Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 9 Guests are viewing this topic.

carutasul

Asta voiam să zic și eu, e oarecum normal să permiți orașului să se extindă. Dar ce nu înțeleg e de ce atunci nu mută tot traseul mai spre est...

Drive_140

#3466
Orasul poate sa se extinda foarte bine independent de autostrada. Pe ambele parti, autostrada este un drum cu access limitat! Nu e o centura 1+1 cu intersectii. Autostrada spre centru de aglomeratie este ceva normal.

danpandrea

S-a mai răspuns unei întrebări de acest gen în momentul în care au apărut propunerile de traseu în august 2019. Mi se pare că Ionuț a spus-o: astfel de variante sunt puse acolo ca să arate că firma responsabilă își dă interesul să prezinte cât mai multe opțiuni beneficiarului.

Evident că unele propuneri sunt atât de ridicole (vezi A7 care se desprinde de lângă Moara Vlăsiei și trece pe la Urziceni), încât CNAIR-ul nu are cum să o aleagă (sper :D).

Așadar, nu mi-aș face probleme pentru traseul verde de lângă Focșani. Roșu all the way :)

slartibartfast

Păi se pare că deja a fost ales verdele.

horatiu.cosma

Da, verdele a rămas singura variantă luată în calcul la Focșani.

voicul

Nuuu cred!
Imi aduce aminte de drumurile din Dobrogea, care in plina campie au curbe de fix 90 grade. 90!

Penibil!

dr4qul4

Ce oras sa se dezvolte? Focsani-ul? buna gluma. Nu are loc sa se extinda spre nord, sud si vest, iar spre est sa apara zona industriala?
Intre Focsani si Mandresti sunt vreo 3 km, este loc destul pentru autostrada. Si oricum vor exista pasaje. Sunt 3 km intre DN si DJ, si pare a fi si o strada intre ele. 3 pasaje in 3 km nu blocheaza nimic.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Europiu

#3472
Asta e ca legenda aia cu ocolul liniei ferate Sankt Petersburg-Moscova pe lângă Novgorod. Dar acolo vorbim de ditamai țarul Rusiei, nu de nu știu ce papițoi funcționăraș public...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

#3473
Aceeași situație și la Adjud, unde cei de la primărie au zis că ei au votat varianta pe la est de oraș, așa că aia a ieșit câștigătoare în analiza Consitrans. Ideea de aviz la noi a ajuns un no-go. Dacă primăria Câineni ar zice că nu vrea sa treacă A1 pe la ei prin ograda, oare ar trebui mutat traseul pe alta vale? Că așa pare să facă Consitrans pe A7.

carutasul

Totuși, Focșani măcar e capitală de județ :) Eu nu cunosc situația din zonă, doar am presupus că ar putea avea planuri. Uitându-mă pe google maps, pare destulă distanță totuși ca să merite, probabil oricum nu se va extinde în viitorul previzibil până acolo orașul.

dr4qul4

Are 80k locuitori, asta dupa ce avea peste 100K pana prin 2000.
Iar statia aia de apa din est nu e cumva de epurare a apelor uzate?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tonică

chestii dintr-alea ciudatele de genul "interes national" nu conteaza intr-o asemenea problema?

vladioan_bv

Salut
Pe langa situatia de la Mandresti, am si eu o nedumerire
De ce vor sa aleaga versiunea albastra cu nod la Dumbrava si nu varianta cu rosu? Inteleg benefica o conectare si cu A3 dar de ce nu ar fi ok o varianta verde ?
Multumesc!





Powered by API/PUM imgur uploader

naivu

Poate pt ca este autostrada Bucuresti-Moldova si nu Ploiesti-Moldova?

cristi5

Neimplicarea societatii civile la stadiul de SF e un mare neajuns in Romania. Procesele astea ar trebui sa fie mai deschise

Cat de reprezentativ e un primar ales intr-un singur tur?