Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Europiu

Ooameni buni, nu pricep de ce trebuie sa se fi luat kilometri intregi de cablu.
Hai sa intreb specialistii: becurile alea nu sunt legate in serie? Caz in care,  daca iau chiar si un cm de cablu, se duce naibii tot iluminatul?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

GDPR

#19516
Sa citam din marii clasici in viata:

,,S-au furat circa 4 kilometri de cabluri şi siguranţele, rămâne ca Poliţia să stabilească cine şi când le-a furat. Noi am vorbit cu cei de la Aktor, ei le vor înlocui, estimez eu personal că în aproximativ două luni totul va reintra în normal", a spus Şerbănescu.

Si sa ne aducem aminte ce se discuta pe forum in 2013:

Quote from: nenea_hartia on September 11, 2013, 10:15:29 PM
^ Doar că mă întreb cum vor pune stâlpii ăia fără să le fi construit fundațiile și fără să fi cablat zona mediană înainte de asfaltare. Chiar și folosind soluția oribilă de pe centura Sibiu, cu cablul pozat pe un pat metalic montat între stâlpi, și tot nu văd cum ar putea monta stâlpii. Aș zice că mai degrabă marcajele topo se referă la altceva.

Quote from: bogdymol on September 11, 2013, 10:34:13 PM
^ In cateva zile vor sosi stalpii in acea zona si va fi clar. Informatia e sigura. Si eu sunt curios ce solutie vor adopta pentru alimentarea cu energie electrica. Varianta ideala din punctul meu de vedere este cum a fost la Centura Arad, cu cablurile trase anterior in subteran + pregatirea fundatiilor pentru stalpi inainte de marea asfaltare. Singurul dezavantaj in varianta Centura Arad e ca nu poti folosi finisorul pentru asfaltare, decat cu multe intreruperi unde ai de bagat la manual pana te saturi.

Quote from: tonică on September 11, 2013, 11:43:49 PM
wireless.. :D

Tonica a avut perfecta dreptate  :lol:

nenea_hartia

#19517
^ Exact aia cu 4 km era să postez și eu. :lol:
În plus, sunt convins că acolo sunt mai multe circuite de maxim 500-600 de metri, legate câte două (stânga-dreapta) la câte un cabinet electric, deci dacă se fura un tronson restul trebuia să funcționeze.

@tonică:lol:

Cristi N

#19518
In medie distanta dintre 2 stalpi consecutivi este de 25m, in mod normal legaturile se fac undeva la 0.5m inaltime, cam acolo e gura de vizitare. Daca au tras pur si simplu cablu de la un cap la altul nu aveau cum sa faca legaturile, trebuiau sa lase bucle de racordare la fiecare stalp.

Ar mai fi o varianta, Serbanescu a spus doar ca s-au furat 4km de cablu dar nu a specificat exact care cablu, e posibil sa se fi furat cablul de bransament. Din pacate nu avem acces la proiectul de instalatii si nici la o presupusa plangere penala de furt depusa de CNAIR.

Ionut


soldy82

Am trecut azi pe autostrada si la intrarea pe Petricani inca sunt indicatoarele fixate cu borduri. Cat de greu e sa la schimbi oare

yetiman

QuoteANUNT PUBLIC privind decizia etapei de incadrare
14 Ian 2019 Anunturi de mediu

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., titular al proiectului "Autostrada Brasov-Oradea, Sector Ogra-Bors", anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre Agentia Nationala pentru Protectia Mediului, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru modificarile aduse proiectului "Autostrada Brasov-Oradea, Sector Ogra-Bors", propuse a fi amplasate in localitatea Biharia, Jud. Bihor.

Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul autoritatii competente pentru protectia mediului Agentia Nationala pentru Protectia Mediului, str. Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti, in zilele de Luni-Joi, intre orele 08,00 - 16,00 si Vineri intre orele 08,00 - 14,00, precum si la urmatoarea adresa de internet http://www.anpm.ro.

Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a autoritatii competente pentru protectia mediului.

Sursa: CNAIR
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

Revizuire AM pentru Bors-Biharia? Asta inteleg eu. :o


horatiu.cosma

Link-ul de pe ANPM e aici. Informatia relevanta a fost omisa in comunicatul CNAIR si anume ca nu e nevoie nici de RIM nici de SEA. Pur si simplu se vor opera niste modificari in documentul AM. E vorba de mutarea pozitiei parcarilor la Bors ca sa intre si drumul expres la care a facut Bolojan SF-ul in 2018.

NGC

Iar vin astia de la CNAIR "cu stiri vechi"? :p :lol:

Quote from: NGC on January 09, 2019, 10:36:45 PM
Bors - Biharia

Quote from: NGC on October 30, 2018, 10:53:42 PM
Sa ne mutam acum in celalalt capat al A3. :D

Spatiul de servicii de la Km 61+300 se va muta la Km 64.

Pun mai jos detaliile importante. Daca vreti si alte detalii, vedeti aici.

S-au depus si completarile la memoriu, in vederea revizuirii AM, pentru a se obtine o noua AC pentru modificarile survenite.

NGC

"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Lotul 2

Quote from: NGC on December 19, 2018, 09:25:36 PM
Quote from: Ionut on December 14, 2018, 07:11:23 AM
Quote from: NGC on December 13, 2018, 09:22:35 PM
Doar o remarca referitoare la "se sta dupa CAB" pentru lotul 2. La ultima transmisiune de zilele trecute, o vrabiuta a zis ca nu era ajunsa nici o contestatie de la STRABAG la CAB.

Zi-le vrabiutelor sa caute bine pentru ca vor gasi. :) M-as mira sa ma fi indus pe mine in eroare vulturasii mei. :lol:

Si vrabiuta si vulturasii au avut dreptate. :p

Contestatia nu era venita, dar intre timp a ajuns postalionul care o aducea. O fi intarziat din cauza zapezii. :lol:

Asadar acum asteptam rezolvarea recursului la CAB.

A trecut Craciunul, dar se mai poate oare canta "O ce veste minunata"? :lol:

Avem acum decizia CAB pentru lotul 2.

15.01.2019

Quote
Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Dosar nr. 8740/2/2018 Dec: 15.01.2019 Respinge cererea petentei de acces la documentele confidenţiale. Admite plângerea. Modifică în parte Decizia CNSC nr. 2966/C3/3114/21.11.2018. În rejudecare: Admite în parte contestaţia formulată de Strabag SRL. Anulează adresa de comunicare a rezultatului procedurii nr. 92/67939/01.10.2018, raportul procedurii de atribuire nr. 13B/4515/01.10.2018, precum şi adresele de comunicare către ofertanţii nr. 1(Asocierea Trameco-Vahostav SK,as-Drumuri şi Poduri Bihor SA-Drum Asfalt SRL-East Water Drillings SRL) şi 2(Asocierea IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret-Tancrad SRL). Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertelor depuse de ofertanţii clasaţi pe locurile 1 şi, respectiv 2 în urma emiterii raportului procedurii de atribuire nr. 13B/4515/01.10.2018, de la etapa verificării admisibilităţii propunerilor financiare şi tehnice, după cum urmează: - pentru ambii ofertanţi:justificarea preţului ofertat pentru următoarele articole: Terasamente, Poduri, Pasaje, Viaducte-Infrastructuri-Fundaţii, Poduri, Pasaje, Viaducte-Infrastructuri-Elevaţii, Poduri, Pasaje, Viaducte-Infrastructuri-Suprastructuri, Poduri, Pasaje, Viaducte-Infrastructuri-Racorduri cu terasamente, restabiliri legături rutiere, lucrări de protecţia mediului şi relocări temporare-drumuri;structura rutieră( inclusiv sub aspectul stratului de mixtură asfaltică-tip AB 31.5 prevăzut în documentaţia de atribuire); - pentru ambii ofertanţi:includerea în preţul ofertat a costului lucrărilor de schimbare a stratului de uzură la 5 ani şi la 10 ani de la recepţia la terminarea lucrărilor; -pentru ofertantul clasat pe locul 2-justificarea preţului ofertat pentru Siguranţa rutieră, includerea în graficul de execuţie a utilajelor necesare executării lucrărilor şi a asigurării, conform documentaţiei de atribuire, prin includerea în oferta financiară a costului cu asistenţa tehnică arheologică şi asigurarea sub aspectul capacităţii tehnice şi profesionale, precum şi în propunerea tehnică a personalului autorizat pentru această activitate(asistenţa tehnică arheologică), conform documentaţiei de atribuire; -pentru ambii ofertanţi-asigurarea laboratorului de pe şantier, conform documentaţiei de atribuire(oferta financiară şi tehnică); includerea în preţul ofertat şi oferta tehnică a resurselor umane şi a utilajelor conform documentaţiei de atribuire sub aspectul verificării capacităţii de a oferta aceste tipuri de resurse în mod simultan pentru două loturi aflate în procedura de atribuire , includerea în oferta tehnică a modului de realizare a structurii rutiere( inclusiv sub aspectul stratului de mixtură asfaltică-tip AB 31.5 prevăzut în documentaţia de atribuire), a personalului(experţi cheie) /asociaţi/subcontractanţi/terţi susţinători ofertat/e/ţi pentru realizarea proiectării în cadrul procedurii de achiziţie publică( inclusiv sub aspectul capacităţii tehnice şi profesionale de realizare a proiectării pentru contractul de achiziţie publică). Obligă autoritatea contractantă să aplice factorii de evaluare a ofertelor admisibile şi să stabilească punctajul aferent pentru atribuirea procedurii prin raportare la rezultatele evaluărilor dispuse în cuprinsul prezentei decizii. Respinge ca neîntemeiate cererile de intervenţie ale ofertanţilor clasaţi pe locurile 1 şi 2 în partea referitoare la evaluarea propriilor oferte, în limita celor admise prin contestaţia formulată de Strabag SRL. Menţine în rest decizia CNSC. Definitivă. Pronunţată azi 15.01.2019 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

Asadar, va mai dura. Se astepta cineva la altceva? :p

Ionut

Misto. Deci STRABAG castiga la CAB si CNAIR trebuie sa reevalueze ofertele. :)

florin74

#19528
Miroase a STRABAG, au subevaluat bine de tot ofertele locurile 1 si 2.
Oare care e oferta financiara ? Nu a rasuflat nimic NGC?

In jur de 800.000-1.000.000 lei uzura pe km. Asa am auzit ca ar fi (pentru strat de 6 cm). Si la 600.000 lei pe km, rezulta vreo 36 milioane lei minim in plus la oferta financiara, numai la acest capitol (cam 60 de km de autostrada, lotul are aproape 30)

Tot lotul a fost atribuit initial la 326 mil lei.

pentium10

#19529
se stie daca garantia ofertelor inca este valabila? ca si aici poate fi o surpriza
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures