News:

Tur de forță pe A0, 12-13 martie:
A0 Sud 3, A0 Nord 1.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 13 Guests are viewing this topic.

M_Z

Nu merg pe gaz, e prea scump și durează prea mult racordarea plus că nu e practic să duci conducta in câmp. Se merge pe CLU sau praf de cărbune la stațiile din șantier. Mai mult costa platformele și padocurile decât mutatul.
Cu certificarea se mișcă repede UMB iar de autorizații nu prea ii baga nimeni in seamă.
Mersul plin pe plin ajuta mult la reducerea costurilor dar în niciun caz aceleași mașini sa vina cu criblura și să ducă înapoi asfalt. Criblura e cam murdară și ca să trimiți mașina la asfalt trebuie curățată bena și unsă daca vrei sa faci o treabă bună. Daca vrei sa îți bați joc de asfalt merge și cu bena murdară.

dumbravaandrei

Sunt urme ca de intentie de a se apuca de treaba la DJ102H (Pl-Bz lot 2). Nu pare sa fi inceput careva sa dea gauri pentru eclise. In ritmul asta, luna mai este misiune imposibila, probabil ca or sa dea drumul cand termina si Nurol pana la DN2. Insa, drumul critic pe proiect nu mai este acest pasaj, ci chiar cel de la Mizil-Fulga. Dar, detalii in postul urmator.





Macaraua au adus-o de la Mizil-Fulga. Oricum statea degeaga acolo de doua saptamani:






Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

dumbravaandrei

La Mizil-Fulga, aceeasi liniste si activitate minima:



Nimic nou si la tablier, stau sudate in pozitia asta cel putin de doua saptamani






La fablierul spre Fulga erau niste oameni care se plimbau, dar fara aparat de sudura in mana.. probabil paznicii



Insa aici au destul de multe materiale care asteapta sa ajunga pe tablier:



Insa, daca macaralele pleaca la 102H, ca altfel nu cred sa scoata la capat doar cu esafodaje, pare ca acest tablier va fi ultimul ridicat.
N-ar fi rau ca in acest timp de asteptare, sa verifice sudurile mai cu sarg, ca sigur e mai usor sa puna alte eclise cat e jos.
Daca acest tablier e ridicat ultimul, avand in vedere ca suntem in 10 martie si in 6 saptamani vine vacanta de Paste, cam greu sa fie dat drumul pana in iunie (va trebui si suprabetonat ca sa dea drumul la trafic)
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

dumbravaandrei

Insa, la nodul cu DN1D, mobilizare de cateva ori mai mare decat pe lotul 2. Par suficient de determinati sa dea drumul in martie. Se lucra mai peste tot in nod



La CIC avanseaza destul de bine




Aici se poate vedea si breteaua Albesti-Ploiesti, care e cam gata...


In bucla Ploiesti-Urziceni mai curatau:


La breateaua Mizil-Albesti mai turanu betoane la santuri






La breteaua Urziceni/Cioceni-Mizil mai bibileau la parapeti:


Organizarea de santier de aici nu trebuie sa o mute la A0N1?!? Vad ca inca e activitate ferventa in ea...

Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

dumbravaandrei

Iar asa, ca o mica bomboana...
Se vedea intr-un fel Penteleul cand coborai pasajul peste A7, dinspre Cioceni spre Albesti:

Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

mdragos

S-a apucat UMB de finalizare pod A7 peste raul Buzau ? Pana in 22 Martie se anunta peste 15 grade ziua, deci poti executa orice tip de lucrari : betonare, hidroizolare, asfalt .Eram curios .....

ovicor

Cu rezerva ca vor fi si ploi, deci necesita corelare. Dar, da, abia de astazi putem astepta mobilizare masiva din partea constructorilor. Zilele urmatoare ar fi edificatoare in privinta determinarii constructorilor si partenerului NEserios!

Ionut

Pun pe cele mai citite thread-uri anunțul pentru campania 3,5% pentru API în 2024-2025. A venit momentul să ne susțineți din nou. Pe thread-ul dedicat campaniei găsiți declarația pre-completată cu datele noastre și puteți să mă întrebați dacă e prima dată când direcționați 3,5% pentru noi. E foarte simplu și ne ajută enorm. În 2024 am strâns 18.300 RON din campania 3,5% pentru API! MULȚUMIM TUTUROR! Este puțin mai mult ca în 2023 (când am strâns cam 15k) și reprezintă vreo 9% din veniturile totale API pe 2024.

Spuneți și altora. :D
Mulțumim tuturor! :cheers:

PaulS

Autostrada A7 Buzău-Focșani Lot 1 | #UMB | Pod peste râul Buzău | 2025.03.07
Construim Romania

Feri

Construim viitorul pas cu pas la cele mai înalte standarde. Autostrada A7 Ploiești - Buzău Coni Prahova

Ionut

Cu buleala de la pasajul ăla, nu prea vorbim de "cele mai înalte standarde". Bine, nici alții nu sunt mai breji, chiar cu pretenții mult mai mari.

horatiu.cosma

Da, e cel puțin ironic acel filmuleț pus de Coni, "cele mai înalte standarde" la un pasaj cu probleme care ține închisă autostrada de 3 luni. Și colac peste pupăză, de respectivul tablier metalic se ocupă Trace, nu Coni. Deci se mai și laudă cu munca altora.

xenotium2

S-au mai intamplat buleli de astea mari? De cand activez pe aici pe forum (nu va luati dupa data cand m-am inscris pe forum ca il citesc inainte sa imi fac cont) nu am intalnit asa ceva.

Si cand ma refer la buleli mari nu ma refer la caloriferul de pe A0N2 sau la DX12 Lot 3.

horatiu.cosma

Grinzi căzute (Craiova, Teiuș), ziduri de sprijin rupte (Deva), denivelări mari ca urmare a izvoarelor subterane (Nădășelu), găuri în asfalt (Slatina, Cunța), alunecări de teren care au mutat pile din loc (Mihăiești), rețete de asfalt varză (Brăila) etc.

Ionut

Zic eu constructorii ^

Grinzi căzute, Aktor, A10.
Ziduri de sprijin rupte, UMB, Bretea Mureșană, A1.
Bobâlcă-trambulină, UMB, pădurea Nădășelu, A3.
Jalea de pe DX12-T3, UMB.
Mega-jalea din zona Cunța, Salini-Impregilo, A1.
Pila mișcată tot de la UMB, A3.
Asfaltul la suspendatul de la Brăila, WeBuild.

Aș mai adăuga și buleala de la placa de suprabetonare pasaj A0 peste A2,în nod, Alsim-Alarko. Și grinzile puse apoi date jos. Tot nodul A2xA0.

Dacă mă mai gândesc, mai găsesc destule.