News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 31 Guests are viewing this topic.

cricric

Doar pentru Brasov o sa mergi pe A10+A1+DN1. Spre Sighisoara o sa mergi ca tot pana acum.

Eurocopter

Nu prea cred, peste 80% din traficul Cluj-Brasov va ramane pe drumul actual. Am facut de prea multe ori drumul asta ca sa nu imi permit sa spun ca astea sunt baliverne si nu se va muta niciodata traficul prin Sibiu!

Momentan sunt 270km pe DN13 vs 310km pe DN1. Ca si timp, eu fac in medie 3 ore si jumatate pe DN13 si 4 ore pe DN1.

Dupa deschiderea autostrazilor Sebes-Turda, respectiv Campia Turzii-Ungheni, timpii de parcurs vor fi scurtati cu circa jumatate de ora pe ambele variante. Deci in continuare varianta "clasica" de Cluj-Brasov prin TGM se va parcurge cu 30 min mai repede decat prin Sebes-Sibiu, fiind si cu cateva zeci de km mai scurta.

horatiu.cosma

Scurteaza mai mult de 30 de minute A10.

Eurocopter

E putin important, tot nu va fi vreodata mai scurt sau mai avantajos ca timp decat prin TGM. Parcurgerea Turda-Sebes va fi aproape identica ca si timp cu parcurgerea Turda-Acatari. De la Acatari pana la Brasov mai faci 2 ore, de la Sebes la Brasov vei face minim 2 ore si jumatate.

Iar autostrada Sibiu-Brasov mi se pare deocamdata atat de science-fiction incat nici nu imi bat capul cu un traseu care sa o includa.

NGC

#5569
Quote from: MHN on March 03, 2015, 01:21:19 PM
Quote from: NGC20 on March 02, 2015, 07:30:05 PM
Quote from: BIGRED1984 on March 02, 2015, 01:33:48 PM
De adaugat in Sinteza autostrazilor :
Informatiile erau deja in sinteza inca de saptamana trecuta, dar uneori comunicatele CNADNR apar inainte, alteori dupa, publicarea in SEAP.  ;)
Am impresia ca BIGRED1984 s-a referit la informatiile despre data semnarii contractului. Pentru sinteza pe care o realizez eu (Autostrazi in Romania - Sinteza), acestea mi-au prins bine.
Cu toate ca el n-a precizat in care dintre sinteze sa fie adaugate, in niciuna nu erau trecute informatiile despre data semnarii contractelor pentru aceste noi loturi.
Hmmm, ciudat, eu am adaugat informatiile despre data semnarii contractelor inca de saptamana trecuta pentru ca erau deja in SEAP, si cu Firefox se vad aceste informatii.

Quote from: MHN on March 03, 2015, 01:21:19 PM
Quote from: NGC20 on March 02, 2015, 07:30:05 PM
Quote from: MHN on March 02, 2015, 04:09:31 PM
Observ insa ca in comunicatul CNADNR, pentru lotul Ogra - Iernut, valoarea contractului trecuta aici este mai mare decat valoarea din anuntul de atribuire: 69.170.847,94 lei fata de 55.782.941,89 lei.
Probabil este o greseala.
Nu este greseala. 55.782.941,89 este fara TVA, iar 69.170.847,94 este cu TVA.
In mod cert este o greseala in comunicat, deoarece aici scrie fara TVA, desi suma mai mare poate fi rezultatul aplicarii TVA-ului la suma mai mica, precum ai evidentiat tu:
Abia acum am observat partea cu "fara TVA" subliniata de tine si ai dreptate.  :p
Eu doar am verificat valorile si ele corespund cu ce apare in SEAP, cu si fara TVA.

captiva

Quote from: Eurocopter on March 03, 2015, 04:55:32 PM
E putin important, tot nu va fi vreodata mai scurt sau mai avantajos ca timp decat prin TGM. Parcurgerea Turda-Sebes va fi aproape identica ca si timp cu parcurgerea Turda-Acatari. De la Acatari pana la Brasov mai faci 2 ore, de la Sebes la Brasov vei face minim 2 ore si jumatate.


De la Turda la Ungheni vor fi 56 km de autostrada (sa zicem 28 min) plus 15 km de DJ ingust si virajat (minim 15 min) plus 155 km de drum cu serpentine si diferente de nivel (imi aduc aminte zonele Gaiesti-Balauseri, Nades-Hetiur, Saschiz, Bunesti, padurea Bogatii - minim 2h). In total, 226 km (din care 56 pe autostrada) si 2h43min.

De la Turda la Sebes vor fi 70 km de autostrada (35 min) plus inca vreo 72 km de autostrada pana la Selimbar (36 min) plus 20 km drum 2x2 Selimbar-Vestem si Codlea-Brasov (13 min) plus 113 km drum 2x1 relativ drept, cu exceptia zonei din Muntii Persani (circa 90 min). In total, 275 km (din care 142 pe autostrada si 20 km pe drum 2x2) si 2h54min.

Ca distanta e clar ca prin Ungheni-Sighisoara e mai scurt (si mai ieftin).
Ca timp, e cu 11 minute mai rapid (adica aproximativ la fel).
Punand pe prim plan confortul si siguranta, insa, as alege cu siguranta varianta prin Sibiu.

PS Am pus 120 km/h viteza medie pe autostrada, 90 km/h pe drum 2x2 si 75 km/h pe drum 2x1.

vicmures

Ma bucur ca sunt toate bune pana acum cu semnarea, dar pe cand oare cu ordinele de incepere pe Campia Turzii-Targu Mures ? Stie cineva ceva ?
Ca sincer, nu mai sunt motive sa mai amane. Licitatii ok, bani sunt...

ticker

#5572
^^
Esti sigur ca nu au loc mai multe accidente pe DN1 intre Brasov si Sibiu decat pe DN13 intre Tg Mures si Brasov?

Eu am auzit ca e mai periculos DN1 si cu mai multe puncte negre.

Eurocopter

#5573
@captiva

Cu mici corecturi. Ultimul lot licitat din A3 (spre TGM), anuleaza cam mai bine de o treime din DJ Ungheni-Acatari din cate am vazut. Deci daca scazi asta ajungi catre 2h 30min cam cat estimam eu pentru Cluj-Brasov prin TGM. Cam acolo va ramane media, 2h30min prin TGM, 3h prin Sibiu. Timpii astia de parcurs vor fi favorizati si de faptul ca DN1 Sibiu-Brasov se va aglomera, in timp ce TGM-Brasov se va degreva. Eu unul presimt ca bucata de autostrada Selimbar-Sebes va fi extrem de aglomerata in maxim 5 ani.

delacroix

Quote from: Eurocopter on March 04, 2015, 10:10:11 AM
Cu mici corecturi. Ultimul lot licitat din A3 (spre TGM), anuleaza cam mai bine de o treime din DJ Ungheni-Acatari din cate am vazut. ...
Nici vorba. Anuleaza exact 785m din DJ.

TibiV

Quote from: Eurocopter on March 04, 2015, 10:10:11 AM
Eu unul presimt ca bucata de autostrada Selimbar-Sebes va fi extrem de aglomerata in maxim 5 ani.

Cred ca ai dreptate, si nu ar fi de mirare ca peste 5 ani deja sa ne gandim la 3 benzi pe sens...
Si daca nu peste 5 ani, peste 15 sigur se va pune problema, cand va fi gata si autostrada Sibiu-Brasov, pentru ca prea si-o doresc unii ca sa NU o faca...

Va fi interesant de vazut ce solutii se vor gasi pentru largire la 3 benzi in zona alunecarilor de teren...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

goanga

Quote from: Eurocopter on March 03, 2015, 04:32:39 PM
Nu prea cred, peste 80% din traficul Cluj-Brasov va ramane pe drumul actual. Am facut de prea multe ori drumul asta ca sa nu imi permit sa spun ca astea sunt baliverne si nu se va muta niciodata traficul prin Sibiu!

Eu deja m-am mutat pe varianta Sibiu-Alba-Turda, chiar dinainte sa fie gata lotul III - sa scap de Padurea Bogatii, dealurile dintre Sighisoara si TGM si satele de dupa TGM face toti banii. Daca va fi si A10 gata, va fi doar un bonus :)

horatiu.cosma

Ca sa incheiem discutia, dupa ce se finalizeaza A3 pana la Tg.Mures si A10, facem o plecare simultana din Cluj pe ambele variante, mers regulamentar, si vedem cine ajunge prima data in Brasov :).


Eurocopter

Fix despre Cluj-Brasov era vorba. Pe Cluj-Bucuresti intr-adevar e mai avantajos deja pe Valea Oltului.