Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Allex

Sunt sanse foarte mari ca prin aprilie-mai sa fie gata. Ar mai ramane de facut niste relocari de drumuri agricole, in afara partii carosabile.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Dominik

#3421
Imagini de pe santierul variantei de ocolire a municipiului Bacau.















CNAIR


You're in Steelers Country

reed

liniile alea pe grinda sunt marginele la cofraj sau armatura?

danutzu_1069


Hercule

Eu zic ca e armatura. Uitati-va la grinda in partea stanga jos. Betonul nu e asezat complet pana la cofraj si armatura e mai descoperita. Cel mai posibil armatura nu a fost centrata si o latura s-a sprijinit in cofraj.
Deșteaptă-te române!

paulmare

^ Si eu cred ca sunt imbinarile de la segmentele tiparului, la precomprimare pe stand lung, firele sunt intinse cu presa cu gol central inainte de turnare, la ce scula au pot lista la fiecare grinda cum au pretensionat fiecare fir  - e scump standul dar greu de scos rebuturi dupa aceea, daca au rebutat ceva au facut-o la primul set de grinzi in nici un caz acuma   
Noi ne uitam asa ce bine sunt organizati in punctele de lucru, sunt insa bine organizati si pe termen lung - termina aici peste bistrita, apoi podurile "oltenesti" pe dx12, apoi cred eu ca vor cauta sa castige o licitatie unde sa isi tina sculele astea "in paine" si unde sa aiba de fabricat in serie multe grinzi in situ

Allex

Din cate am auzit se fac si testele tot acolo unde se produc. Se aseaza o grina pe doi suporti si cu un fel de presa se apasa pe ea pana crapa, ca sa vada pana la ce greutate rezista. Nu stiu cate teste s-au facut pana in prezent, doar ce am auzit.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Stefan01

Cred ca ritmul bun de lucru se datoreaza si din cauza faptului ca trebuie sa relocheze acest sistem de producere a grinzilor, utilaje si forta de munca pe DX12.

Allex

Am tras o fuga azi dupa munca pe Obiectul 3 sa vad care mai e treaba. Nu am putut intra dinspre DN11 pentru ca se pregateau de asfaltare (diferente mari de nivel, plus emulsie turnata). Apoi am incercat sa intru disnpre DJ119 pana la spatiile de servicii/parcare dar acolo se asfalta si iarasi nu am putut intra. Am ramas cu partea dintre DJ119 si DN2 pe care va invt sa o vizionati si sa trageti si voi concluziile.

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

#3429
Din ce imi dau seama nu e nicio miscare la cele 3 giratorii de pe acest Obiect 3. Daca nu face cnair receptie pe acest Obiect la finalizarea lui (ca sa curga garantia), ci doar o singura receptie pe tot proiectul la final, nu cred ca e in interesul UMB sa dea drumul la trafic pe barba lor si atunci cel mai probabil o sa ii lase cu ochii in soare pe PNL-isti asa cum i-au lasat si pe PSD-isti in decembrie exact pe acelasi subiect  :lol:.

Allex

Pe DN11 se pregateau de asfaltare iar pe DJ119 se asfalta intersectia. Giratoriile nu dureaza mai mult de doua saptamani, cf spuselor unor muncitori. Pentru finalul anului era imposibila finalizare din cauza podului. 

La DN2 cred ca se asteapta cu terasamentul dinspre Obiectul 1 pentru a incepe lucrarile la giratoriu. Se lucreaza intens in prezent acolo.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

Imi place ca nu pierd timpul.
Probabil ca UMB este unul dintre putinii constructori care cred in "Time is money", nu in "Claim is Money"...

Poate este off...
Dar in oricare 30 de secunde din filmarea asta vedem mai multi muncitori decat pe orice filmare completa ST1 sau ST2. :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Horațiu 87

Lucrări la podul de la km 1+524, pe Obiectul 3 al Variantei Ocolitoare Bacău, tronson de legătură între DN 2 - Nicolae Bălcescu – Sărata – Luizi Călugăra, intersecție DN 11







Se lucrează la realizarea sensului giratoriu pe VO Bacău - DN 11, km 174+000, Măgura.
Lucrările sunt executate de asocierea Spedition UMB SRL – Tehnostrade, în baza unui ordin de începere a lucrărilor semnat pe 8 martie 2019. Contractul prevede proiectarea și execuția a 30,8 km de drum național, din care 16,2 km în profil de autostradă.









Sursa

adiarc

1 an de zile de la debutul lucrarilor...wow...felicitari...normalitatea este cea mai frumoasa  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

jaston

Lotul acesta ar merita o filmare din drona.