Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 16 Guests are viewing this topic.

usiabc



alexa_adrian2001

QuoteAșa cum am arătat recent, constructorul a mărit considerabil ritmul de lucru, numărul muncitorilor la Centura Bacăului dublându-se, de la 250 la 500 de muncitori. Datorită faptului că firma UMB a recepționat cu succes lucrările la tronsonul 4 din autostrada Lugoj – Deva, toți muncitorii de acolo au fost redistribuiți pe șantierul Centurii Bacăului..

Tot ne intrebam noi ca unde vor merge muncitorii de pe L4..

bacovia


stan_alex

Poze de astazi postate de DRDP Iasi:
https://www.facebook.com/DRDPIS/posts/894770177571539

69267327-894769850904905-7518042649069092864-o" border="0
69309566-894769907571566-1989124145052385280-o" border="0
69372780-894769857571571-3995645257000681472-o" border="0
69161645-894769837571573-8715298077415571456-o" border="0
69535425-894769894238234-2714428745640312832-o" border="0


voicul

Ce mai misca UMB si pe A7. Pacat ca nu e la fel de monitorizat ca LD4. Oricum presimt "ca curand", doar datorita partenerului serios, UMB va lua o pauza din lipsa de front pe care sa mai miste.

vancouver

In alte vremuri cand au mai fost probleme cu platile (si au fost probleme mari prin 2012-2013), 2 firme nu au facut pauza si si-au vazut de lucru in continuare: UMB si STRABAG. Nu vad de ce acum ar fi altfel.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Nu ma refeream la bani. Nu par sa fie o problema.
E un sir de case care inca sunt in picioare, fix pe unde trece si autostrada. Parca mai sunt si stalpi prin cale ei. E birocratie si hortogarie!

horatiu.cosma

Să nu le plângem de milă că au front de lucru suficient. Totuși centura are în total vreo 30 de km din care 16 de autostradă. Chiar și cu toată forța UMB, tot au de tras luni bune până să zică că rămân fără obiectul muncii. Și dacă e să nu mai aibă de lucru aici îi așteaptă la Craiova front de lucru de să se sature. Acolo înțeleg că PT-ul e aprobat integral, AC au pe vreo 25 din 40 km, doar să se dea ordinul de începere pentru execuție.

alecu26

Momentan pt UMB mi se pare o problema cine va luvra asa multe grinzi si asa repede cum au cosbtruit viaductul mare. La viaductul mare si einaubtras frana de mana.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

@alecu26

Grinzile pentru podul mare peste Bistrița se fac in situ. Am zis eu încă din iulie cand am fost pe șantier...

alecu26

Ar fi bine sa avem niste poze de acolo. Am impresia ca sunt in urma cu acea chestiune.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Raducu Popa

#2847
Sunt progrese vizibile de la o zi la alta la partea de podete si terasament, pe portiunea dintre DN2 Nicolae Balcescu si DN11 .. Cred ca asta va fi prima care va fi deschisa traficului....

Foto de astazi dimineata:












Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova