Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

14 Members and 37 Guests are viewing this topic.

NGC

^^^

Quote from: Ionut on July 13, 2017, 04:49:06 PM
Lotul ramas, Bacau-Pascani? :)

Nu au suflat o vorba despre el in comunicatul de mai sus, asa ca reiau ce am scris zilele trecute si mai adaug ceva.

Quote from: NGC20 on July 06, 2017, 05:17:44 PM
Pentru Bacau - Pascani licitatia era suspendata si erau 3 contestatii pe rol.
Contestatiile TECNIC CONSULTING ENGINEERING au fost respinse, iar contestatia CONSITRANS a fost acceptata.
Se vor lua masuri de remediere si suspendarea se va ridica.

Decizia CNSC inca se mai poate contesta la CAB. Daca nu se contesta, se pot adopta masurile de remediere.

NGC

Quote from: yetiman on July 13, 2017, 09:22:36 PM
Quote
În prezent, ofertele depuse în SEAP pentru toate cele trei proiecte se află în curs de evaluare, respectându-se termenele și etapele procedurale conform legislației în vigoare.

Ce gluma buna !!! :lol:

Respectati "termenele și etapele procedurale conform legislației în vigoare" asa cum le-ati respectat la VO Timisoara, A12 si A3 Targu Mures - Ungheni (relicitare)? ;)

Mai degraba descoperim extraterestrii. :lol:

tom_sawyer

#1337
Cu Buzau-Foscani ce se intampla? azi era termenul pentru depunerea ofertelor.

LE: comunicatul CNAIR nu zice nimic de acest sector. Nr. licitatie: [171705] (preluat din topicul sinteza licitatii)

Gata, am vazut ca avem ofertanti si a inceput perioada de evaluare tehnica :D. Merci NGC20!. Asteptam sa vedem si care sunt.

NGC

Vezi pe pagina anterioara mesajul meu.

alexa_adrian2001

Am si eu o intrebare, ca nu am gasit inca...ce inseamna drum de mare viteza? Autostrada sau drum express? Sau asta se decide dupa studiul de fezabilitate.

rocklee

o noua invetie romaneasca ...pe care nici noi nu o intelegem ...si nici ''invetatori'' cuc si ionita ... nu se pricep sa ne-o ...''explice''... :D

dr4qul4

Sa nu uitam ca licitatiile astea au fost lansate la sfarsitul anului trecut. Asadar, mai degraba Buse si Homor ar trebui sa dea explicatii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Mda.. Filipescu, Neaga si toti ceilalti directorasi de pe acolo sa nu ii deranjam vreodata... Hai sa aruncam totul in spatele politicienilor care nu ne plac si am rezolvat problema.

dr4qul4

ministrul trece, coafura rezista  O:-)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Allex

#1344
Intr-una dintre clarificari s-a stabilit ca normativul de proiectare (parca asa ii zice) sa faca parte din clasa 1, adica Autostrada. Revin cu link cand gasesc (cateva pagini in urma).

L.E. Uitati aici
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Alex1690

Cam cat ar dura proiectarea loturilor astora de autostrazi ?
Si o intrebare timpurie, cam cat ar dura executia loturilor ? Ma gandesc ca relieful majoritar campie ar trebuie sa permita o executie rapida, visez la un 2-3 ani.

Autostrada asta si/sau Targu Mures-Iasi ar impulsiona un pic investitiile in Moldova si ar mai scoate-o din saracie.  :drunk:

ultrasbz

Daca am inteles eu bine, mi se pare ca in noul normativ care este acum in consultare publica, tipul drumului recomandat pentru clasa I devine "autostrada SAU drum expres".

ovideatza

Si asta e un risc, daca se schimba normativele in timpul proiectarii sau dupa proiectare, ne alegem :

- fie cu conflict proiectant-beneficiar pe tema de proiectare, trebuie vazut ce scrie in caietul de sarcini si cine isi asuma schimbarea de normative in timpul derularii contractului de proiectare, probabil va fi obligat proiectantul sa refaca. Dar daca ofertantii au gandit ca proiecteaza Drum expres si sunt fortati sa proiecteze pt A s-ar putea sa iasa cu "scantei". Nici invers nu e de dorit, tot implica numeroase costuri de readaptare proiect in timpul executiei.

- fie cu un SF care nu mai poate fi aplicat si trebuie "reactualizat"  >:(

dumbravaandrei

Quote from: NGC on November 24, 2016, 08:49:00 AM

Quote
Initial se vor analiza 3 variante, acestea sunt:
1. Varianta de traseu nou intre Ploiesti si Buzau
2. Varianta de traseu nou intre Ploiesti si Buzau cu utilizarea infrastructurii existente intre Bucuresti si Ploiesti (Autostrada A3)
3. Varianta de traseu nou si partial folosirea infrastructurii existente, respectiv A3 Bucuresti - Ploiesti

In afara celor 3 variante, la nivelul Studiului de Fezabilitate, Beneficiarul va mai putea impune, daca doreste, analizarea a inca maxim 3 variante de traseu diferite de primele 3.

Analiza alternativelor de traseu se va face in baza unei analize comparate intre cele 3 + max. 2 variante.

Similar si pentru celelalte loturi :)
Deci se va face analiza probabil atat la profil la A cat si DX si in functie de indicatorii tehnico-economici benefciarul va lua o decizie sau alta

Bogdan_Cluj

Apropo de legatura cu A3 (daca o sa existe, ca din ce vad aici se analizeaza si posibilitatea sa nu aiba nici o parte comuna).

Ma tot uit pe harta si ca si directii de deplasare acest segment din A7 incearca sa solutioneze doua directii majore:
1. Moldova - (sud) Bucuresti
2. Moldova - (sud-est) A1/Pitesti (ocolind curbura Carpatilor)

Am schitat (din topor) doua posibile legaturi cu A3:
- una care sa ii favorizeze pe cei care vin/merg (din)spre Bucuresti -> legatura din zona Dubravei (cu portocaliu, Var 1)
- una care sa ii favorizeze pe cei care vin/merg (din)spre A1/Pitesti -> legatura din zona Goga (cu portocaliu, Var 2)
Probabil ca ideal ar merge ambele variante in paralel, dar nu stiu daca se justifica costurile celor doua "legaturi". Fiecare ar avea in jur de 4-5 km + supratraversari separate (CFR, Teleajen, DJ101F, supratraversare + bretele A3).

Valorile de trafic pe Buzau (Urziceni) Bucuresti -> ~11.000
Valorile de trafic pe Buzau (Mizil) Ploiesti -> ~9.000. De aici nu pot sa imi dau seama cati dintre ei vin/merg spre Bucuresti, dar se poate presupune ca o parte din ei au ales aceasta varianta si nu cea prin Urziceni ca sa ajunga in Bucuresti. Din aceste doua masuratori eu deduc (sper ca si corect) ca traficul (din)spre Bucuresti este mai mare (cam 120-140%??) fata de cel spre A1/Pitesit. Deci pare sa castige Varianta 1, cea de la Dumbraveni (cum si este pe studiul de PSF).

Daca ramane nod la Dumbraveni, are rost sa se mai faca si acea "legatura" (din)spre Goga? Sau macar sa exproprieze si sa pastreaze acel culoar pentru mai tarziu?

PS: traseele sunt foarte aproximative, la fel si punctul comun al variantelor, schema este doar pentru a vizualiza mai usor ce vreau sa spun
PS2: nu am mentionat nimic despre cele doua variante cu rosu, nu (cred) ca au o relevanta pentru aceasta discutie