Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.

Liviu M

#33570
Te asigur cu date la prima mână că de când cu pasajul de la Basarab viața "vecinilor" s-a inrăutățit. Vizual și fonic.
Era pasajul necesar? Probabil. Ar fi fost cazul să fie montate măcar niște panouri fonice amărâte (inclusiv pe rețelele de urcare/coborâre)? Eu zic că da, da' din câte știu eu, nu s-au.
Așa că celor "mărinimoși" cu infrastructura pe oriunde (că ne trebuie), le doresc cât mai multe (auto) străzi prin fața ferestrelor și balcoanelor.

misiekwas

#33571
^^nimeni n-a spus sa nu se mai faca, nici măcar cei care protestează. Și nici măcar nu pare o opoziție insurmontabila, dar trebuie sa discuți cu comunitatea locala și sa cauți compromis înainte sa intri cu tancul, cum a explicat bine @horatiu.cosma. Da, proteste sunt inerente și unele sunt NIMBYism pur, dar dacă pleci din perspectiva ca localnici sunt numai cârcotași, ajungi des la soluții proaste (Drajna, unde tot ai TN pe lângă pasaj) sau întârzierii majore (Jitaru). Și da, exproprierea se aplica și în tarii democratice, dar și după consultații extinse la fata locului.

LE. Și pe bune, cum sa nu înțelegi pe oameni ăștia

QuoteCa urmare a organizării vechiului șantier, care se dorește a fi abandonat s-au distrus hectare de teren, patru captări de apă potabilă ce alimentau satul, livada de pomi fructiferi a satului, grădini cu livezi particulare îngropate de buldozer, s-au făcut investiții de sute de milioane, s-au construit podețe din beton și s-a pregătit terasamentul pentru acest tronson. /quote]

Liviu M

Quote from: Hercule on October 17, 2023, 03:58:51 PMApropo de Bogata, localnicii sunt disperati din cauza zgomotului infernal, in special de la rosturile de dilatare.
Celor care susțin că nu e așa rău le recomand să se ducă pe un pod peste o autostradă și să stea 10 minute. După mai vorbim.

JohnDoe

Pai tocmai zice un coleg de forum mai sus ca la Bogata de Mures, pe pod, cu panouri antifonice oamenii sunt chinuiți de zgomotul de la rosturile de dilatație.

Asat confirma ce stim cu totii ca panourile atenueaza nu fac sa dispara zgomotul.
Din proprie experienta, la o distanta mai mica de 1km autostrada se aude, mai ales cand ti-e lumea mai draga, adica noaptea.


A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

Telvanni

Este clar, viata localnicilor nu va mai fi niciodata la fel dupa ce se va termina autostrada. Imaginati-va ca de la o linsite aproapeperfecta, vei avea zgomot continuu si in primii ani si poluare (pana ne electrificam).
Dpmdv toti oamenii afectati ar trebui sa fie despagubiti, nu doar exproprierile. Aceste costuri ar trebui sa fie asumate asa cum sunt cele pentru exproprieri de imobile.

misiekwas

^asta și banii pentru revitalizarea zonei distruse de șantier abandonat.

ciulpanescu

Tot din Bogata de Mures.
Pentru cei mai vechi pe forum, si nu numai, care discutau despre posibilitatea intrarii podul tehnologic provizoriu peste râul Mureș in posesesia primariei; a fost construit de asocierea Astaldi-Max Boegl in comuna Bogata de Mures, la sud de autostrada, si l-au folosit pentru transportul materialelor pentru A3, lotul 2 Iernut–Cheţani din secţiunea Ogra–Câmpia Turzii.
De cativa ani primaria Bogata a reusit sa intre in posesia lui; urmeaza si sa-l intretina.










mirceaeliade

QuoteOfertele pentru proiectarea și execuția celor două viaducte scoase din contractul cu UMB pentru Autostrada Transilvania pot fi depuse până pe 23 octombrie, noul termen fiind stabilit de CNAIR după publicarea răspunsurilor la solicitările de clarificare pe care le-au depus constructorii. Cu toate acestea, termenul ar putea fi modificat pentru că la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor, marți, 17 octombrie, a fost înregistrată o contestație a constructorului Ictas, în ultima zi legală pentru depunerea contestațiilor.
Clarificari cu contestatii.  Metoda CNAIRGrinda
link

raulbogdan23

In asteptarea unor straturi de asfalt las mai jos niste updateturi de pe A3 Nadaselu - Mihaiesti.

- toate viaductele sunt suprabetonate, majoritatea cu hidroizolatie pusa
- se lucreaza la ridicarea bordurilor de pe viaducte
- la dealul din spatele Sanpaul se lucreaza la zidul de sprijin si turnarea grinzi de coronament pentru pilotii recent adaugati
- se aduce piatra sparta, cam 90% din traseu are un strat generos de piatra asternut
- s-a pus piatra sparta si pe viitoare deviere a DN-ului de la Mihaiesti
- surpriza in dealul de la Mihaiesti, foreza s-a mutat aici si se pare ca isi va face de lucru o perioada

In rest mobilizare pe masura lucrarilor ramase de executat.

mike_us

^ Straturi de asfalt anul asta? Ma așteptam sa o lase pe anul viitor.

sillentium

Quote"Autostrada Bucuresti-Brasov, tronson Comarnic-Brasov, Lot 2: sector Predeal-Cristian, km 162+300 – km 168+600 si drum de legatura"

COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., in calitate de Beneficiar si Ministerul Transporturilor si Infrastructurii in calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat in data de 05.10.2023, Actul Aditional nr.4, la Contractul de Finantare nr. 35/20.05.2019, pentru proiectul: "Autostrada Bucuresti - Brasov, tronson Comarnic-Brasov, Lot 2: sector Predeal - Cristian, km 162+300 – km 168+600 si drum de legatura".

Prin semnarea Actului Aditional nr. 4 se modifica urmatoarele conditii importante:
Art.I. La conditii generale Articolul 3 - Valoarea contractului, alin (1) si (2)

Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 224.666.816,29 lei;

Valoare eligibila nerambursabila din Fondul European de Dezvoltare Regionala in suma de 149.584.208,02 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila aprobata.

Art.II. (6) Valoarea cofinantarii eligibile a Beneficiarului de 15% la POIM, este de 26.397.213,16 lei.

Valoarea neeligibila inclusiv TVA este 48.685.395,11 lei.


CNAIR

Cristian 74

Confirm spusele lui Raul, vin cu dovezi video. Raul zice de asfalt ca așteptare într-un orizont de timp nespecificat, cred că e clar pentru noi toți că nu vedem negru anul ăsta (decât de nervi).


Iceman

Păcat că nu se asfaltează iar pe următoarele 5 luni sigur nu va fi nicio activitate între Nădășelu și Mihăești... până la urmă nicio grabă oricum nu se poate deschide lotul și se va merge pe turație redusă încât costurile de execuție să fie cât mai mici...

mirceaeliade

Pe contestatiile CNSC la lotul castigat de Chiribis, pe cele doua contestatii Nurol si Precon pare sa se fi inserat si numele Makyol.  Pentru cei care stiu mai bine lucrurile in justitie:  asta ar putea insemna de facto ca si oferta Makyol sa fie reluata in calcul chiar ca ei nu au depus contestatie?

SorinMS

Balast stabilizat + emulsie pe rampa dinspre Câmpia Turzii la supratraversarea de la Luna.
Balast stabilizat + emulsie pe breteaua aflată în construcție la nodul Chețani (Luduș).
Se turnau betoane pe sferturile de con de la supratraversarea de la Chețani.