Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 23 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

TS e disperat sa contracteze lucrari.....Timisoara-Lugoj se termina in septembrie -octombrie (cu 6 luni inainte de termen) la Aiud-Decea au numai 12 Km si daca accelereaza o sa termine anul vitor in primavara.Au mers cu pret mic deoarece au baza la Cluj si trebuie sa se mentina pe piata!!!Pana la noi licitatii.

La Corsam Corviam  le ajunge 62 de km Bors-Suplac......sal faca pe ala si apoi mai vedem!Apropo ceva vesti de incepere a lucrarilor????Se laudau ca incep intr-o luna de la semnarea contractului!!!
Romania are un viitor doar daca are prezent!

alecu26

eu am auzit ca de fapt ar fi Serenissima pe locul 2. E evident ca pe Colinii i-a durut la basca dupa ce au castigat si centura Satu mare iar la Targu Jiu nici nu au inceput. Eu am pariat pe ei si proiectantul lor, dar e evident ca pretul a fost crescut foarte mult in momentul când au aflat ca au castigat si centura Satu Mare. Totusi nu cred ca ar fi fost pe locul 1.

Nu stiu ce s-a intamplat cu TS. Ei nu au licitat niciodata sinucigas. Si Sebes Turda era langa Cluj si nu au fost pe locul 1. Si Campia Turzii era langa cluj si au fost departe de locul 1. Si Gilau Nadasel era pe langa Cluj si au fost departe de locul 1.

Eu in locul lor as verifica inca odata preturile sa nu fi pus o virgula unde nu trebuie, sa fi gresit o unitate de masurare (tone cu metru cub, metru cub cu metru patrat...ceva de genul asta). Se poate intampla oricui.

Daca ei sunt disperati ce sa mai zicem de Astaldi? ei au contestat si de pe locul...sau pe cat au fost la Bacau, si de pe locul 2 când a castigat locul 1....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Astaldi inca o duce bine, are lucrari pe feroviar si la metrou, dar e adevarat, daca nu prinde ceva in urmatorul an, o sa apara si la  ei problemele.

alecu26

pe feroviar nu are. De pe Curtici-Arad eu stiu ca chiar s-au retras. Si chiar daca nu s-au retras...la ce procente sunt acolo....acum mai lucreaza doar Swietelsky sau mai degraba Alstom.

La metrou...da...inca mai au, au luat si finisajele...dar aia e suficient pentru echipele din Bucuresti. Cu cei care au facut Cernavoda-Cta, Nadlac-Arad...pe unde ii bagi? Astaldi da oameni afara pe capete momentan.

Ca alte comentarii: surprinzatoare lipsa cvasitotala a firmelor spaniole (portughezii au disparut demult). Avem un nou val de Italiene...dupa Todini, Fredericii, Secol.

Lipseste Pizzaroti, Aktor, Porr...cvasi prezenti la ultimile licitatii. Explicabil pentru unele lipse de firme, si unele preturi mari...e si finantarea de la buget.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Depinde, sunt avantaje si dezavantaje pe proiectele de la buget. Fiindca nu e UE sa sufle in ceafa, presiunea e mai mica, sunt pasibile mici modificari pe teren fata de contract care sunt trecute cu vederea, plus ca CNADNR cred ca ofera un bonus daca se finalizeaza in avans, ca si pe lotul UMB-ului.

alecu26

pentru concernele mari de afara, cu shareholderi in spate, garantia ca-ti iei banii e mult mai importanta. Nu cred ca vezi vreun presedinte de Astaldi sau Strabag sau Salini sau Porr mergând pe la Neaga sau Ponta sau la Minsitrul de finante rugandu-se sa fie platit. Alde contractori romani (care de data asta in afara de Straco lipsesc cu desavarisre) sau patroni de firme mici...nu au nici o jena sa faca asta....si sa foloseasca si pârghiile politice si sponsorizarile care le au.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Iar deviati. Topicul ala dedicat constructorilor sta degeaba. Va rog reveniti la A3.

Hory

Pe lotul Chetani - Campia Turzii am observat de pe DN cativa zeci de metri de decopertari intre Luncani si Lunca, fiind in mers nu am apucat sa fac poze. Sa se fi inceput oare ceva pe acest lot ?

ciprebbe

Nu.
Nici nu ai ce sa vezi din DN intre Luna si Luncani, A3 fiind dincolo de Aries.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Zona respectiva e ca in palma, se vede foarte mult din DN peste Aries. Cel mai probabil nu s-a inceput inca nimic, dar e bine sa fie verificat, daca are cineva drum pe acolo.

florin74

E liniste si pace. Cred ca pana in toamna nu o sa vedem mare lucru. Poate eventual la poduri sa se inceapa. Sunt probleme cu avansurile, nu cred ca s-a dat ordinul de incepere a lucrarilor,  o sa lase lumea sa isi recolteze ce au de recoltat, o sa se faca proiectarea. La anul in primavara o sa se inceapa in forta.

horatiu.cosma

Nu ma deranjeaza ca s-ar incepe in forta doar la primavara, dar sa fie rezolvate pana atunci toate problemele legate de proiectare, exproprieri, relocare utilitati, avans, proiectanta etc.M-am cam saturat sa se porneasca cu surle si trambite proiectele de autostrazi doar ca sa se impotmoleasca din diferite motive.

Katana_ro

Eu cred ca asteapta sa se rezolve lotul contestat si sa le dea drumul la toate loturile odata, ca sa fie aceeasi data de terminare - mai ales ca loturile sunt mici - oricum aflam saptamana viitoare, dar poate stie cineva detalii apropos de contestatie - daca are temei sau are sanse sa pice rpd...

nicolaem

pe mine ma deranjeaza. si chiar mult. Aruncam 100 milioane de euro la gunoi (cat puteam absorbi din bugetul vechi pe acest tronson intr-un an).
dar poate ne permitem. Cofinantarile se pun deoparte pt masuri electorale.
Pana la urma ce treaba are lotul contestat? tocmai deaia zicea Sova pe vremuri ca a fost imparitit lotul in 5 bucati sa fie mai flexibili, sa lucreze mai rapid/eficient. asa care a mai fost rostul divizarii daca se asteapta rezolvarea singurului cu probleme pana sa lucreaze la celelalte ? licitau tot intr-o bucata daca pentru ei divizarea inseamna asteptarea rezolvarii cazului cel mai defavorabil

NGC

#6374
Ofertele pentru "Proiectarea si Constructia Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Sector 3A: Cluj Vest (Gilau) - Mihaiesti, km 0+000 - km 25+500, tronson 3A2, km 8+700 - km 25+500"

   687.513.425,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 371.902.432,61 RON fara TVA    Asocierea TIRRENA SCAVI SPA - SOCIETA ITALIANA PER CONDOTTE D'ACQUA SPA
2. 378.629.807,14 RON fara TVA    Asocierea SERENISSIMA COSTRUZIONI SPA - PST GROUP JSC - LUCA WAY SRL
3. 421.310.040,71 RON fara TVA    SALINI IMPREGILO SPA
4. 446.127.400,01 RON fara TVA    Asocierea IMPRESA COSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO SPA - VIAPONTE ROM SRL
5. 463.301.216,47 RON fara TVA    Asocierea ASTALDI SPA - MAX BOEGL ROMANIA SRL
6. 484.892.303,31 RON fara TVA    STRABAG
7. 498.098.372,82 RON fara TVA    Asocierea SC STRACO GRUP SRL - AZVI SA - SC SPECIALIST CONSULTING SRL
8. 599.164.631,42 RON fara TVA    Asocierea ITINERA SPA - COLLINI LAVORI SPA - VIA DESIGN SRL