Drumul Expres DEx Aeroportul Otopeni-Autostrada A3

Started by Ionut, November 11, 2016, 01:40:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mihai008

@razvan96 Ca sa inteleg mai bine: va fi o legatura de drum expres intre Aeroportul Otopeni si A0? Iar presupunand ca vrei sa pleci din Aeroport si sa ajungi pe A3, cea mai rapida varianta ar fi sa mergi pe drumul expres, intri pe A0 si mergi pana unde se intersecteaza cu A3?
Zic bine sau gresesc? Merci frumos


Xander

Sa imi fie cu iertare, ca nu mai inteleg. Conform cu harta de pe CNADNR si API, traseul drumului expres trece fix prin locatia noului terminal. A0 trece la nord de Dimieni si la sud de Petresti, adica pe langa locatia noului teminal. Ce sens mai are DX-ul in acest context, mai ales ca exista descarcare de pe A0 direct in DN1? Multumesc.

danpandrea

@Xander: Nu lua harta CESTRIN (CNAIR) de bună pentru lucrările care n-au SF și PT.

mirceaeliade

Am si eu o intrebare:  DACA se face sectorul 2? din A0N, mai are rost sa se faca acest DX?  cu un mini-ocol vei putea sa iesi de pe A3, intri pe A0N, si eventual faci 1-2 km pe DN1.  Sau ar putea fi inlocuit DX asta cu o simpla iesire directa de pe A0N?

elphax

Nu am urmarit de mult acest topic, stiu ca s-a anulat licitatia aceea veche.
A ramas ca se face DX de la A0 la T1 ( dublare a DN1) sau se va reface tot cu ruta noua de la viitorul T2 la intersectia A3 cu A0 ? Care ( a doua) ar fi cea mai logica si mai practica pentru urmatorii 50 de ani .

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

horatiu.cosma

E proiectată în contractul UMB (doar PT) de pe A0 Nord 2 legătura dintre viitorul T2 și A0 Nord.

b1

Și care este atunci traseul dacă deja se realizează PT? Nu am găsit nimic pe harta proiectelor de infrastructură.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

hvm

^
Nu prea conteaza. Important este sa fie facut proiectul. parerea mea. Si pe urma sa fie si licitat si sa se potriveasca si cu noul T2..
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ijwtsh


slartibartfast

Vezi mesajul lui horatiu.cosma de mai sus. Aeroportul va fi conectat la A0, nu mai trebuie alte drumuri expres.

EugenRo

Quote from: EugenRo on September 01, 2023, 10:31:49 AMIn filmarea cu UMB A0L2, la min 10:25, respectiv 10:55 se intrevad cumva intrarile/ iesirile unui viitor nod cu celebrul DX catre aeroport?? :hm:
Quote from: TibiV on September 01, 2023, 10:40:17 AMDa.
Ramane de vazut  :D

pasadia

Cred ca folositi prea putine cuvinte si din cauza asta pare ca nu va intelegeti.

Cand si daca se va construi T2 va exista, in mod firesc, si o conexiune rutiera spre/dinspre el. Ea nu va fi spre un DN sau un DJ, ci spre A0 caci A0 trece prin imediata apropiere. Deci va exista o investitie noua, cel putin intre A0 si T2 si ea va fi probabil la un stanrd similar unui DX (chiar daca e nepotrivit sa numesti DX ceva ce va avea 2-3 km cu multe intrari/iesiri spre/dinspre spatii de parcare si alte facilitati).

Iar horatiu a spus, eugen a observat si acele foarte mici elemente din streuctura A0 care vor servi ca elemente ale nodului cu acest hai sa-i zicem DX de legatura.

Dilema cu privire la o posibila lungime mai mare a DX-ului care sa il conecteze si la A3 e inutila acum. Personal nu as vedea rostul acelei bucati dat fiind faptul ca oricum nodul A3*A0 e in apropierea nodului A0 *"DX Otopeni T2". Probabil asta spune si slartibartfast cand spune ca nu mai trebuie alte drumuri expres.

tom_sawyer

Quote from: razvan96 on February 03, 2021, 10:43:09 AMIn contractul pentru A0 nord L2 e prevazut si PT-ul pentru legatura cu OTP.

05 Feb 2024
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A, titular al proiectului Legătura rutieră între Autostrada de Centură București Nord și viitorul Terminal 2 al Aeroportului Internațional Henri Coandă (AIHC), anunță publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către A.P.M. Ilfov, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul ,,Legătura rutieră între Autostrada de Centură București Nord și viitorul Terminal 2 al Aeroportului Internațional Henri Coandă (AIHC)", propus a fi amplasat pe teritoriul administrativ al  comunei Tunari:

NU SE SUPUNE EVALUĂRII  IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI ȘI EVALUARII ADECVATE

1. Proiectul deciziei de încadrare și motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul A.P.M. Ilfov din Bucuresti, str. Aleea Lacul Morii nr. 1, sector 6,  în zilele de luni până joi, între orele 9 - 13, precum și la următoarea adresa de internet www.apm-ilfov.ro

Publicul interesat poate înainta comentarii/observații la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a Agenției pentru Protecția Mediului Ilfov.

CNAIR