Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 53 Guests are viewing this topic.

bridge

#5805

ciprebbe

#5806
Touche :p     (25 iulie 2014....imediat facem anul..cine mai tinea minte de atunci au mai aparut info despre ei.....oricum bravos pt asta)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bridge


Ionut

Incredibil cat s-a stat si pe contractul asta.
Pana la urma avem confirmarea pentru acordare? Adica publicarea in SEAP sau macar un comunicat oficial. Florin/NGC20?

NGC

#5809
^^^ Daca te referi la Bors - Suplacu de Barcau, in SEAP inca nu apare, pentru ca inca suntem in faza de contestatii.
Momentan nu avem un comunicat oficial referitor la castigator.

Ionut

Ah, desigur, e clar ca se depun contestatii. Nu stiu de ce am avut impresia ca se publica in SEAP decizia beneficiarului. Inseamna ca decizia asta se comunica doar ofertantilor, insa nu e publicata pe SEAP. My bad.

horatiu.cosma

Nu se poate da un comunicat de presa?

alecu26

deci a castigat locul 1? Clar ca vor fi contestatii. Probabil le-a fost frica sa-l dea lui Imbecilo...si-i lasa sa-l castige prin contestatii.

Oricum....la ce e acolo, cate degradari care au evoluat, cate chestii ascunse...etc, etc...plus lipsa plati....miram-as sa aiba viata usoara Altii. Oricum termen de executie de 3-4 ani minim.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Cred ca si daca strici tot ce s-a facut si o iei de la capat nu iti ia 3-4 ani. Vorbim totusi de un lot pe care s-a ajuns la un moment dat la 50% procent fizic realizat. Degradari sunt, dar ceva util tot a ramas, s-au apucat de majoritatea structurilor si le-au lasat intr-un stadiu avansat. Unde nu s-au apucat e zona de dinainte de granita, unde e campie plata, deci usor, si campul de sonde de dupa Suplacu, unde zic eu ca va fi o mare bataie de cap. In rest nu cred ca sunt degradari chiar asa de mari, incat sa trebuiasca sa inlocuiasca structurile existente.

alecu26

e complicata situatia. credema. am batut santierul la pas.

sunt furate mii de armaturi, ruginite dincolo de orice limita, vegetatie efectiv noua, santuri crapate pe sute de metri cu crapaturi de zeci de cm, etc.


Plus ca nu pot aprecia cum sunt preturile...d.ar sigur nu vor vrea sa ramana pe solutiile lui Bechtel care erau mamut si supradimensionate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Vrand nevrand tot vor trebui sa continue unele dintre solutiile Bechtel, traseul fiind deja fixat de lucrarile facute pana acum. Cel putin viaductul de la Suplacu era trecut de faza de suprabetonare, deci ma gandesc ca nu s-a erodat prea mult. Ofertele sunt deja facute, deci indiferent de ce e in teren, lucrarea trebuie dusa la bun sfarsit. 6 luni de proiectare sunt suficiente sa se stabileasca exact ce se pastreaza si ce se inlocuieste.

tone_iulian

A trecut si luna martie si nu sa mai auzit nimic de  A3 in  zona Popasului si Buc.

rocklee

sa intrebe cineva la CNADNR...ce este cu cei 3 km din A3 [popasului]  ???

Sorin62

Ce să mai întrebe? Atâta vreme cât nu sunt făcute conexiuni optime în București (Fabrica de Glucoză - Barbu Văcărescu,  Doamna Ghica - Colentina, Gherghiței - Colentina - Șos. Fundeni, Petricani - Pipera), finalizarea poțiunii ar fi inutilă. Așa că o lălăie până se clarifică situația în București.
Uitați-vă comparativ la descărcarea A1 în București (prin Iuliu Maniu) și a A2 (prin Theodor Pallady).
Problema descărcării A3 în București este că ori pe unde ai lua-o te vei bloca fie în Colentina, fie în Barbu Văcărescu fie în Gara Herăstrău.

Telvanni

Nu-i chiar asa. Eu nu vad o problema pentru cei care ies din Bucuresti. Devine, e adevarat, o problema pentru cei care intra insa nu e un motiv sa nu faci o autostrada.
Iei teapa prima oara, a 2-a oara n-o mai iei pe acolo, cumva se autoregleaza traficul, suntem totusi fiinte inteligente.