Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 40 Guests are viewing this topic.

Cristi Deme

Quote from: prd.marius on May 21, 2018, 01:43:25 PM
Cati cai putere are capul tractor care trage asemenea greutate? Mersi

520 cai , dar transmisia are convertizor capabil sa protejeze cutia pana la 250 to


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cristi Deme

Quote from: danutzu_1069 on May 19, 2018, 11:46:32 AM
La Gherghitei, pana nu sunt gata toate pilele... nu o sa mai vezi grinzi in miscare...
Undeva la inceput lunii urmatoare s-ar putea sa mai punem 40 de grinzi


Sent from my iPhone using Tapatalk

ovicor

@ Cristi Deme, un singur like pe zi, asta e regula pe forum, asta nu inseamna ca nu meriti mai multe !

danutzu_1069

Quote from: elphax on May 21, 2018, 02:24:40 PM
pe mine ma fascineaza cum pot grinzile alea sa sustina atata greutate cand au doar cativa centimentri de contact cu pilonii aia ...

era fain daca era vreun inginer cocotat pe grinda cand a luat-o sus macaraua :)
Normele ISCIR si de protectia muncii interzic prezenta persoanelor pe sarcina manevrata de o macara.

Cristi Deme

Dupa un ropot sanatos , s-a reluat activitatea



Sent from my iPhone using Tapatalk

Iceman

Intr-o zi normala de lucru se pot ridica 4 grinzi??

laszlo.robert


mihaihedes

Ai de viața mea. Ne uitam la grinzile alea de parcă nu am văzut poduri de când suntem. Ce pot să facă 9 ani de așteptare din mintea omului. Jalnică conducere...jalnici conducători.
Păcat că nu o să trăim suficient să vedem A3 gata și nu pentru că nu se poate face ci pentru că nu putem schimba incompetența și prostia care conduce CNAIR și MT.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk

Ionut

Deci si-au facut norma de doua grinzi/zi, minim. Poate maine reusesc 3. :) Hai ca se poate. Daca vine API pe santier sigur reusesc 3. :lol: (Glumesc. Sau nu?)

Cristi Deme

Si a treia e sus
Maine se monteaza a patra , dupa care macaraua pe senile se domenteaza total sa o trecem dincolo de canal , de vineri vom reincepe iar la montaj

Probabil cadenta va fi fie 3 cu 1 ziua urmatoare sau 4 cu 1 ziua urmatoare, deoarece e nevoie de 5-6 ore sa se mute macaraua de 500 to

Totul e legat de cat de repede merge incarcatul , care e direct influentat de cate calari fac macaralele de 250 pt a incarca o grinda


Sent from my iPhone using Tapatalk

TibiV

Fac mai multe calari la fiecare grinda ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Parca va vad la un moment dat ca o sa ramaneti fara front de lucru, daca TS nu se misca suficient de repede cu pilele si culeele. Sper sa nu am dreptate.

alexV

de ce e nevoie de macaraua pe senile?
atat cea pe senile cat si cea pe roti ridica grinda de cate un capat, deci forte egale. in cazul asta de ce n-ar merge doua macarale mai mici pe roti, cu mobilitate mai buna?

intreb mai mult academic decat practic.

Cristi Deme

Quote from: TibiV on May 21, 2018, 06:44:11 PM
Fac mai multe calari la fiecare grinda ?!...
Sunt grinzi la care trebuie calat la fiecare  , sunt unele care merg 2 dintr-o calare la o singura macara si cealalta se muta

Vor fi zile cu 1,2,3,4 grinzi

A doua macara de 500 de to ar fi depasita la grinda marginala , plus ca senilata daca nu trebuie demontata se muta in 1 ora , 500 ii trebuie 5-6 ore sa se mute , senilata e mult mai mobila




Sent from my iPhone using Tapatalk

danutzu_1069

Se vede si din pozitionarea macaralelor care cat poate...
Aia mica este mai aproape de "punctul final"
Si totul depinde de diagrama de sarcina: sarcina utila mare -> raza mica.
Si diagrama de sarcina, depinde de tipul macarale. brat fix, brat telescopic....
Daca stiu bine, un brat zabrelit are o diagrama mai buna decat un brat telescopic, dar are alte dezavantaje....
Dar are si avantaje (macaraua pe senile) fata de o automacara. Senilata o muti asa cum este (conditia este ca terenul sa suporte greutatea totala, poate sa mearga cu sarcina in carlig) pe cand o automacara, trebuie "stransa" (brat retras, la orizontala, decalat) pentru a fi mutata....