Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

alecu26

cred ca sunt raspandite zvonuri asa la deruta...si in mod intentionat.

asa era si inainte de deva-lugoj. se vehiculau cele mai imposibile variante. multe s-au dovedit neadevarate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe



Compania turcească Eko Insaat Ve Tic As va construi centura ocolitoare a municipiului Bacău.



Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) SA a dat ieri verdictul oficial în privința constructorului șoselei de centură a municipiului Bacău. Compania a înaintat firmelor participante notificările prin care au fost înștiințate de rezultatul licitației.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

#47
Hai ca am gasit pe Hotnews.

Contractul prevede realizarea unei centuri ocolitoare in lungime de peste 30 de km si care sa uneasca DN 11 (in Vest), DN2 (In Sud), DN2 (in Nord) si DN 15 (in Nord). Proiectul presupune realizarea a trei sectoare, dupa cum urmeaza:

Sectorul nr. 1: legatura rutiera DN 2 (sud Bacau) cu DN 2 (nord Bacau), in lungime de 20,180 km sector ce se suprapune cu viitoarea Autostrada Moldova intre km 2 + 413 si km 18 + 682;

Sectorul nr. 2: legatura rutiera de la nord de Bacau intre DN 15 si DN 2 in lungime de 3,160 km;

Sectorul nr. 3: legatura rutiera de la sud de Bacau intre DN 2 si DN 11, in lungime de 7,360 km.

Daca sectoarele 2 si 3 vor reprezenta drumuri nationale si vor fi proiectate pentru o viteza de 100 km/h, o bucata de peste 16 km din sectorul 1 se suprapune cu traseul viitoarei Autostrazi Moldova, insa in prima faza de executie se va asfalta doar un sens de autostrada, pe celalalt sens fii realizate doar terasamentele.

Potrivit informatiilor publicate de Departamentul Marilor proiecte de Infrastructura condus de Dan Sova, "intre km 2 + 413 si km 18 + 682 traseul se suprapune peste traseul viitoarei autostrazi MOLDOVA. Curbele in plan (curbe la stanga) de la km 2 + 000 si km 19 + 000 care acum asigura legatura intre drumurile de legatura intre DN 2 si autostrada vor face parte pe viitor din nodurile rutiere sud si nord fiind bretele de acces. In aceasta etapa cele doua noduri nu se realizeaza doar se expropriaza suprafetele de teren necesare realizarii lor odata cu realizarea autostrazii MOLDOVA".

"In prima etapa va fi realizata calea a 2-a a viitoarei autostrazi (calea de pe stanga) cu parte carosabila de 14.00 m pe care se va sistematiza circulatia in sistem de 2 + 1 (doua benzi pe un sens si una pe sens opus) cu alternarea numarului de benzi pe sens la cca. 2.00 km", se mai arata in documentul citat.

A doua cale din autostrada va fi executata in etapa a II-a (odata cu constructia viitoarei autostrazi MOLDOVA), iar pana atunci, odata terasamentul facut in prima etapa de executie, va ramane innerbata. 


dimensiunea maxima

sursa: Hotnews

alecu26

pur si simplu e cea mai incredibila acordare de contract care am vazut-o in istoria recenta in Romania.

Dar Romnia nu inceteaza sa ma surprinda zi de zi.

In atare conditii eu zic sa ne asteptam la o victorie a lui Azvirt la Sebes Turda, iar celelalte 3 loturi luate de acel JV kilometric.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ghrt

Unde-s bani româneşti se aplică metode locale.
90 mil. extra, destul de mult. Probabil ies ceva bani din stâlpărit.
Cont (aproape) inactiv.


Ionut

^
Cei de la Max Boegl au cerut în contestație anularea adresei prin care s-a comunicat rezultatul atribuirii, anularea raportului procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică, anularea deciziei autorității contractante de desemnare a ofertei câștigătoare, precum și de desemnare a ofertei subscrisei ca fiind pe locul al II-lea și obligarea autorității contractante să reia procedura de achiziție și reevaluarea ofertei desemnate câștigătoare de la etapa verificării admisibilității acesteia.

cezar-mario2012

Mai bine cerea anularea licitație,  daca erau doar ei era mai bine :lol:

dorum

cunostem scenariul asta...CNSC, apoi CAB...deja suntem experti... :)
ce doare e taraganarea...tragerea de timp...
...nu comentez rezultatul, cu turcii declarati castigatori dupa ce au fost descalificati pt neconformitatea scrisorii de garantie...
...si iarasi concluzia care nu-mi place deloc...asteptam si vedem...!!!!!!!

dr4qul4

Exista vreo taxa pe care contestatarul trebuie sa o plătească în cazul în care contestația se dovedește nefondata?

Eu cred ca ar trebui ca pentru fiecare contestație în parte sa se pună o taxa de 1% din valoarea contractului, pe care sa o recupereze doar dacă se accepta contestația.
De ex. Contract de 100 mil euro, dacă max boegl contesta atribuirea licitației către firmele de pe locul 1 și 2, atunci sa plătească 2 mil pt contestația la cnsc, și încă 2 la cab. Daca depune contestație excepțională alte 2 mil. Daca vă câștiga oricare dintre contestații își recuperează toate sumele.
Așa poate vor contesta numai când sunt ei descalificați. Cum poți contesta atribuirea licitației altei firme pe motiv de neconformitatea documentației când tu nu știi documentația acelei firme.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

La un moment dat se vorbea de pierderea garantiei de participare la licitatie, in cazul in care contestatia era aiurea. Fie a fost doar un zvon, fie s-a schimbat legea, fie a cazut aceasta prevedere - fiind contrara dreptului GARANTAT CONSTITUȚIONAL de a contesta orice decizie a statului, considerată abuzivă - drept care nu poate duce la o pedeapsă, dacă este exercitat.

Orice-ar fi insa, daca pierde, contestatarul trebuie sa suporte costurile avocaților si ale personalului propriu, pus sa se ocupe de contestatie. Sa zicem 50 de ore de avocat la 100€ si 200 de ore interne la 30€, plus costuri pentru birotica, copiere planuri, etc... Sa zicem in total vreo 10.000 - 20.000 € pentru fiecare contestatie (cu cele 2 etape, CNSC si CAB). Asa ca, daca nu cred ca ar avea minime sanse sa castige, firmele nu se baga.

In cazul de fata - sincer - sper ca Max Bogl - Astaldi sa câștige contestația. Totuși, se pare că în ultima vreme deciziile comisiilor de licitație au fost corecte, fiind de cele mai multe ori confirmate de justiție - de ce ar fi aici altfel?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

20000 euro nu înseamnă nimic, 1% se simte. Nu vad cum s-ar încalca constituția prin asta. Exista și o taxa de timbru pe care o plătim la fiecare proces. Doar ca mi se pare ca aici sunt scutite.
O asemenea taxa ne-ar scuti doar de contestații inutile. Firmele care știu ca au un caz solid vor contesta în continuare.
Eventual ar putea sa treacă în loc de "taxa de contestatie", cheltuieli de judecata în favoarea statului roman. Firmele care câștiga contestațiile își pot recupera de la stat sumele plătite pe avocati. Și activitatea statului costa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

a fost respinsa de UE aceasta taxa.

Oricum din aceasta licitatie eu nu mai inteleg nimic. Poate sa fie totusi pentru Astaldi contractul...dar li se acorda....asa...indirect sa nu bata la ochi.

Am mai zis ca Astaldi sunt maestri din a castiga de pe asemenea pozitii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

alecule, ma exasperezi cu teoriile tale... cu mini sau maxiconspiratii. Daca nu e un aranjament in toata regula, dar macar "un talent" dubios de a castiga "din astfel de pozitii" tot este. Nu vrei sa-i spunem pe nume: au avocati buni si ingineri seriosi si reusesc sa demonstreze uneori ca au dreptate, cand altii poate o lasa balta? Parca suna mai "legal" asa, nu?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

ai dreptate. Am mai declarat ca oricum nu mai inteleg nimic din cine ce si unde cand castiga licitatii.

UMB castiga la cluj, Turcii castiga la UMB si PACO acasa, UMB nu castiga langa lotul lor, dar castiga langa lotul Strabag, Strabag nu castiga langa lotul lor...

La Sebes-Turda...aceasi situatie.

vorba noastra romaneasca....May the dogs fuck them.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).