Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Neufunk

Ar fi un pas major sa semneze contractele pentru toate loturile astea, mai ales avand in vedere ca are si proiectul tehnic inclus.

cristian.ghinghes

Avem vreun termen pentru evaluarea ofertelor?

Quote from: NGC on August 11, 2017, 05:57:49 PM
Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Bacau - Pascani":

   27.667.305,62 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    ACCIONA INGENIERIA SA
2. ? RON fara TVA    CONSITRANS SRL
3. ? RON fara TVA    Asocierea RINA CONSULTING SPA - RINA CONSULTING EAST EUROPE SRL- VIAPONTE ROM SRL
4. ? RON fara TVA    Asocierea SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - SC METROUL SA - SC ISPCF SA
5. ? RON fara TVA    Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL - SC DOHWA ENGINEERING CO LTD
6. ? RON fara TVA    Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA - EUROCERAD INTERNATIONAL SRL
7. ? RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL - SC FORMIN SA
consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)

Allex

Am primit azi un raspuns de la CNAIR legat de Centurile Bacau si Suceava. Il puteti vedea aici.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Deci in august trimit la ANAP, pana la finalul anului se finalizeaza licitatia si in ianuarie semneaza contractul. :lol:
Foarte glumeti.

Bine ca macar vor sa faca full profile autostrada din start. Foarte bine.

Allex

Si eu cand am zis acum vre-un an ca nu cumva sa ajungem cu autostrada/drum express Bacau-Pascani si Bacau-Focsani la gata si sa ramanem cu Centura Bacau la Half-Profile mi s-a spus ca sunt optimist... Iaca ca se poate dar intr-un scenariu cu mult mai pesimist decat ne-am fi inchipuit la acea vreme :)

Cand o sa vad licitatia pe SEAP si apoi constructor desemnat pentru VO Bacau o sa ma mai linistesc.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Eu o sa ma liniștesc cand o sa ajung pe A până la Bacău. Chiar dacă ai contract semnat și constructor în teren, nu esti sigur ca e gata. Vezi Eko și câte alte exemple. Sper sa nimerim un constructor ok de data asta pentru primii 20 de km de autostrada pe care i-a văzut Moldova.

Allex

http://zdbc.ro/exclusiv-centura-bacaului-se-taie-si-se-vinde-la-remat-cu-075-leikg-foto-video/

QuotePe șantierul șoselei de centură a Bacăului se lucrează febril de câteva zile, dar nu pentru terminarea lucrărilor, ci pentru valorificarea fierului beton folosit la cofraje. Reporterii Ziarului de Bacău au surprins la fața locului cum se taie fierul cu aparatele de sudură și se încarcă în camioane ale REMAT Vrancea.

Speranța de finalizare a centurii Bacăului a fost aruncată în aer chiar pe 1 aprilie 2017, când Eko Insaat Ve Tic As a anunțat că renunță la contract, fix la doi ani după semnarea acestuia.

,,Oprirea proiectului constituie o imprejurare nedorita si nefericita pentru societatea noastra, care are deplina intelegere a importantei regionale a acestui proiect de investitii, motiv pentru care ne-am exprimat repetat intreaga disponibilitate pentru o cat mai rapida si facila predare a santierului si conservare a lucrarilor, astfel incat atribuirea noului contract si astfel executia lucrarilor sa poata interveni cat mai rapid", a anunțat firma din Turcia, în iunie, într-un comunicat de presă transmis prin intermediul unei case de avocatură.

Fierul beton pus în primăvară se taie cu aparatele de sudură

Eko Insaat Ve Tic As deține încă baza de la ieșirea din Bacău spre Holt, unde acum se depozitează fierul beton tăiat de pe șantier. Practic, joi dimineață, în comuna Săucești, în locul în care în proiect este prevăzut un pod, fierul beton era tăiat cu aparate de sudură și încărcat în mașinile REMAT Vrancea. La fața locului, nu era niciun oficial al firmei, doar un paznic, aflat și el în preaviz.

De altfel, turcii vor încheia socotelile cu CNAIR și centura Bacăului în luna octombrie 2017, după ce au returnat avansul primit și au intrat în conflict cu subcontractorii locali, pe care i-au și reclamat la DIICOT. În urmă, au lăsat 2% din lucrările ce ar fi trebuit executate.

Fierul care se taie la Săucești provine din cofrajele făcute în primăvară și pregătite pentru turnarea betonului. 20 de oameni au lucrat atunci, iar acum e nevoie de mult mai puțini ca să ,,desfacă". Există și o parte bună, cei de la REMAT au ordin să lase neatinse ,,mustățile" băgate în beton, ca să se poată face legătura, când se vor relua lucrările.

Fierul este depozitat în curtea barăcilor Eko Insaat Ve Tic As, urmând ca vineri să fie cântărit și dus la REMAT, unde se vor obține 0,75 lei pe kilogram.

Surse din CNAIR au declarat pentru Ziarul de Bacău faptul că în mod normal mașinile REMAT nu au ce căuta pe amplasamentul șoselei de centură.

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dumbravaandrei

 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Ar fi frumos ca facturile de pe fier-beton sa fi fost trimise si acceptate de CNAIR si acum astia sa vanda fierul, sa incaseze banul si apoi, descurcati-va :)

Allex

Nu uita de Curtea de Conturi care zice sa nu dai banii de doua ori pe acelasi lucru.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristian.ghinghes

Cum? Documentația de atribuire se referă și la proiectare? Un nou proiect, așadar?

Quote from: AlexAllex on August 16, 2017, 02:10:54 PM
Am primit azi un raspuns de la CNAIR legat de Centurile Bacau si Suceava. Il puteti vedea aici.
consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)

Allex

Probabil reproiectarea la full-profile. Nu ar trebui sa dureze mult proiectarea, aprobarea acesteia de catre CNAIR ar putea intarzia lucrarile daca nu se misca rapid

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Quote from: cristian.ghinghes on August 15, 2017, 01:18:17 PM
Avem vreun termen pentru evaluarea ofertelor?

Quote from: NGC on August 11, 2017, 05:57:49 PM
Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Bacau - Pascani":

Deocamdata termenul este 04.09.2017.

cristian.ghinghes

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/reziliata-centura-bacaului-va-fi-relicitata-ca-autostrada-784432

1,19 miliarde lei?  :o

QuoteReziliată, Centura Bacăului va fi relicitată ca autostradă
Valoarea estimată a lucrărilor este de 1,19 miliarde lei. Aceasta este considerată prea ridicată de către ingineri din cadrul proiectului. "S-a adăugat o bandă de circulație, iar valoarea propusă crește de la 393 milioane lei (valoarea contractului semnat cu firma turcă Eko Insaat Ve Tic – n.red.) la 1,19 miliarde lei", spune un inginer. Acesta atrage atenția asupra faptului că responsabil pentru eșecul primului proiect este tocmai actualul director general al CNAIR, Ștefan Ioniță, care în trecut a deținut și funcția de director pentru variante ocolitoare al companiei. Autostrada de centură va avea panouri fono-absorbante, perdele forestiere de protecție, și podețe pentru circulația faunei.
consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)

dr4qul4

Valoarea estimata pt licitatia veche a fost de 591.224.807,10.
Probabil au inmultit cu 2  :lol: (desi nu sunt lucrari duble)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Allex

De unde a aparut suma asta? E oficial? E pe surse ? E din burta cuiva?

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova