Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 34 Guests are viewing this topic.

Striker

Din filmările de mai sus se vede clar diferența de calitate a asfaltului de pe întregul lot. Aceasta e normală, deși neplăcută și nedorită, deoarece s-au folosit finisoare diferite, la temperaturi ambientale diferite. Se vede clar că la finisorul mare și temperatura aproape caniculară, compactarea s-a făcut mult mai uniform, decât la porțiunile unde s-au folosit finisoarele mai mici și la temperaturi mai scăzute.
O notă proastă pentru mizeria de pe asfalt! Nu s-a spălat asfaltul ca la Dex12 tr.2!
Pentru calitatea lucrărilor o notă de 8 spre 9! Se putea mai bine, dar e excelent că avem de acum și această variantă de a ajunge în Moldova.

Ionut

Nu e vorba doar de uscat. E vorba și de temperatură. La sub 5 grade trebuie încălzit stratul suport (binder, dacă pui uzură). Asta înseamnă că nu ai un interval de timp lung ziua când se duce peste 5 grade termometrul. Și e și mai migălos. Și se compactează greu și prost. E chin.

Și mai scump.

Eu știu că Umbrărescu mă urăște cu pasiune. Dar tind să cred (nu sunt sigur) că ura față de mine e mai mică decât dragostea de bani. Merită oare efortul doar să își bată joc de uzură (milioane, 10 ani garanție!) și de oamenii săi (ținut aiurea în frig după ce au lucrat atât de mult tot anul) și să nu aibă nicio garanție că va termina?

Plus că nu înțeleg asta cu "în următoarele 2 săptămâni vreme bună". Cum naiba, știi doar în 5-10 zile cum va fi vremea, cât de cât. 14 zile? Povești.

Nu știu de ce mă mai obosesc cu argumentele.

montaniardul

Intre 26 noiembrie si 5 decembrie in zona Ramnicul Sarat (cel putin pentru acest interval) urmeaza o usoara incalzire cu temperaturi minime nocturne de 0 sau 1 grad iar ziua maxime diurne de 5, 6 sau 8 grade. Daca se mentine prognoza asta, se mai pot castiga cateva zile pentru lucrari ...

sursa: https://www.meteoblue.com/en/weather/14-days/r%c3%a2mnicu-s%c4%83rat_romania_668873

P.S. Exista aplicatia meteoblue si pentru telefon.

Constantin Dejanovici

Prognoza meteo e ceva cu fiabilitate redusă, dincolo de următoarele 5-6 zile, mai ales în perioada asta a anului. Și diferă mult de la un site la altul. Pe Accuweather, prognoza pentru Focșani, 40 de kilometri spre nord de Râmnicu, arată mult mai rău. Minime nocturne de -3... - 6 grade, până spre Crăciun.
Oricum am întoarce-o, iarna nu e sezon de lucrat în exterior. Cât de cald poate fi ziua? Dacă e cer senin, aproape inevitabil apar înghețul nocturn, ceața matinală, care poate fi persistentă etc. Ai 3-4 ore cu temperaturi pozitive, se și întunecă devreme. Eu zic că e mai bine să așteptăm primăvara, nu demonstrăm nimic dacă inaugurăm cu 3-4 luni mai devreme și facem rabat la calitate.

hefaistos

Cineva a dat-o în bara cu planificarea la UMB.
Au încercat sa asfalteze și pe DX12 și pe A7 pana la sfârșit de 2024. Sau mai exact pana în alegeri. Și nu le-a ieșit combinația. Acum nu se mai poate recupera pe A7, uar pe DX12... om vedea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

26ld

Acum unii cred ce zice o aplicație sau un site de prognoză meteo pe termen mediu pentru că au nevoie să aibă dreptate și sa nu cumva să recunoască măcar posibilitatea că sfanta lor firmă nu termină cum își imaginau ei.

Bai oameni buni, și dacă termină acum sau peste 2 luni, tot e bine și înaintea contractului. Înjurăturile pe care le-ați adresat aiurea rămân spuse, iar sfintei firme nu ii pasă de ce vreți sau credeți voi, oricât vă asociați cu ea online.

danutzu_1069

Sper ca intelegeti cuvantul PROGNOZA!!
Sau vremea probabila...

Pe o perioada îndelungată nu poți spune cu exactitate cum va fi vremea.

Doar pe 3 zile se poate face o prognoza aproape exacta.

HaiHai

Ar fi o chestie tare sa se deschida si lotul 3 Buzau-Focsani. Nu cred asta dar daca ar fi asa, am putea spune ca avem si noi un fel de PPP.
De ce? Pentru ca pana acum guvernul a finantat doar 50% din acest tronson. Un sens.
Daca s-ar deschide, de la Buzau la Focsani mergem pe sosea finantata din bani publici iar la intoarcere, de la Focsani la Buzau, pe autostrada finantata de UMB.
Viitorul ministru va trebui sa plateasca celalalt sens. Si nu va fi usor. Mai sunt multi bani de pus si pentru Ploiesti-Buzau iar din lotul Focsani-Bacau a rams de finantat aproape cat s-a investit in tot A7 in doi ani (2023 si 2024).
De Bacau-Pascani nu mai zic nimic.
Per total am ajuns la 30% finantare si 2026 se apropie.
In plus, mai vin loturi noi sau abia incepute pe: A0-N, A1, A13, A8.
Mai jos datele. Sunt luate din centralizarea CNAIR (AICI)
Succes viitorului ministru! Felicitari UMB!




Powered by API/PUM imgur uploader

naivu

^recunosc că deși am încredere în argumentele prezentate, nu împărtășesc pesimismul privind inaugurarea Buzău-Focșani 3 înainte Crăciun; mai ales luând în calcul plusvaloarea care ar fi adusă loturilor adiacente deja inaugurate. Să vedem ce va fi! (Inclusiv podul de peste Buzău credeam că are o șansă până când am văzut în ultima filmare că nu au terminat armarea și suprabetonarea.  :) )

Striker

@hefaistos, nu confunda UMB cu PSD. Nu UMB a facut aceste planificari, ei au spus doar ca spera.
La lotul 3 e de asteptat o calitate a asfaltului sub cea de pe lotul 2.
Suprafete mari de asfaltat la temperaturi mici, situatie defavorabila...

pista_bacsi

Quote from: HaiHai on Today at 10:29:58 AMDe ce? Pentru ca pana acum guvernul a finantat doar 50% din acest tronson. Un sens.
Powered by API/PUM imgur uploader

Vreau sa iti multumesc pentru tabel. Chiar e super folositor. Singura chestie e ca a fost o rectificare bugetara care va acoperi acel "gap" de finantare pe 2024 (asa ca nu mergem pe bani UMB). Vor trebui sa acorde 2% din PIB in 2025 si 2026 alfel o sa bage UMB in faliment/insolventa pentru ca UMB a luat "totul" pe PNNR. Nu inteleg de ce si-au asumat acest risc. E posibil ca daca nu platesc UMB baga toata tara in recesiune, dar asta e alta poveste.

QuoteMinisterul Transporturilor primește suplimentar 5,4 miliarde lei pentru continuarea cofinanțării proiectelor de infrastructură finanțate din Planul Național de Redresare și Reziliență. Bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii ajunge la un nivel record de 35,5 miliarde lei, cu 50% mai mare decât bugetul aferent anului 2023.
Sursa: https://mfinante.gov.ro/despre-minister/-/asset_publisher/uwgr/content/guvernul-a-aprobat-rectificarea-bugetului-de-stat-pe-anul-2024



GIV

Unul din principalii actori care iau parte la proiectul Autostrăzii A7 alături de grupul UMB este compania suceveană Loial Impex SRL, care se ocupă de execuția marcajelor rutiere și producția și montajul indicatoarelor rutiere

https://www.monitorulsv.ro/Ultima-ora-local/2024-11-20/O-firma-suceveana-Loial-Impex-lucreaza-la-cea-mai-asteptata-autostrada-cea-a-Moldovei

mi se pare interesanta informatia, poate se stia ca umb nu e 100% implicata si ca mai apeleaza la subcontractori.. de asemenea, mi se pare util sa se cunoasca numele colaboratorilor, poate asa devin si ei mai cunoscuti. :)

HaiHai

@pista_bacsi
Eu zic ca rectificarea e inclusa in cifrele prezentate anterior.
La inceputul anului tot bugetul CNAIR era de 11334 milioane, a urcat la 12246 pana in Septembrie iar in Octombrie a ajuns la 16699, plus 4453 milioane fata de Septembrie.
Banii s-au impartit asa:
A0S=1305, DEx12=693, A1 Sb-Pi=571, A7 Bz-Fo=468, A3=252, A7 Pl-Bz=175,...





Powered by API/PUM imgur uploader

pista_bacsi

WTF atunci astia de la MF, MT si CNAIR sunt idioti  >:( . Vorbim de 400 mil euro pe Buz-Foc(ca nu e totul gata). Imi cer scuze ca am crezut ca ii duce capul. Daca ramane asa pana in Ianuarie, chiar as vrea sa vad cum e cash flowul la UMB prin Ianuarie. Imi era frica de Dimex, dar incepe sa fie mai complicat.

HaiHai


E festivalul facturilor pe rogop.
A pus Grindeanu 175milioane pentru Ploiesti-Buzau si Trace a facturat 174 milioane iar Pizza 155.  :lol:
UMB a papat tot ce s-a pus pe Buzau-Focsani, chiar au depasit cu 74 milioane bugetul.