Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Antonio Miclea

🌐ULTIMUL CONTRACT AL A3, SEMNAT DUPĂ 21 ANI🌐

https://www.facebook.com/share/v/1FLZBnGV5N/

✅️ A fost  semnat cel mai mare contract al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Este vorba despre contractul pentru proiectarea și execuția ultimului tronson de Autostrada Transilvaniei, Poarta Sălajului - Zalău - Nușfalău.

#salaj #zalau #autostrada #a3 #santier #sofer #tir #antoniomiclea


roberthpop

Ultimul contract? Pai Autostrada Transilvania nu e Brasov-Bors?
Roberth Pop

TibiV

La sectiunea Brasov - Targu Mures s-a renuntat de multa vreme...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

handrei

#36633
De fapt A3 e Bucuresti-Bors, dar ni se da de inteles sa ne luam gandul de la autostrada facuta pe Valea Prahovei, pe unul din cele mai aglomerate trasee din Romania.

dumbravaandrei

Hai sa nu poluam inutil cu Ploiesti-Brasov.
S-a cam renuntat ca prioritate doar la Fagaras-Acatari.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

EugenRo

In judetul Brasov ar fi trebuit sa fie deja al doilea cel mai mare nod de autostrazi/drumuri expres din Romania!
Brasov este un municipiu foarte mare, central, in expansiune cu toata zona metropolitana, cu deschidere catre toate directiile, deci de tranzit, resedinta unuia dintre cele mai turistice judete.
Si asa mai departe.

Sa renunti din pix la A3 Fagaras-Tg Mures, sa o lalai cu A3-VPH, dar sa visezi sa construiesti mai repede DXuri precum P.Neamt-Bacau, Tulcea-Constanta, Tg.Secuiesc-Sighisoara ori Satu Mare-Marghita, well.. that's stupid.

Nu ma intelegeti gresit, chiar e bine sa se faca DXuri, chiar ma bucur.
Dar prioritizarea este criminala! :((

A3, cap-coada fara exceptie, trebuia sa fie prioritara pe proiectare - finaintare - constrcutie, un fel de proiect de tara, ca A1, A7 si A8.



Ionut

Dacă nu v-ați făcut și voi un ONG care să se cheme "Brașovul vrea autostradă"... ce să vă fac. Au stabilit alții ca CoBra este autostradă for fun. Făgăraș-Tg Mureș ce să mai zic.

StefanCelMare

#36637
A8 e licitat deja integral peste toți orientalii, și sunt părți atribuite, asta înainte să avem o licitație măcar pentru toate bucățile din A13 care să lege Brașovul de A1.
Ce să mai zicem de A3 CoBra, mai scump.

Slab de tot la partea politică Brașovul, nu știu să se bată.

La capitolul termene existente, până și Iașiul stă mai bine in acest moment.

Archi

O intrebare care nu cred ca s-a mai ridicat, nu tin minte:

Contractul cu Ozaltin sau cel cu UMB include si ecologizarea + daramarea constructiilor care s-au efectuat pe sectiunea cu traseu modificat? Sau vor ramane monumente ale incompetentei?

Acesta de exemplu:





Powered by API/PUM imgur uploader

alexV

Comparativ, pe A10 lot 2 au ramas asa: coloanele grecesti Aktor, cu capiteluri (sau grinda de coronament) si capete de ancora. Au sapat dealul din spate dupa alunecari. Probabil si aici la UMV va ramane asa.


bogdan.dragos

Din cate inteleg din documentatia de mediu, lucrarile se vor demola si zona va fi adusa la starea initiala naturala. Pagina 32

Ionut

Autostrada A3 Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului - filmare completă - UMB - 12.04.2025


Ionut

API pe Facebook

UMB pe Autostrada Transilvania: rămâne cum am stabilit în martie.

Așa cum vă spuneam în urmă cu o lună, "dacă UMB alocă suficiente forțe și dacă autoritățile rezolvă birocrația necesară în nodul Poarta Sălajului (Românași) și la conexiunea provizorie A3-DN1F la sud de Topa Mică, atunci spre sfârșit de 2025 putem circula pe aproximativ 27 kilometri ai Autostrăzii A3 între aceste două localități."

Am vizitat din nou șantierele și putem spune că finalul anului 2025 este încă în cărți. Dar pentru asta cei de la UMB trebuie să aducă de urgență suficienți muncitori între Topa Mică și Zimbor unde sunt în urmă pe mai multe structuri. Momentan sunt doar câteva echipe răzlețe.

Pe sectorul Zimbor-Poarta Sălajului antreprenorul este bine mobilizat și pare-se că vrea să scape de această bucată în 2025. Mai este însă de lucru și trebuie să termine cât mai rapid proiectarea ca să se emită autorizația de construire în nodul Românași (Poarta Sălajului).

Singura noutate majoră din ultima lună este avansul pe unele zone unde se anunță startul campaniei de asfaltări, după pauza de Paște. Din păcate, cele mai multe astfel de segmente sunt între Nădășelu și Topa Mică. Tronson care, chiar dacă ar fi gata de inaugurare în 2025, va fi muzeu (inutilizabil) în lipsa viaductelor executate de Ozaltin pe traseul deviat care nu au fost începute încă.

În opinia noastră, constructorul dar și CNAIR ar trebui să depună toate eforturile tehnice și birocratice pe Topa Mică-Zimbor-Poarta Sălajului ca să deschidă cei 27 de kilometri la final de 2025.

Mai ales că vorbim de întârzieri foarte mari, o pată pe blazonul celor de la UMB: contracte semnate în iulie, respectiv decembrie 2020, cu lucrări demarate în trombă în 2021, iar acum am ajuns să ne rugăm să fie date în trafic (parțial!) la sfârșit de 2025.

hefaistos

E foarte bine ca le bați obrazul, dar cred ca ești conștient ca lucrarea asta este, pentru UMB, la baza stivei de prioritati. Chiar la baza.
Și nu m-ar mira sa fi pierdut chiar bani cu ea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

StefanCelMare

O fi la bază, dar e contract la fel ca restul.
Bonus, în contextul actual cu tarife și nebunii, ar trebui presiune să termine *CEVA* și pe A3, altfel ne trezim poate la anul cu înghețare șantiere, și rămân loturile astea la 80%+ gata.
Blestemul viaductului de la Suplacu, iar stăm cu x viaducte n ani până termină cineva *CEVA* la nord de Cluj?