC CONSULTING ENGINEERING (loc 3)
    Valoare estimata:  1.821.578,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire: 1.096.337,00 RON fara TVA


horatiu.cosma

Partea cu tunelul Meses tine intr-adevar de A3 si va reprezenta, impreuna cu alte sectoare din A3 o centura pentru Zalau. Cred ca @Silvania se referea la centura pentru Zalau(1+1) din care jumatate e deja facuta, si inca jumatate nu, fiindca ar trece pe terenul unui poligon, si sunt probleme de intelegere intre primarie si armata legat de exproprieri. Aceasta centura apare in Masterplan pe 2014-2020. Nu mai continui, ca nu e discutie de A3 :).