Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Eu cred ca mai degraba italienii lucreaza pe banii lor( stiind ca oricum statul le va plati lucrarea, probabil in ian, febr, cand cresc incasarile) facand pregatirea pt iarna, altfel la primavara reparatiile ei le vor suporta.
Eu cred ca o sa fie asfalt pana in Popasului dar nu se va deschide si vor muta grinzile dincoace de pasajul de pe CB(acum sunt multe grinzi depozitate direct pe calea de rulare si din cate tin minte acolo sub ele nu este finalizata autostrada).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Mai baieti, fac autostrada fara nod si gata. Daca vrem sa circulam, platim. Invata de la Tirrena, fratii lor. :)
PS: evident fabulez, insa nu e exclus sa am dreptate. :dry:

CornelB

In mod cert noua ne scapa ceva, altfel nu vad de ce Pizzarotti ar lucra ca si când ar fi primit toti banii.
In Popasului lucreaza si la sol si la cei doi piloni. La pilonul dinspre c centura, au mai turnat la partea pe care se vor aseza grinzile niste pătrate care par a fi delimitările sau partile de ghidare(fixare)  a acestora pe pilon.
La sol langa pilon sunt doua excavatoate care sapa ceva. Dinspre centura vin ascultate cu balast. Un compactor il asează pe portiunea de la punctul in care s-au oprit cu asfaltul catre pilon.
La centura se lucreaza la rampa de coborâre si spe toata lungimea pasajului.
Mâine incerc sa fac si niste poze fiindca am din nou treaba in care zona.

cutter

CornelB, eu nu cred că ne scapă nimic major. Probabil aceste lucrări intră în banii deja plătiți anul acesta (cei 50 și ceva de milioane de lei) și e posibil chiar ca compania să lucreze ceva în plus (oricum nu e "pe banii ei" avînd în vedere că prețurile includ si profit - deci cel mult lucrează cu profit zero, urmînd să compenseze din plățile de anul viitor).

De plătit pîna la sfirșitul contractului mai sunt în jur de 140 de milioane de lei care probabil acoperă în mare parte cei 2,5km pînă în Petricani și cele două pasaje rămase de executat. Deci nu e chiar inexplicabil că încă se lucrează.

Sigur pare însă că nu se deschide nimic anul acesta dacă CNADNR a declarat negru pe alb asta (și avînd în vedere și tăierea de 90 de milioane de lei din august).

Tavi

Desi ar putea deschide pana la Popasului pana in iarna nu cred ca se grabeste nimeni pentru ca ar fi antireclama.
Parca o vad pe neferu "Autostrada de 3 bezi care se varsa intr-o ulita" :)
Totul sau nimic! ... anul asta nimic  :(
Desi mie asa de bine mi-ar prinde sa nu mai fac stanga pe centura la Stefanesti ... of!

davyl

#2150
Superba foto din avion!
Multumiri lui @ON!

Neferu spune multe...  :lol:
Dar ai dreptate Tavi: anul asta este ... totul sau nimic! :(

Vesti despre Comarnic-Brasov:

S-a amanat din nou depunerea ofertelor!

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/exclusiv-o-noua-amanare-pentru-cea-mai-asteptata-autostrada-din-romania-187461.html

Din articol:

"Date tehnice despre Comarnic-Brașov


Pe scurt, prin contractul de concesiune, cel care va prelua acest proiect va trebui să parcurgă mai mulţi paşi:
•    să obţină finanţarea pentru realizarea construcţiei
•    să proiecteze şi să elaboreze documentaţia necesară obţinerii autorizaţiilor şi avizelor pentru execuţia lucrărilor
•    să realizeze lucrările de construcţie a tronsonului
•    să opereze şi să întreţină cei 58 de kilometri de autostradă.

Tronsonul va fi împărţit în două secţiuni: Comarnic-Predeal şi Predeal – Cristian (Braşov)."

Tavi

^^^
Hmm.. Toate cele trei consotii au cerut amanare... La presiunea finantatorilor ... Mai sa fie! Si marmota invelea ciocolata! >:(

cutter

Se pare că tronsonul Gilău - Nădășelu din A3 nu este reziliat așa cum am crezut cu toții și așa cum a afirmat Dan Șova în iunie:

http://www.mediafax.ro/economic/lucrarile-la-singurul-tronson-contractat-al-autostrazii-transilvania-amanate-din-lipsa-banilor-11492220

Asta dovedește ce blocaj informațional și ce lipsă de transparență este la CNADNR.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

CornelB

#2154
@cutter: sunt convins ca asta se intampla, cred ca cei de la Pizzarotti lucreaza pe banii lor sau cel putin, pe promisiunea platilor anul viitor din alocarea bugetara.
Alta explicatie nu vad, tinand cont ca azi am reusit sa intru in santier, unde se lucreaza de parca maine e deschiderea pana in Popasului.

@Tavi:
Astia s-au lovit ieri cand treceam pe acolom dupa reteta clasica: unul a virat stanga si n-a vazut ce vine din fata, iar cel care venea l-a luat din plin. Noroc ca cel ce venea dinspre Afumati n-avea viteza, ca altfel era de rau.



Asta sta de mult acolo si a devenit "obiectiv touristic" >:(



Asa ca, poate se uita si d-soara Neferu si ne scuteste de texte gen Cancan: "Autostrada cu trei benzi descarcata intr-o straduta!"

Mai bine s-o descarce in Popasului, decat sa-i "descarce" pe lumea cealalta pe cei care fac stanga la Stefanesti.

vancouver

Quote from: cutter on October 10, 2013, 04:30:51 PM
Se pare că tronsonul Gilău - Nădășelu din A3 nu este reziliat așa cum am crezut cu toții și așa cum a afirmat Dan Șova în iunie:
http://www.mediafax.ro/economic/lucrarile-la-singurul-tronson-contractat-al-autostrazii-transilvania-amanate-din-lipsa-banilor-11492220
Asta dovedește ce blocaj informațional și ce lipsă de transparență este la CNADNR.

Da, am citit si eu stirea si m-am mirat. Totusi despre reziliere stiam si de la UMB, nu numai de la Sova, in sensul ca UMB si-a retras garantia bancara, pentru mentinerea careia plate lunar provizioane bancii emitente - adica realiza o cheltuiala neprevazuta in pret. Posibil oare CNADNR sa fi acceptat retragerea garantiei de buna executie, pana in momentul ordinului de incepere?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Goldmund

Quote from: CornelB on October 10, 2013, 06:15:59 PM
@cutter: sunt convins ca asta se intampla, cred ca cei de la Pizzarotti lucreaza pe banii lor sau cel putin, pe promisiunea platilor anul viitor din alocarea bugetara.
Alta explicatie nu vad, tinand cont ca azi am reusit sa intru in santier, unde se lucreaza de parca maine e deschiderea pana in Popasului.

@Tavi:
Astia s-au lovit ieri cand treceam pe acolom dupa reteta clasica: unul a virat stanga si n-a vazut ce vine din fata, iar cel care venea l-a luat din plin. Noroc ca cel ce venea dinspre Afumati n-avea viteza, ca altfel era de rau.
........


Asa ca, poate se uita si d-soara Neferu si ne scuteste de texte gen Cancan: "Autostrada cu trei benzi descarcata intr-o straduta!"

Mai bine s-o descarce in Popasului, decat sa-i "descarce" pe lumea cealalta pe cei care fac stanga la Stefanesti.

1- era de asteptat sa se intample accidente la toate intersectiile cu DNCB care sunt totalmente periculoase, cu banda 'la stanga' prin intersectie(!), indiferent ca descarcarea de trafic e a unei autostrazi sau DJ(sau chiar din DNCB!)
2- intr-adevar, aici doamna Neferu nu are dreptate:
chiar daca traficul de pe autostrada(si nu autostrada in sine!) se descarca si intr-o straduta(str. Popasului), e mai bine pentru trafic decat doar descarcarea de trafic cu DNCB.
3-cand inztersectia intre A3 si Popasului va fi gata tot nu eliminam intersectia dezastroasa intre A3 si DNCB(pe care multi o vor folosi, mai ales cei care  sunt in 'tranzit')
4-cele trei mari intersectii DNCB si Tunari, Stefanesti si A3 trebuie foarte rapid 'regandite', in totalitate.

Tavi

@CornelB: exact la acea intersectie ma refeream. Eu vin de la "tara" din zona Campina si stau in sectorul 2. O alta solutie, in afara de descarcarea in Popasului, ar fi ridicarea barierei din rondul care da catre Stefanesti.

asztalos

De mult nu am avut nici o stire despre Autostrada Transilvania. Am gasit un articol nou, dar din nefericire, fara vreo noutate pentru noi :(
http://autostrada-transilvania.ro/articole/zc2/art_8.htm

Goldmund

Quote from: Tavi on October 10, 2013, 10:07:33 PM
@CornelB: exact la acea intersectie ma refeream. Eu vin de la "tara" din zona Campina si stau in sectorul 2. O alta solutie, in afara de descarcarea in Popasului, ar fi ridicarea barierei din rondul care da catre Stefanesti.
O idee foarte buna, insa lipseste inca pasajul peste CF Bucuresti-Constanta, sos. Andronache-Bulevardul Eroilor