Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Halucinante cele doua comunicate. Pur și simplu te lasă fără replica. O incompetenta, o dezinformare și o înclinație spre minciuna care te lasă fără replica. De necrezut cum poate Cuc sa declare cu nonșalanță ceva, fiind practic contrazis de CNAIR după.

TibiV

Cred ca neuronul din capul lui se simte singur cuc... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

You're in Steelers Country

Allex

http://zdbc.ro/vesti-bune-si-proaste-despre-centura-aeroport-dn11-si-autostrazi-ce-s-a-anuntat-la-vizita-ministrului-transporturilor-in-bacau/

Quote...
Ce se întâmplă cu Centura Ocolitoare a Bacăului

,,Sunt și vești proaste, cum e cea cu centura, dar sunt și câteva vești bune. Sunt profund nemulțumit de ceea ce s-a întâmplat cu execuția șoselei. Amplasamentul va fi preluat și probabil la sfârșitul lunii august vom avea o altă firmă executantă", a spus senatorul Dragoș Benea.

,,Din păcate, Centura Bacău a avut neșansa unui antreprenor neserios, care nu s-a mobilizat, nu a alocat resurse, asfel încât s-a reziliat contractul. Statul român este un partener serios, care finanțează lucrări, dar și companiile trebuie să dea dovadă de seriozitate și nu doar să vâneze clauze în contract, pentru a obține sume suplimentare. Amplasamentul va fi preluat, iar în semestrul al doilea vom demara procedura pentru proiectare și execuție. Sperăm să lansăm licitația în luna august", a declarat ministrul Răzvan Cuc.

Reprezentanții CNAIR au precizat că, de data aceasta, partea estică a centurii Bacăului se va scoate la licitație direct pe profil de autostradă, nu ca la precedenta licitație, unde se prevăzuse doar o cale de circulație plus terasament. Astfel, cei 16 km vor fi direct la profil de autostradă.
...
Nu cumva trebuie proiect nou pentru asta?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ovideatza

Ar trebui clar completat proiectul. In schimb solutia exista, traseu exista, trebuie doar adaugate cantitatile de materile care lipsesc pe celalalt sens.


Sent from my iPhone using Tapatalk

adiarc

Statul Roman este un partener profund serios  :lol: :lol: :lol:....da..daca serios inseamna sa faci tot ce tine de tine la 2-3 ani dupa expirarea unui termen normal si atunci de multe ori prost..atunci da  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

__dir

Cuc asta malai viseaza!

Se vor face toate licitatiile in viteza maxima 2 ani, inca 2 pentru contestatii si 2 pentru hartii si uite asa mai intra inca o firma in faliment.

Nu i-am dorit pe turci pe A7, aveau firme bune in ograda UE, dar stim cine si ce s-a dorit

alecu26

asta cu completat proiectul suna ca si aia cu scos tunelele de pe Lugoj-Deva.

Propunerea mea...refacerea licitatie si in paralel completarea proiectului. In fapt proiectul ala exista. Trebuie dat doar copy paste pe celalt sens. Sau mai simplu...exista in Autocad comanda ""mirror"". :))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Nu le da idei, ca la cat gandesc cei din CNADNR, ne vom trezi cu bretelele de iesire/intrare spre sensul celalalt, nu spre margine
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Licitatia pentru SF + PT pentru Bacau - Pascani este in continuare suspendata, iar celelalte 3 licitatii au primit un nou termen pentru depunerea ofertelor, care acum este 05.05.2017.

raresc

cred ca se duce iarasi spre anularea licitatiilor....  >:(

NGC

TECNIC CONSULTING ENGINEERING a contestat din nou cele 3 licitatii care inca sunt in derulare.
A patra licitatie este in continuare suspendata.

Dominik

You're in Steelers Country

cutter

Și totuși (deși n-am deloc sentimente bune pentru firma respectivă - e prestatorul de la Sibiu-Pitești) contestația lor pare justificată.

Pe scurt, au cerut ca:
1) decontarea forajelor să nu se facă pe metru liniar de adâncime a forajului indiferent de adâncime a forajului - întrucât costurile cresc neliniar cu adâncimea (ex. inventat de mine: e de 3x mai scump să forezi la 30m în loc de 15m deși adâncimea e doar dublă). Firma respectivă argumentează că este incorect să nu existe o corespondență între prețul din ofertă și costul activității (n.m. ăsta e un principiu de bază, economic, sănătos) și că în aceste condiții, eventualul prestator va fi tentatat să se oprească din foraj să zicem la 25m (de unde cresc costurile mult), deși strict profesional și tehnic ar fi fost mai bine să continuie.

2) să se poată "prețui" în oferta financiară testele de laborator (partea cea mai importantă a studiului geo) - în prezent în caietul de sarcini acestea sunt incluse în prețul forajului. Consultantul spune că testele respective au costuri specifice, în funcție de tipul de test, că unele sunt de 3x mai scumpe ca altele - că în funcție de specificul probei, tipul de risc geotehnic al zonei, se fac mai multe sau mai puține și că nu are niciun sens dpdv economic, al structurii de costuri, să fie incluse în prețul metrului de foraj. A cerut CNAIR să introducă o categorie în oferta financiară unde să se poată indica prețurile pentru probele de laborator (și pentru fiecare tip de probă). De asemenea, a subliniat că în caz contrar, un eventual prestator va fi tentat să dea rasol la probe și să facă cît mai puține/ieftine.

Mai sunt și altele, dar pe scurt astea-s cele mai importante.

CNAIR inițial a refuzat să răspundă => prima contestație la CNSC în care CNSC obligă CNAIR să răspundă => cîteva săptămîni pierdute.

Acum, CNAIR a răspuns, dar a refuzat să accepte cererile prestatorului ("rămîne cum am stabilit") => contestația de față la care urmează să răspundă CNSC.

După părerea mea, cererile sunt justificate și acesta este genul de problemă din caietele de sarcini care duce la calitatea proastă a serviciilor și lucrărilor din România. Să vedem ce spune și CNSC.

Dacă CNSC le dă dreptate, întreb și eu: cine din CNAIR răspunde pentru cele 2 luni pierdute în contestații?

Astea-s problemele adevărate ale infrastructurii, nu prostiile cu "mersul pe șantier la fața locului" pe care le debitează domnul Cuc (îi dau credit și îi spun că nu e singurul - și predecesorii lui din ultimii ani, inclusiv tehnocrați, aveau această mantră: "merg pe șantier și prin magie totul va fi bine, vor crește autostrăzile" - cred că e ceva pe scaunul acela din biroul din minister...).

ps Contestația atașată.

NGC

Si dupa parerea mea cele 3 noi contestatii sunt justificate.

Nu inseamna neaparat ca orice contestatie este facuta doar pentru a pune bete in roate.

Cum am zis si in parcare, pe cand o lista cu cei din CNAIR pe care ministrul sa ii faca de rusine pentru ca nu isi fac treaba cum trebuie?