Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 45 Guests are viewing this topic.

alecu26

Nu cred ca e pod ăla.  La cum stau foreze le și cât de aproape sunt de DN. Alunecare de teren? Par oricum a fi dealurile de după aeroport, spre Iernut.
Nu e nimeni în trecere pe acolo sa arunce  un ochi mai în detaliu și sa ceara informații?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Poate sapt.viitoare...sunt tare înghesuit in ultimul timp
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

driver_x

Quote from: pasadia on October 28, 2016, 10:04:25 PM
@ driver: stiu toata povestea descrisa de tine. Intrebarea mea ramane legitima pentru ca abia acum am observat in denumirea licitatiei pentru SF ca sunt incluse si elemente din tronsoanele licitate pentru D&B (vezi refacerea DN73B). Dar in lipsa lui NGC probabil ca o sa ma apuc singur sa caut documentatia pentru a ma lamuri.

Reabilitarea DN73B nu a facut obiectul licitatiei pt lotul 2. S-a licitat doar autostrada si drumul de legatura.
Oricum SF-ul vechi parca a fost facut cu ura pt banul public, a se vedea lungimea de 700 m podului peste DN73A si calea ferata neelectrificata, pod ce lejer putea sa aiba doar 30-40m.
Dezastru si mai mare era la Comarnic, unde trebuia sa mergi cu autostrada peste podul de cale ferata si apoi cu pod in lungul raului. Si sa muti raul din loc si sa pui in locul lui autostrada (in portiunea dinainte de podul CF). Si sa nu iesi din coridor. Si sa ai grija la conducta de aductiune pt microhidrocentrala aparuta intre timp, conducta de care au aflat abia cu cateva zile inainte de termenul limita... Si toate astea pe 2 lei... O bataie de joc. De asta au si fost atat de "multi" participanti...

Ionut

Doua de azi de pe A3 dar la distanta foarte mare una de alta.

Prima, facuta de mine in aceasta dupa-amiaza, la Petricani.


Desigur, am ridicat drona. Era un greder in actiune la Popasului. O sa mai vedeti pe filmare cateva noutati. Am filmat tot segmentul de aproape 6 km. Sa vedem cum a iesit filmarea. Rabdare...

Si a doua de pe lotul Strabag. Tot de azi. Se lucreaza si duminica la debleul din apropierea aeroportului.

Ionut

Tot A3, portiunea dintre giratoriul Gherghita si calea ferata. Se vad doua foreze Zublin. Nu se lucra in zona. Aici sunt ceva noutati, le veti vedea din drona. Sunt chestii care nu erau publice pana acum. Vor fi. Nimic spectaculos, dar sunt noutati.

Pana atunci, va multumiti cu niste cadre facute de mine peste gard, in apropiere de calea ferata.










Ionut

Cătălin Homor: ,,Vom aviza proiectul tehnic pentru încă un lot din autostrada Transilvania"

Directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cătălin Homor ne-a declarat că proiectul tehnic pentru aliniamentul secţiuna 2A, lotul 2 Iernut – Cheţani va fi aprobat în câteva zile. ,,Am aprobat proiectul tehnic pentru lotul 1, Ogra-Iernut (3,6 km), contract în valoare de aproximativ 55 milioane lei.  Vom aviza proiectul tehnic pentru încă un lot din autostrada Transilvania, respectiv lotul 2, Iernut – Cheţani, tronson în lungime de aproximativ 17,9 km. La sfârşitul anului viitor vom avea 47 km de autostradă între Târgu Mureş şi Câmpia Turzii ", ne-a explicat Cătălin Homor.

Lotul 2, Iernut - Cheţani (17,9 km), contract în valoare de 437,63 milioane lei, fără TVA, este construit de asocierea Astaldi SPA - Max Boegl Romania SRL - Astalrom SA - Consitrans SRL.

Capital




Propozitia cu rosu e de pus la promisiuni. Nici nu are rost sa intru in detalii daca e posibil sau nu. Las pe altii care se pricep mai bine ca mine. Ca tot avem pe-aici oameni capabili sa o faca.

dr4qul4

Nu trebuie sa fii expert ca sa-ti dai seama ca este imposibil sa faci podul dublu de la Bogata in doar 1 an.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Hercule

47 km inseamna Ungheni (aeroport TGM) - Campia Turzii. Ar fi super pentru ca drumul e extrem de aglomerat. Totusi pe sectorul Chetani - CT inca nu s-a aprobat proiectul tehnic. In ritmul asta ne va prinde sigur 2018. Nu mai zic ca si sectorul Ienut - Chetani este dificil.

[offtopic] Apropo de aglomeratie: la lucrarea "minune" din dealul Feleacului, la sensul giratoriu unde se trece de pe doua benzi de urcare la una se face coada de vreo 2 km pe ambele benzi spre Cluj.
Deșteaptă-te române!

ticker

Am trecut azi pe A3 in directia Ploiesti-Bucuresti si am vazut ca la Moara Vlasiei se lucreaza dupa pasaj la nodul de acces.

Din ce am vazut de la volan se lucra la terasament (era pamant tasat) la ambele bretele de pe partea respectiva, dar fiind ora 7 nu am vazut muncitori / utilaje.

Levente

Ştie cineva dacă s-a mai mişcat ceva pe Suplacu de Barcău-Borş? Chiar la începutul anului se preconiza finalizarea a 10 km în 2016!!! Aveţi idee în care parte a segmentului vroiau să finalizeze cei 10 km, la Borş sau la Suplac? Pe partea maghiară vor să finalizeze M4 până în T4 2018.

Ciprianul

Levente@ o finalizează poate în 2025. Anul asta sigur nu

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Bulwyn

#11276
Se stie ceva de stadiul lucrarilor de pe lotul chetani-ct a lui straco? Au depus macar PT pt avizare?
Referitor la lotul geiger ogra-iernut, daca au aprobat PT inseamna ca au rezolvat problema conductelor de gaz (sau ce problema era cu cei 50m)?
Iar de AM de pe aceste loturi ce se mai aude?

paulmare

Quote from: Ionut on October 30, 2016, 09:53:01 PM
Tot A3, portiunea dintre giratoriul Gherghita si calea ferata. Se vad doua foreze Zublin. Nu se lucra in zona. Aici sunt ceva noutati, le veti vedea din drona. Sunt chestii care nu erau publice pana acum. Vor fi. Nimic spectaculos, dar sunt noutati.


:) Ionutz semne de activitate "umana" in zona sa stii ca sunt :) se vad cei cu masinile de desevire la toaletele ecologice care merg pe drumul tehnologic paralel cu calea ferata - inseamna ca ceva activitate la un santier in zona este

Si bazinul 4 de la balta rosia a fost golit complet - probabil ca incep si acolo sa lucreze la pod - sa vedem ce ati prins cu drona :)

alecu26

Și sunt reale motivele sau invenții cu care ne-am mai obișnuit la constructorii care nu prea lucrează?  Totuși. ..din poze, din filmări...pare ca se lucreaza. 
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bridge

Sigur este ca padurea n-a fost scoasa inca din circuitul silvic si Transelectrica solicita(beneficiarului) printre altele si drept de uz si servitute pentru suprafetele necesare.Referitor la coloanele vibrate s-au incercat mai multe variante de material si rezultatele au fost necorespunzatoare.Vor solicita avizul proiectantului pentru materiale alternative si adaptarea la teren a coloanelor.