Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Acel "cot" la Dumbrava a fost facut cu dedicatie pentru A7. As pune pariu ca mai mult ca sigur acolo va fi nod cu A7. Un nod la Goga nu avantajeaza pe nimeni.
Acum... vii dinspre Moldova... ok... dar problema mai importanta este unde vrei sa ajungi in Bucuresti. Aici intervin:
- Descarcarea A3 in Bucuresti
- Intersectarea A3 - A0 (in cazul in care in 10 ani o sa avem si A7 si A0. E o apreciere extraordinar de optimista)
- Intersectarea A3 - Actualul DNCB
- Posibilitatile de legatura A0-A3
- Upgradarea DN2 pe sectorul Voluntari-Buzau la DX (investitiile nu ar fi mari). Nu neaparat DX ca DX12, dar macar parapete median, denivelate cateva intersectii (bine, denivelate sunt si acum unele, dar au alt fel de denivelare :) ) si reconfigurarea traseului din anumite sate (Movilita, Cosereni si Mihailesti).

Strict vorbind de A7, A3 si DN2 (facem abstractie de A0 sau eventuale imbunatatiri ale DNCB), corectarea/upgradarea atat a DN2  cat si constructia A7 satisfac mai mult decat este necesar traficul Moldova-Bucuresti (chiar as zice ca o sa fie mai mult decat suficient)

A7 NU o sa genereze un trafic de tranzit considerabil pentru Bucuresti intrucat traficul spre Giurgiu este aproape inexistent, A1  nu e chiar asa de mare interes (chiar si cu A0, o sa fie mai rapid sa vii de la Pitesti la Ploiesti prin Targoviste, iar spre Constanta ruta va fi prin B doar daca se impune restrictie de tonaj pe celelalte rute posibile). In rest cam tot ce vine de pe A7 o sa se opreasca in Bucuresti. (ma rog... se si porneste din Bucuresti)

Problema cu A7 nu este conectarea cu Bucurestiul ci aducerea ei in Muntenia intr-un punct cat mai convenabil si pentru alte rute (Constanta - depinde de DN 2C si ar fi o ruta care i-ar multumi pe foarte multi daca ar fi imbunatatit acest drum, Pitesti-Craiova in cazul in care va reinvia industria de ansamble si sub-ansamble din zona BC-IS-SV-BT depinde de DN72)

NGC

#1351
Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Focsani - Bacau":

   36.162.607,82 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 20,123,408.52 RON fara TVA    CONSITRANS SRL
2. 21,042,684.73 RON fara TVA    ACCIONA INGENIERIA SA
3. 24,108,381.28 RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL - SC FORMIN SA
4. ? RON fara TVA    Asocierea RINA CONSULTING SPA - RINA CONSULTING EAST EUROPE SRL- VIAPONTE ROM SRL
5. ? RON fara TVA    Asocierea SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - SC METROUL SA - SC ISPCF SA
6. ? RON fara TVA    Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL - SC DOHWA ENGINEERING CO LTD
7. ? RON fara TVA    Asocierea TRACTEBEL ENGINEERING SA - EXPERT PROIECT 2002 SRL - TRANSPROIECT 2001 SA

NGC

#1352

Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Buzau - Focsani":

   24.468.250,57 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 13.933.291,11 RON fara TVA    CONSITRANS SRL
2. 15.023.284,11 RON fara TVA    ACCIONA INGENIERIA SA
3. 19.317.679,33 RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL - SC FORMIN SA
4. 20.414.561,71 RON fara TVA    Asocierea TRACTEBEL ENGINEERING SA - EXPERT PROIECT 2002 SRL - TRANSPROIECT 2001 SA
5. ? RON fara TVA    Asocierea RINA CONSULTING SPA - RINA CONSULTING EAST EUROPE SRL- VIAPONTE ROM SRL
6. ? RON fara TVA    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SAS
7. ? RON fara TVA    Asocierea SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - SC METROUL SA - SC ISPCF SA
8. ? RON fara TVA    Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL - SC DOHWA ENGINEERING CO LTD
9. ? RON fara TVA    Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA - EUROCERAD INTERNATIONAL SRL

__dir

@NGC ce se mai intampla la centura Bacau (A7) ? vreo licitatie la orizont?

Ionut

#1354
Unul dintre directorii generali adjuncti din CNAIR spunea azi (intr-un cadru oficial, public restrans) ca vor sa actualizeze documentatia pentru Centura Bacau (nu am avut timp si spatiu sa cer detalii ce inseamna asta, daca vor sa faca A full profile, de exemplu). A declarat ca ar dori "in toamna" sa re-liciteze contractul.

NGC

Quote from: ultrasbz on July 14, 2017, 10:16:44 PM
Daca am inteles eu bine, mi se pare ca in noul normativ care este acum in consultare publica, tipul drumului recomandat pentru clasa I devine "autostrada SAU drum expres".

Au viteze de proiectare diferite, deci trebuie sa fie clar din momentul licitarii ce anume vor sa se studieze in SF.

NGC

Avem acum un nou termen pentru depunerea ofertelor pentru licitatia ramasa, Bacau - Pascani.
Noul termen este 09.08.2017.

alecu26

La Bacau, si daca nu se face direct full profile, trebuie actualizate multe. Studiu topo, avize, etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ultrasbz

Quote from: NGC on July 19, 2017, 02:13:36 AM
Au viteze de proiectare diferite, deci trebuie sa fie clar din momentul licitarii ce anume vor sa se studieze in SF.

Mai mult vroiam sa evidentiez ca isi creeaza cadrul legal pentru a fi acoperiti in caz ca decid sa faca drum expres.

Dar in caietele de sarcini pentru aceste SF-uri cum este formulata procedura ajungerii la o decizie de A vs. DX? Nu li se impune deja o anumita viteza de proiectare? Sau vor face de fapt 2 SF-uri in 1 (si pentru A si pentru DX) cel putin pana la un moment dat cand vor avea un meeting de etapa cu CNAIR care va decide (un fel de livrabil intermediar in cadrul contractului). Ma gandesc ca totusi chestiile astea ar trebui sa fie clare in caietele de sarcini nu?

NGC

^^^
Quote from: NGC on February 16, 2017, 07:44:04 AM
Sa mai trecem aici o clarificare.

C6I4



Asadar, viteza de proiectare va fi ca si pentru autostrada.

Vezi si anexa 4 din caietul de sarcini, pe care il gasesti aici. Cauta textul "162". ;)

Includerea tipului DX in clasa 1 este deocamdata doar in stadiu de proiect.

__dir

Quote from: alecu26 on July 19, 2017, 08:21:28 AM
La Bacau, si daca nu se face direct full profile, trebuie actualizate multe. Studiu topo, avize, etc.

Deci ajungem iarasi la +2-3 ani intarzieri pentru o amarata de centura?!
@CNAIR, cat trebuie sa mai asteptam o licitatie? Aveti o armata de juristi?!?!

ultrasbz

#1361
Ieri la ora 18:00 a fost termen pentru evaluarea ofertelor pe Ploiesti-Buzau.

Aveti vreo informație? S-a amanat?

dumbravaandrei

desemnare?!? N-ar mai fi notificarile si contestatiile pana sa se strige castigatorul?

ultrasbz

Normal, ma refeream doar la etapa in care suntem si pentru care era termen si care in mod obisnuit s-ar putea prelungi si ea foarte mult.

NGC

Quote from: ultrasbz on July 12, 2017, 06:18:05 PM
De exemplu pe Ploiesti-Buzau termenul este 31.07.2017 ora 18:00, dar se poate amana cu lunile.

S-a stabilit un nou termen. Acum este 30.09.2017.