News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 13 Guests are viewing this topic.

NGC

Am uitat sa adaug ca licitatia suspendata in urma contestatiei TECNIC CONSULTING ENGINEERING din Mai 2017 a fost ulterior contestata si de CONSITRANS si e foarte posibil ca suspendarea sa se prelungeasca.

alecu26

In afara de avans, nu trebuia sa execute si un performance bond? (Din ce stiu, e exact pentru asa ceva facut performance bond....in caz ca abandonezi lucrarea, beneficiarul sa-si recupereze unele pagube cauzate de neexcutarea contractului).
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

Quote,,Compania va lua măsuri pentru reţinerea garanţiei de Bună execuţie în cuantum de 39.388.139,84 lei şi a garanţiei pentru plata avansului în cuantum de 74.089.091,03 lei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Asa da.

Si cu relicitarea? De ce nu negrabim? Oricum la cat de intarziat e proiectul, prognozele de trafic sigur s-au schimbat. As zice ca lejer se poate face de la inceput fullprofile.
Drumurile noastre POATE;

tom_sawyer

^ asa au zis ca au de gand, sa o reliciteze full-profile de data asta:

QuoteReprezentanții CNAIR au precizat că, de data aceasta, partea estică a centurii Bacăului se va scoate la licitație direct pe profil de autostradă, nu ca la precedenta licitație, unde se prevăzuse doar o cale de circulație plus terasament. Astfel, cei 16 km vor fi direct la profil de autostradă.

http://zdbc.ro/vesti-bune-si-proaste-despre-centura-aeroport-dn11-si-autostrazi-ce-s-a-anuntat-la-vizita-ministrului-transporturilor-in-bacau/

TibiV

Quote from: dr4qul4 on June 07, 2017, 09:27:27 AM
Quote,,Compania va lua măsuri pentru reţinerea garanţiei de Bună execuţie în cuantum de 39.388.139,84 lei şi a garanţiei pentru plata avansului în cuantum de 74.089.091,03 lei.

Quote from: NGC20 on November 01, 2014, 10:10:12 PM
A7
VO Bacau, EKO INSAAT

23.08.2016   70,898,651.70 RON (Avans)

De unde vine diferenta de peste 3 milioane ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Stornarea facturii de avans inseamna si transferarea banilor inapoi  in contul cnair? Ce se va intampla cu banii dupa aia? Ajung inapoi la mt sau raman la cnair?

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

alecu26

Tibi, probabil lucrari deja executate. Sunt facuti destul de multi pilotiforati. Si ceva fundatii de podete. Probabil au facturat si organizarea de santier, si alte chestiuni gen management de trafic etc...care sunt sume fixe lunare.
Drumurile noastre POATE;

cutter

@NGC20, mi se pare mie sau CNSC a depășit toate recordurile de contraperformanță în emiterea unei decizii pe contestațiile de la Ploiești-Pașcani?

NGC

Din ce stiu eu, sunt multe contestatii si nu au primit la timp toate documentele.
Numai cei de la TECNIC au facut peste 10 contestatii la A7 si parca peste 20 in total anul acesta.

dr4qul4

Eu m-as intreba cat de bine au fost pregatite aceste licitatii!

Chiar atat de greu sa fie sa pregatesti o licitatie pentru realizarea unui SF intr-o zona aproape plata?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Allex

Mai degraba problema nu e terenul, ci obiectul proiectului, adica drumul ala de mare viteza. Nimeni (in afara de LD) nu stie ce inseamna. Si ca sa nu fiu total off-topic, stie cineva daca a preluat CNAIR terenul si lucrarile de la EKO pt Centura Bacau?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Quote from: NGC20 on June 09, 2017, 02:33:17 PM
Numai cei de la TECNIC au facut peste 10 contestatii la A7 si parca peste 20 in total anul acesta.

Un gugustiuc a ciripit ca TECNIC le-au trimis o noua "felicitare" pentru licitatia suspendata, asa ca avem 2 contestatii active de la ei pentru aceasta licitatie.
Asta nu este o problema, pentru ca noua "felicitare" este din cauza unei clarificari care a aparut dupa prima contestatie.

laszlo.robert

A devenit o tenlenovela.Speram sa vedem ultimul episod cit mai curind.sunt 7 luni ca au fost lansate cele 4 licitatii.

Allex

Quote from: AlexAllex on June 07, 2017, 01:10:43 PM
Stornarea facturii de avans inseamna si transferarea banilor inapoi  in contul cnair? Ce se va intampla cu banii dupa aia? Ajung inapoi la mt sau raman la cnair?

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

Turcii de la Eko Insaat Ve Tic As nu au restituit avansul încasat pentru centura Bacăului


QuoteMinisterul Transporturilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, nu a reuşit încă să recupereze aproximativ 17 milioane euro, avansul pentru centura Bacăului, lucrare abandonată în urmă cu două luni de Eko Insaat Ve Tic As.

La începutul lunii aprilie 2017, Compania Naţională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţa rezilierea contractullui pentru incapacitatea constructorului de a gestiona proiectul. Oficialii CNAIR au transmis firmei turce Eko Insaat VE Ticaret As înştiinţarea de reziliere a contractului pentru execuţia centurii municipiului Bacău.

În ultima zi a luni mai, firma Eko Insaat a stornat factura pentru plata avansului în valoare de circa 70,89 milioane lei. Tot în data de 31 mai, turcii au stornat încă o factură în valoare de circa 7 milioane lei pentru construcţia centurii Bacău.

Aflat în județul Bacău, vineri, 9 iunie 2017, Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor, a recunoscut că încă nu s-au recuperat efectiv banii dați turcilor, dar acestora li se va aplica drept sancțiune o interdicție de doi ani de a mai participa la licitații în România. Demnitarul a mai promis că pentru centura Bacăului se va organiza o nouă licitație, în partea a doua anului.

De asemenea, Răzvan Cuc a mai spus că firmele străine nu aduc în România mâna de lucru cu care realizează lucrări mari în Europa, ci preferă să subcontracteze firmelor autohtone. ,,Firmele străine au portofolii importante, dar subcontractează firmelor românești, pe care nici nu le plătesc", a spus ministrul.

Ziarul de Bacau


"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova