Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 37 Guests are viewing this topic.

NGC

Corect, initial a fost FIDIC rosu pe baza proiectului de la ARCADIS EUROMETUDES.

horatiu.cosma

Atunci cu atat mai mult nu are nicio treaba Eko in ecuatie. PT-ul respectiv nu a existat la licitatie, a fost pus in brate la UMB dupa.

miahi

#2327
^^ Asta inseamna ca statul roman va deconta de 2 ori aceeasi lucrare: PT pe anumite portiuni din centura?

horatiu.cosma


TibiV

Hai ca m-ati bulversat de tot... :o

Daca EKO a lucrat pe FIDIC rosu, pe baza proiectului ARCADIS EUROMETUDES, atunci EKO nu a facut un proiect pe care sa il poata preda CNAIR-ului (sau sa il poata vinde UMB-ului).

Ceea ce ar insemna ca nici UMB nu ar avea de ce sa "taxeze" pentru proiectare, caci proiectul ar fi tot ala, s-a schimbat doar constructorul.

De unde deduc ca UMB ar putea sa ceara bani pentru proiectare doar in doua situatii:
1. CNAIR a schimbat de la FIDIC rosu la FIDIC galben. Dar daca a facut asta, de ce a facut-o ?...
2. Proiectul Arcadis Eurometudes era strict pentru half-profile, si atunci trebuie alt proiect pentru Calea 2... Care va semana cu proiectul pentru Calea 1 ca un geaman cu celalalt geaman. Dar nici gemenii monozigoti nu sunt identici...

Incurcate sunt caile CNAIR-ului...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Si 1. si 2.  :D Iar 2. este raspunsul la intrebarea de la 1.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Caz in care UMB nu ia banii chiar degeaba pentru proiectare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Aici trebuie văzut dacă proiectul ARCADIS EUROMETUDES a fost făcut pentru partea de A7 la half sau la full profile. Că ar putea foarte bine să fie la full și CNAIR să fi scos inițial la licitație parte din proiect pentru Eko. Oricum ar fi, chiar dacă UMB trebuie să lucreze ceva la completarea PT pe partea de A7 cu calea 2 din autostradă, pentru restul (drumurile de legătură, conexiunile cu celelalte DN-uri, jumătate din A7) nu trebuie să lucreze, dar ia banii pe ele, că le-a ofertat.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on March 09, 2019, 01:56:58 PM
... pentru restul (drumurile de legătură, conexiunile cu celelalte DN-uri, jumătate din A7) nu trebuie să lucreze, dar ia banii pe ele, că le-a ofertat.
Tu esti mai in masura sa stii ce exista concret in oferta/contract.

Eu incerc doar ma lamuresc care este situatia reala, atat dpdv juridic cat si dpdv al bunului simt...

PS
Dar NU m-ar mira ca in mare parte sa fie o "mica intelegere", de genul <<va mai dam niste bani aici, ca sa acoperiti pierderile de la dealul cu lilieci, despre care noi in SF am spus ca este "as hard as a rock", dar de fapt este "as hard as a SCHWEIZER"...>>

Traim in Romanica, aici o mana spala pe alta, iar la final toata lumea este happy...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Proiectul initial a fost pe half profile (inca se gaseste aici), tocmai asta a fost si cerinta de modificare la proiect. Din half in full profile. Traseul e acelasi. Pozitia si numarul pilonilor sunt aceleasi, forajele sunt in mare parte facute, cel putin la podul peste raul Bistrita. Pentru obiectele 2 si 3 nici nu mai trebuia reproiectare. Optimizari nu vad unde ar mai putea face, poate la pasajele peste autostrada sa faca in asa fel sa iasa grinzile mai mici.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

@AlexAllex,
cele mai frumoase imagini din ultimii fo' doi ani...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

Decopertari intre Siretu si DN2F (pana in spate la ferma Agricola)














Powered by API/PUM imgur uploader
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

La care pod peste Bistrița lucrează? Cel din sud (de pe A7) sau cel din nord (de pe legătura cu DN 15)?