Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

Europiu

#16260
Tuturor celor care au contribuit cu imagini, informatii si macarale zilele astea:  :cheers:

Mie imi place prima poza din seria lui Cipri: nu se vede nici urma de canal... De ce pod?  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

danutzu_1069

Asta am remarcat si eu. Au umplut canalul astfel incat sa fie la cota terenului. Trailerul nu trebuie sa urce sau sa coboare, si cu atât mai mult, cred ca ai remarcat lungimea automacaralei...

Europiu

Da, eu ma refeream mai mult la unghiul din care e facuta poza. Canalul Somesului? Care? Unde? :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Cristi Deme

Quote from: danutzu_1069 on May 22, 2018, 09:18:43 PM
@Cristi Deme,
Intrebare de specialiate: care este distanta minima de calare fata de marginea unui taluz?
Asta pentru ca ma uit la automacaraua de langa Somes... si pare cam aproape....
Stiu, teoria spune ca se tine cont de natura si gradul de compactare al terenului, si din cate se vede este asternut un strat compactat de piatra sparta (asta e f important, sa fie piatra sparta..).
Dar ma gandesc ca sub piatra sparta este pamnat, care este aproape de apa curgatoare si pe care il poate "spala". Vad ca nici  placile de beton ale taluzului nu sunt prea ok....
Adevarul este ca e tare ... inghesuita situatia acolo, pentru automacara....

@all, nu stiu daca ati observat, dar la pilele, deja dotate cu grinzi au aparut schele si cu elemente pentru cofrare... (pe partea opusa macaralelor...

distanta e 1:1 , mi-as dori sa avem platformele de la TS pe santierele pe care lucram

aceasta pila plus cele de pe capete sunt cele mai stranse pozitii de calare , dar nimic nu e voia intamplarii , toate utilajele sunt pozitionate conform Lifting Plan-ului , care a fost elaborat in cele mai mici detalii

Tavi

Well done, Deme!
Spor la treaba. Va asteptam tot pe A3 dar la Gherghitei  :D

Cristi N

Daca tot a adus Tavi vorba de capatul A3 din Bucuresti  sa vin cu un mic update.

VertaTel lucreaza de cateva zile destul de hotarat la intersectia cu Petricani. Sunt mai multe tuburi de canalizare din PAFS cu diametru ~ 1500mm stocate,  au sapat o groapa mare chiar langa strada de unde au scos un segment de conducta metalica  tot cam de acelasi diametru si pe partea opusa, dupa linia de tramvai mai erau ceva lucrari. Cred ca vor sa faca un foraj orizontal.

Cristi Deme

Quote from: Tavi on May 23, 2018, 09:15:02 AM
Well done, Deme!
Spor la treaba. Va asteptam tot pe A3 dar la Gherghitei  :D
saptamana viitoare

Ionut

La Gherghiței ce faceti? Ridicați pilele peste CF? Da-ne câteva detalii. Numar pile, cât durează. Orice ti se pare important.

alecu26

Oare pe când o sa ia Deme primul minus la karma?

:))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

icristian

Ma uitam pe filmarea din 21 aprilie de pe A3. Nu am vazut nicio grinda pe santier. Banuiesc ca pana saptamana viitoare vor fi aduse astfel incat sa aiba front de lucru Deme.
Stiti ceva daca au fost aduse deja sau daca urmeaza sa vina?

alecu26

Danutz, da..o teorie simpla spune ca 1:1 e ok. Adica cat e inaltimea taluzului...atat te retragi. Nu prea sunt planuri de alunecare la unghiuri mai mici de 45%, plus ca, cam asa se considera ca se transmite distributia presiunii in taluz....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

RaduC

^^^permite-mi sa te contrazic respectuos:
Planuri de alunecare exista și la 25 de grade.
Dar ai dreptate în cealaltă privință, distribuția forțelor relativ la punctul de aplicare se presupune că e un con cu unghiul de 45 de grade. Deci pentru liniștea sufletească, acolo unde proprietățile inginerești ale materialului de "fundare" sunt deficitare sau se cunosc prea puțin, se considera o valoare conservatoare.

Cristi Deme

Quote from: icristian on May 23, 2018, 12:04:45 PM
Ma uitam pe filmarea din 21 aprilie de pe A3. Nu am vazut nicio grinda pe santier. Banuiesc ca pana saptamana viitoare vor fi aduse astfel incat sa aiba front de lucru Deme.
Stiti ceva daca au fost aduse deja sau daca urmeaza sa vina?

se vor descarca direct de pe camion , asa cum am facut pana acuma , ele fiind aduse din depozit

sunt 40 de grinzi pe 4 deschideri , din care 2 sunt peste CFR , va dura undeva la 2 saptamani



ciprebbe

O sa se lase cu dureri de cap :)) am comprimat 45 min de filmare in 5 min. I-am facut pe Deme- speedy gonzales :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe