News:

Tur de forță API, 12-14 martie:
A0 Sud 3, A0 Nord 1, 4 și 3.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Din păcate, se mai întâmplă și din astea... s-a defectat platforma spate.
Celelalte două grinzi au trecut cu bine de această intersecție.










Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

bim14

In faza de proiectare e bine sa ne gandim si la gigel din executie. Sudura cap la cap e cea mai dificila dintre toate si facuta la pozitie amplifica sansele de a nu fi conforma.
Eclisele se pot imbina si prin sudura, dar cred ca nu a vrut proiectantul sa le ofere ocazia sarbilor sa greseasca a doua oara. 

   
Quote from: bim14 link=msg=438111Am virat 500 de lei in contul API pentru ca la final de 2024 sunt peste 50 de km de A7
Daca vom avea Focsani-Bacau la sfarsit de 2025, mai cotizez cu 500 de lei la API.

PaulS

@dumbravaandrei Din intamplare, sti pt ce lot era acest transport de grinzi ? :zen:

dumbravaandrei

Nurol.. adică unde ar mai putea duce grinzi de 40m pe aici? (Intersecție dn1a cu dn1b)
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

TeoH9

Referitor la calitatea A7, o sa isi bata joc UMB de toate loturile, sacrificând calitatea pentru viteza de execuție, iar majoritatea va fi multumita ca s-a facut. Nu mai scapam de blestemul "a furat dar a si facut".

voicul

Dar a si facut!

Nu ca ar trebui sa se faca rabat la calitate (desi cam asta s-a intampla/probabil se va intampla), dar cate accidente s-au salvat pe E85 pana acum?
Pai nimeni nu stie, dar teoretic ele erau fara A7.

Mie personal mi-a salvat timp enorm bucata Buzau - Focasani + confort la condus, dar corect am fost in Decembrie cand era nou nouta.

Deci e relativ cam totul.

ovicor

Asa-i, riscul de accidente scade mult pe A fata de DN, dar inconstientii de pe DN2 se vor muta pe A7 si vor gasi ei metode de-a-i periclita pe soferii ponderati. Caci ponderati sunt putini, creste doar numarul de ponderali!

gabim

Autostrada e probabil unul dintre cele mai bune cazuri de "infrastructura ajuta". Da, inconstientii de pe DN2 se vor muta aici, dar nu vor putea intra pe contrasens, nu vor putea fi implicati in coliziuni frontale, nu vor putea trece prin sate, nu vor putea accidenta pietoni/biciclisti etc. Accidente pe autostrada in mod evident vor fi, dar nici nu se vor putea apropia ca gravitate de cele de pe E85.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

reed

Lasa, ca asta e ok sa fie asa,plin de trambuline,  problema  reala e ca se regizeaza strapungerile de tunel . Plini de dilimani internetul asta

vlads

salutare! daca fondurile pnrr sunt blocate, ce surse de finantare mai sunt pentru segmentele in lucru din A7? cat acopera fondurile de la bugetul de stat? pot continua lucrarile in ritmul de pana acum, fara sa se deblocheze fondurile pnrr?
poate cei cu informatii mai multe despre partea financiara ma puteti lamuri. am incercat sa caut in postarile anterioare, dar ori nu stiu sa folosesc cautarea, ori nu functioneaza bine. daca cineva gaseste ca s-a postat, dati-mi un link de la post. multumesc!

pasadia

Nu exista o corelatie directa intre una si alta. Altfel spus, dpmdv, avem mai multe contracte in derulare.

1. Unul dintre ele este contractul privind constructia A7, incheiat intre statul roman reprezentat de CNAIR si antreprenor (prescurtam prin UMB). Acest contract trebuie onorat de ambele parti indiferent de evolutia altor contracte (evident, in conditiile stabilite prin contractul dintre cele 2 parti).

2. Cu totul altul este contractul (ma rog, cred ca e un acord / memorandum) privind platile pe PNRR dintre statul roman si Comisia Europeana. Care are alti termeni, alte conditii, si poate duce la multe variante de incheiere.

Stiu ca ne place sa le confundam, dar eu zic ca nu e cazul sa o facem. Si ca, daca noi ca stat si socientate vrem sa parem (macar) seriosi atunci ar trebui sa ne asumam derularea fiecarui contract in parte, distinct intre ele. Nu sa ne lamentam sub forma "vai, nu merge un contract, ce ne facem cu celalat contract".

Iar la modul serios vorbind - stai linistit. Afla Umbrarescu din timp daca e cazul sa se opreasca din muncit pentru ca nu mai sunt bani. Nu trebuie sa pregatim noi cheta sau lumanarile pentru el.

M_Z

Conform contract antreprenorul poate să solicite beneficiarului informații cu privire la asigurarea sursei de finanțare. Pe hg1 e mai safe dar pe fidic puteai sa reduci imediat ritmul de lucru în caz de probleme de finanțare.
Din ce îmi aduc aminte pe a7 era și o cerinta ca antreprenorul să dovedească, poate să susțină lucrările 2 luni fără plată.

TibiV

Deci uite si o veste buna, UMB nu este curva.

Ca nicaieri in lumea asta nu poti sa mergi la curve 2 luni cu plata "pe caiet"....  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

^^^
În orice țară din lume se confundă cele 2. Că dacă nu ai venituri (PNRR în cazul nostru), nu poți face cheltuieli (plățile către constructori). E adevărat că unele țări sunt mai serioase și dacă zic ceva, apăi aia e. Dacă își asumă niște reforme, ca să ia banii din PNRR, cu care să plătească constructorii de pe contractele de autostrăzi, păi și fac acele reforme cum au promis. La noi, în schimb, guvernul nu e foarte dornic să se țină de promisiune, preferă un balet, că poate păcălește CE și ia banii, fără să mai facă și ce și-a asumat. Însă nu prea îi iese, și atunci ajunge să dea țeapă la constructori.

Concret, la întrebarea de mai sus, mai sunt foarte puțini bani PNRR "în casă". Majoritatea sunt granturi, că s-au cheltuit mai bine împrumuturile (pentru rutier) decât granturile (feroviar). Premisele pe termen scurt nu sunt foarte optimiste, în sensul că nu intră bani PNRR semnificativi, că următoarele tranșe sunt blocate din 2023 fiindcă Guvernul nu face reformele promise.

Ultima găselniță (aka păcăleală ca să mai țină corabia pe linia de plutire câteva luni suplimentare) a Guvernului e să facă un switch între granturile pe feroviar și împrumuturile pe rutier între A7 Focșani - Bacău și CF Arad - Timișoara - Caransebeș. Ca să poată plăti facturile UMB. Pare că o să reușească treaba asta, deci mai câștigă câteva luni.

Dincolo de asta, greu de prezis. Istoria ne arată că ne trezim dacă e cuțitul la os. Deci posibil să se facă niște reforme de ochii comisiei, când vor fi goale buzunarele PNRR și vor plânge ai noștri guvernanți pe la Comisie.

Dar din nou, va fi o picătură într-un ocean, care POATE mai împinge inevitabilul cu câteva luni/un an doi. Stop joc-ul major va veni când va fi să intre în șantier în paralel toate astea noi care sunt acum în licitație și nu au fonduri decât pe hârtie (igienică), A7 dincolo de Pașcani, A8 non PNRR, Techirghiol, Focșani - Brăila, Bacău - Neamț, Moravița, Meseș, Arad - Oradea, Tg. Jiu - Craiova etc.

PaulS

AUTOSTRADA A7 | Nodul rutier si statia de asfalt de la Ramnicu Sarat
Raducu P Drum