Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 47 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Pai nu prea poți interzice traficul greu deoarece aia ar fi singura autostrada si in mod normal pe acolo se va face si aprovizionarea.
Daca interzici traficul paralizezi toată tara.
Si chiar si așa, imagineaza-ti pastele, sau mai rău anul nou sa fie si zăpadă: jumătate din traficul de pe A1, tot traficul de pe Dn1 si tot traficul de pe DN2 îngrămădit intr-o autostrada de munte, si cu taxare.
A1 se blochează si acum.

Nu mai zic ca in caz de accident vom sta 10 ore blocați in coloane de zeci de km!

Stiu, o sa spui ca exista si DN-uri, dar si acum avem DN7 pana la pitești, DN1A si DN73, si noi tot pe cel mai scurt drum (teoretic) ne îngrămădim. La naiba, avem autostrada pana la Ploiești si tot pe DN ne înghesuim.
Nu cred ca exagerez ca vor fi vârfuri de peste 100.000 mașini pe zi pe un singur sens!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Quote from: stangabriel on October 17, 2014, 09:51:25 PM
Rus a afirmat că licitaţia pentru tronsonul de autostradă Suplac – Borş e finalizată şi că lucrările vor fi reluate la primăvară.

Ce mizerie de declaratie. Acea licitatie nu e gata, nici nu s-a anuntat oficial castigatorul. Si chiar daca Rus stie ca va fi dat segmentul catre Impregilo (prietenii stiu de ce), vor fi contestatii si e posibil sa dureze circul 6-9 luni sau chiar un an, deci sigur nu se vor apuca in primavara de nimic. Aceleasi declaratii de politician ieftin intr-o campanie electorala si mai ieftina.

laszlo.robert

Fonduri de la buget+constructor Impregillo=bani tip"fantoma"(toti stiu ca exista dar nimeni nu i-a vazut)+viteza melcului turbat(pina sa prinda viteza creste un fir de iarba cu care i-si sparge capul

pasadia

@ dr4qul4: bine ca ungurii pot sa interzica traficul greu in nenumarate zile, pe toate autostrazile lor, si noi nu vom putea pentru cateva week-end-uri, pe o singura amarata de autostrada, caci va muri toata tara. Ce sa mai zic, nu stiam ca e atat de vitala...

dr4qul4

Ungurii pot sa facă si autostrăzi si noi nu putem.
Nu zic ca in majoritatea weekendurilor nu se va putea interzice traficul greu, dar de crăciun, anul noul si paste va fi cam greu.
Toate magazinele din București vor fi deja goale. Iar cele de pe VP au nevoie de aprovizionare permanenta.
Si chiar daca interzici traficul greu, in afara de cel local, tot nu câștigi mare lucru.
Revelionul trecut l-am făcut la moeciu. La plecare era coloana si spre bran (care staționa) si spre c-lung.
Am venit pe Târgoviște dar tot am făcut 4 ore. Rasnov-comarnic si dn1 au fost inchise la 12 pt toate vehiculele.
S-au deschis abia după 16:00. Si A1 si dn2 erau si ele extrem de aglomerate.
Eu cred ca am fost indulgent cu 100.000 de mașini pe sens. S-ar putea sa fie 100.000 pe sens doar in cele 4-5 ore când pleca  toată lumea.
In plus, sigur ai un tir, un autobuz, autocar sau un harb care nu poate merge cu mai mult de 60 pe urcare, ai 3 noduri toate aglomerate si vei avea tamponări.
+porțile de taxare care s-ar putea sa fie prea inteligente pentru unii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Danny550394

Quoteporțile de taxare care s-ar putea sa fie prea inteligente pentru unii

Plus un pret de 7.85 lei si o plata cu Card-ul ineficienta si ai un blocaj de toata frumusetea (vezi taxa pod cernavoda).

dr4qul4

Mie îmi e frica sa nu bage un sistem automat pe unele porți si sa vezi cate unul care uita sa plătească înainte si greseste si poarta .
De cei obositi, beți sau mahmuri nici nu vreau sa mai pomenesc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Danny550394

#4297
Am pati-o in Italia. Era noapte si m-am trezit in fata la o poarta care nu avea casier nici plata cu card-ul. Dupa ~30 secunde poarta sa deschis automat  :D (si-au dat seama ca eram cazut din luna).
Am platit ticketul la o alta trecere pe aceeasi autostrada unde era casier (am incercat pe alta autostrada si mi sa explicat ca nu sunt acelasi operator  :D).

Daca vad acest lucru in Romania mai traiesc o data.
Oricum o taxa de 10-15 lei pe Comarnic-Brasov mi se pare OK.

alecu26

Quote from: iuli on October 17, 2014, 08:17:26 PM
Quote from: alecu26 on October 16, 2014, 05:30:54 PM
nu e chiar asa o performanta. O sa repet de 1000 de ori...decaparile si excvatiile sunt lucruri care orice firma cu un excvator un buldozer si 3 camioane le face si le face rapid. Pacat ca nici pe acest proiect, CNADNR nu a impus, chiar pe un FIDIC Galben niste structuri cut&cover acolo. Sau acolo....la acea panta a terenului putea fi cut&cover pe jumate de sens. Sau un fel de galerie, deschisa pe o parte...cuum sunt atate pe transfagarasan, sau cum practica in general CFR-ul in foarte multe locuri.
:(

Puteau fi ceva de genul asta?



exact. cu toate ca acolo cred ca e ceva legat de antizgomot.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#4299
Quote from: Ionut on October 18, 2014, 09:06:55 AM
Quote from: stangabriel on October 17, 2014, 09:51:25 PM
Rus a afirmat că licitaţia pentru tronsonul de autostradă Suplac – Borş e finalizată şi că lucrările vor fi reluate la primăvară.

Ce mizerie de declaratie. Acea licitatie nu e gata, nici nu s-a anuntat oficial castigatorul. Si chiar daca Rus stie ca va fi dat segmentul catre Impregilo (prietenii stiu de ce), vor fi contestatii si e posibil sa dureze circul 6-9 luni sau chiar un an, deci sigur nu se vor apuca in primavara de nimic. Aceleasi declaratii de politician ieftin intr-o campanie electorala si mai ieftina.

Au fost puse parca la timpul potrivit rezultatele la licitatie. Eu zic ca 90% e vorba de Imrpegilo. Si nu cred ca vor fi contestatii. Deja ar fi trebuit sa apara pe CNSC.

1) Asocierea CORSAN SA – CORVIAM CONSTRUCCION SA & SC CONSINIT SRL & SC ROAD CONSULTING & DESIGN SOLUTION SRL & SC VIA DESIGN SRL: 701.000.000 RON fara TVA, deci 157,104,437.47 EUR fara TVA
2) SALINI IMPREGILO S.p.A: 762.665.192 RON fara TVA, deci 170,924,516.36 EUR fara TVA
3) AZVIRT LIMITED LIABILITY COMPANY: 877.744.074,17 RON fara TVA, deci 196,715,390.89 EUR fara TVA

220 milioane a fost bugetul la licitatie. Eu zic ca locul 1....prin condamnarea recenta a tipului de la Shelter Construct (Shelter Security) a aratat foarte clar ce periculos e o asemenea echiapa de rugby la licitatie. Oricând cineva de acolo poate falimenta...sau disparea...sau orice alt scenariu. Dar...posibil a conteste totusi. Pentru fiecare ar fi o suma infima sa contribuie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cricric

Nu vi se pare dubios ca aici sunt doua supratraversari una langa alta?
https://maps.google.ro/maps?ll=47.301323,22.335645&spn=0.003965,0.009345&t=h&z=17

Pentru A3 nu se pot accesa fonduri UE penrru cooperare transfrontaliera?

pasadia

Nu cred ca sunt 2 supratraversari, ci doar vechiul amplasament alaturi de cel nou.

cricric


medicul de garda

Categoric sunt 2 supratraversari, dar asta nu ar trebui sa mire pe nimeni, astea sunt nodurile tipice Bechtel, stil trompeta. Macar aici nu au simtit nevoia sa faca trompeta dubla, ca la Nadaselu :)
Trust me, I'm an east-european doctor!

pasadia

Sorry, nu vazusem decat traversarea de la est, nu si cea de la vest. Da, cred ca e clara si forma acelui nod trompeta.