Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Kimi

^

Au terminat cu relocarile? Erau 1-2 gropi mari in zona sensului zilele trecute.

Hercule

Gropile nu erau pentru relocari si nu erau facute de Strabag. Din pacate se vor continua lucrarile in zona giratoriului.
Deșteaptă-te române!

Teo

Pe loturile UMB de pe A3 se lucra la miezul noptii ieri. Foreze, excavatoare si bascule activau in zonele consacrate.

AlexxC

Asta inseamna eficienta, sa iti dublezi volumul de munca cu acelasi numar de utilaje. Plus ca pe temperaturile astea e mult mai confortabil sa lucrezi noaptea.

Earthchild

Deci la UMB se poate lucra la miezul noptii, la Aktor nu.

ijwtsh

^ nu mi se pare sanatos sa promovezi munca la miezul noptii. Chit ca e legala, cred ca oamenii nu ar face-o daca ar avea de ales. Aktorii puteau sa-si termine lotul de mult doar cu lucrul in timpul zilei de atatia ani, problema nu e ca n-au lucrat si noaptea.

mike_us

Cred ca suntem norocoși ca avem UMB pe 41 de kilometri. Altfel loturile astea erau la nivelul lotului Nurol.
Sa speram ca si autoritățile se mișca si le dau AC si pe celalalt lot (Zimbor - Poarta Sălajului)


miahi

^ Ca tot vine vorba de Nurol, ieri pe A1 pe sensul spre Pitesti pe la km 42 in Lukoil am vazut un transport agabaritic cu camioane inmatriculate in Turcia. Pentru Alsim Alarko nu cred ca erau avand in vedere ca deja trecusera de zona A0, putem spera ca erau pentru Nurol...









Powered by API/PUM imgur uploader


Europiu

Referitor la zonele împădurite de pe bucata de la Topa încolo: Sunt prevăzute și niscaiva ecoducte? Ca să nu mai întreb dacă despădurirea se va compensa cu plantări de copaci prin alte părți pe lângă drum...  O:-)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alin2pas

La cât mă duce mintea, eu aș impune plantarea de copaci peste tot unde este debleu suficient de mare pentru ca să permită asta, chiar și în zona nodurilor unde nu afectează vizibilitatea. Un semn de întrebare ar fi doar cu dezvoltarea unor ecosisteme în aceste păduri nou create care să conducă la apariția de animale pe carosabil.

ovicor

Zilele trecute s-a lucrat la relocarea unor linii de MT in zona Mihaiesti. Stiu sigur fiindca omul care a lucrat mi-a spus personal. E "mansonar" , face mansoane la LES si "capete terminale" la acestea.

Earthchild

@ijwtsh eu ma refeream la programul de lucru nocturn doar in perioadele de canicula, cum au fost acum, in care oricum chinuiesti oamenii si nici nu au randament optim.

naivu

@suhoi, ce zici de Biharia-Chiribis are oarecare sens, dacă Beni chiar zice adevărul. Mie mi-e greu să-l cred! Dacă era un constructor din alt colț de țară sau de lume, cineva care a văzut Bihorul doar pe hartă, sau dacă se finaliza licitația în 3-6luni, l-as fi putut crede; dar mi-e greu să cred că x ani de zile nu a studiat șantierul din propria curte și a descoperit abia în primăvară cât de prost este ce a rămas de la Bechtel!

voicul

Degeaba e ieftina motorina in Dubai si toti o stim, ca nimeni nu face plinul acolo. De ce oare?

Degeaba o sa ii coste mai mult pe CNAIR la urmatoarea licitatie, daca legal nu poate sa dea aditional mai mare de +10% (sau +15%) si Beni cere 20%.



paulmare

^ trameco face de 50 de ani drumuri in bihor, si daca licitezi si esti serios, dai o tura cu ceva bicla suv etc vezi ca nu e chiar ok  ai o gramada de utilaje in bihor, dai telefon sa trimita un buldo ceva la locatia asta, sa faca o "gaura" si sa vada proiectarea/cei de la cantitati/oferte unde a sapat, ce e acolo daca nu ti se pare ca e kosher documentatia de la licitatie - daca licita pizza aktori etc hai sa zic dar nu trameco/selina la lotul de la ei din curtea din spate care a fost decopertat de bechtel deja