Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

adiarc

Constructii SA sunt varza... si-au dovedit neputința la nenumarate ctr mult mai mici in Sibiu.....chiar nu inteleg de ce nu facem ceva legislativ,ca aceste firme de 2 bani care au n contracte  intarziate plus altele reziliate sa nu mai aiba acces la licitații


bine...si eu ...vreau ca niste infractori sa ia decizii inspirate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

La Sibiu circula un zvon, cum ca, Constructii SA a devenit firma de partid (rosu) si ca daca isi bate joc, face de ras, etc. primaria, prin castigarea unor licitatii(vezi faza I -Stadion Sibiu) si nerespectarea termenelor, o sa castige construirea cel putin a unui lot de autostrada. Al naibi zvon, aproape se adevereste.
Majoritatea oamenilor competenti din firma, au plecat de 2-1 1/2 ani.
"Prostia este eternă și invincibilă"

perded

Am trecut azi pe la nod Chetani in jurul amiezii si erau mai multe utilaje care lucrau acolo, au mai avansat ceva fata de zilele trecute prezentate in poze. Strict acolo lucrau si nimic in rest (ce se vedea de pe european). La nodul Iernut se vedeau multi oameni la armat, care arata aproape gata.

Adi.roman

#21858

vancouver

ooo, grinzi ridicate, terasamente ridicate, mult stabilizat, asfaltari... bravo. Si rigole si lucrat destul de ingrijit.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Frumos Selina!

Hai poate ia si lotul 2 si va lucra intr-un ritm macar apropiat.

pasadia

Selina a lucrat frumos și pe DN76, Șoimuș - Brad. Dar tot mi se par departe de finalizare. Am trecut azi prin zona nodului cu DN19, pun și eu pozele mele chit că nu e mare lucru.

tonică

^ e o fotografie in care se vede clar asfaltul dar in rest pare a fi totusi emulsie. Ma intriga ultimele doua poze, par a fi aceeasi trecere dar din perioade diferite. Oricum ultima conteaza, grinzile se pun pe banda si asta e imbucurator :)
Au dat dovada ca pot si chiar daca e lotul mic, cu atat mai usor demonstrabil ca au ambitie sa-si treaca repede in palmares o astfel de realizare. Glumind un pic, sper ca astfel sa aibe motive sa mai castige loturi pe M4  :lol:

macezar

#21863
Nu este aceeași supratraversare. Una este cea a autostrăzii peste DN iar cealaltă este  cea trompetei mai mici. Cea din urmă fiind mai avansată.

marinul

#21864

adrian sibiu

Dupa parerea mea daca se semnează cu,Constructii sa cred ca ne putem lua adio de la acest lot.Nu sunt in stare nici macar sa termine lucrul la stadion in Sibiu apoi sa faca o autostrada sunt varză, varză. >:( >:(

SergiuSerj


alecu26

Deci totusi...finalizare anul asta cam imposibil. Mai ales daca se vrea si ultimul surubel strans perfect.
DEja se complica vremea pentru executat marcaje...pentru asternut hidroizolatie si maturat beton din placi suprastructura.
Dar prin mai...iunie...sper sa deschida.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

yetiman

Chiar ai crezut ca se poate finaliza anul asta?  :D
Nici n-ar avea rost, pentru ca e clar legat de M4 unguresc.

Dar e bine ca lucreaza sustinut si ca vor sa protejeze terasamentul cu (macar) un strat de asfalt.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

Asta e de fapt scopul....protejarea celolalte straturi. Nu am crezut...dar toata lumea declara asta...si multi sunt si convinsi. Inclusiv intern Selina se discuta si declara asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).