News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 20 Guests are viewing this topic.

voicul

#11550
^Cautam si eu fabrica de grinzi pe A7, ca pe Dx6 nu mai e de vreo 2 saptamani.

------
DRDP Iași: update Șantierul Autostrăzii A7, Bacău – Pașcani, zona Simionești – Pildești (jud Neamț)


DRDP Iași: update Șantierul Autostrăzii A7, Bacău – Pașcani, zona Secuienii No

DRDP Iași: update Șantierul Autostrăzii A7, Bacău – Pașcani, Lot 1, Săucești - Trifești.


GAC

fabrica de grinzi cel mai probabil o vom vedea intre bacau si pascani, ca ulterior sa fie mutata spre tg. neamt.
pana la focsani e mai mult tablier metalic iar pe sectorul pana la bacau vor face grinzi la adjud.

voicul

E posibil sa mai fost puse unele din ele, dar sunt si multe updatet-uri pe canalul lui:
Cele mai fresh aici RaducuPDrum

Autostrada A7 Bacau - Pascani | lot 2 | Nod rutier Roman Nord si drum legatura DN2 | 02.04.24


AUTOSTRADA A7 | Bacau-Pascani lot 1 | Bacau-Trifesti Lucrari zona Oniscani BC | 02.04.2024


AUTOSTRADA A7 | Văzută din avion | De la Pascani la Dumbrava 01.04.2024

NoWords

#11553
Aruncati o geana la Raducu pe canal. Se vede un progres destul de mare pe lotul 4 din Buzau Focsani.

Multumim maestre pentru efortul tau!  :-[

dr4qul4

Dar utilaje noi sau subcontractori se vad prin santier?
Sau UMB-ul nu simte vreo presiune, isi vede de treaba si o sa termine cand o sa termine?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

#11555
Pana la urma presiune ... de unde? Din partea API?
Sunt in contract - sunt.
O sa primeasca extensii - mai mult ca sigur.
De la PNRR, ca e posibil, dar inca nu sigur, ca nu mai dau banii?

Avantajul UMB este ca o sa avem rapid Buzau - Focsani si in PNRR foarte probabil Focsani - Bacau, dupa ... da poate sa fie o lunga discutie, dar cine garanteaza ca "altii" nu ar fi ajuns in aceeasi situatie.
E si vina CNAIR, ca daca frecau menta prin justitie cu toate contractele, nu discutam ca UMB nu prea duce (ca e cam clar ca nu prea duce) ci discutam ca la Nurol: chiar a bagat ieri prima sapa in teren? Dupa atata timp? NU pot sa cred.

BogdanP

Lucrări la șoseaua de legătură care conectează autostrada A7 cu drumul național DN2/E85, Roman-Nord în zona localităților Simionești - Traian, lotul 2 din Bacău-Pașcani

Feri

Azi se aprobă în guvern indicatorii tehnico - economici pentru Pașcani - Suceava:

QuoteINFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative incluse pe agenda ședinței Guvernului României din 11 aprilie 2024
...
14.PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenţi obiectivului de investiţii ,,Autostrada Paşcani - Suceava", judeţele Iaşi, Botoşani şi Suceava

Moldovean

Eu am fost învățat ca atunci când critic ceva sau arăt spre o problemă, să ofer și o soluție. Văd că pe aici lumea spune că responsabilitatea ei nu este să ofere și soluții, ci doar să critice. Ce ușor și ce convenabil! Probabil pentru că oricum majoritatea celor care critică nu au nici ei soluții mai bune.

pasadia

E penibil sa ceri solutii acum, dupa ce problema a fost creata prin acordarea a mult prea multor contracte catre un constructor care NU ARE capacitatea de a livra in termenii contractuali agreati initial.
E penibil sa ceri solutii de la unii care NU au acces la toate informatiile privind derularea respectivelor contracte (vezi ce a scris mai sus horatiu despre exproprierile suplimentare si cum ele sunt special amanatate)
E penibil sa ceri solutii din partea unora pe care oricum nu ii crezi si ii hulesti DOAR pentru ca isi permit sa puna sub semnul intrebarii afirmatiile mult prea optimiste ale autoritatilor punblice.

Moldovean

@pasadia, eu nu am hulit pe nimeni și cred că am fost destul de diplomat în limbaj spre deosebire de alții mai vechi pe aici care își permit să fie foarte acizi, sarcastici și, în unele cazuri, chiar batjocoritori. Bine, și eu pot fi considerat vechi pentru că, deși comentez de mai puțin de un an cred, totuși urmăresc forumul de foarte multă vreme și mult timp a fost sursa mea de informare nr 1 în ceea ce privește infrastructura. Dar nu îmi amintesc să fi văzut în toți anii ăștia un discurs mai acid ca acum.

Cât despre mine, eu voi critica când voi avea și soluții. În cazul ăsta, nu am soluții mai bune. Ce îmi e clar și cred că toți putem vedea asta este că se concentrează pe Buzău-Focșani, urmând ca odată terminat aici să atace puternic celelalte două mari secțiuni. E clar că asta e strategia lor.

Vom vedea la final dacă le iese sau nu.

pest1969

Solutia e simpla. Subcontractarea unor lucrari.

StefanCelMare

#11562
Nu prea înțeleg argumentul.
Să îi dăm noi soluții lui Umbrărescu?
Soluția este să facă echipe noi, ce altă soluție să fie?
Nu are nevoie de noi să vină cu ideea asta, probabil a și încercat, dar e mai ușor de zis decât de făcut.
Limitele sunt mai ales de personal calificat din ce se discută pe forum.
Ceea ce face ca de fapt să nu prea fie soluții.
Subcontractarea la lucrări licitate la 80% nu e o soluție, marja de profit nu există pentru asta.
Eu unul nu înțeleg de ce lumea se așteaptă să lauzi la infinit și să ai și rezultate.
Pentru rezultate critica este necesară, îți arată unde greșești și poți să faci mai bine.
În cazul de față, soluția - pe viitor - ar fi să nu mai ia lucrări peste ce poate realiza, adică nu cu 50% peste capacități.
Nu e o problemă să vrei să crești, dar așa cu 100% într-un an doi, pur și simplu nu se poate.


bogdan4ice

Prima conditie pentru a avea o solutie este sa ai o problema. Problema exista, solutiile pot veni si de aici desi nu le cauta UMB sau oricare alt contructor aici.
Aici ne putem imagina care ar fi cursul lucrilor si abordarea situatie actuale.
Puteti face u nexercitiu sa enumerati loturile cele mai la risc a nu se incadra in PNRR.


Desi cred ca vor fi duse toate in termenul PNRR,La risc ar putea fi un lot maxim doua.

Pe loturile Buzau-Focsani eram la aproximativ 30% la inceputul lui aprilie vor trebui sa faca 6-7% pe luna pentru a deschide in 2024.
Terminam in 2024 aceste loturi, rezulta ca resursele de pe cele 4 loturi se vor adauga celor care lucreaza de la Focsani la Bacau , loturi care pana la final de 2024 vor ajunge pe undeva la 50% de aici rezulta ca la jumatatea lui 2025 cu un progres tot de 6-7% se va deschide si Focsani - Bacau.
Pentru Bacau- Pascani am avea in 2024 sa ajunga la 25-30%
In 2025 pana la jumatate pe la 45-50% si de la jumatatea lui 2025 pana in august 2026 trebuei sa faca 6-7% pe luna.

Eu cred ca e perfect fezabil sa fie terminate aceste loturi fara a pierde bani din PNRR.

naivu

^nu mi se pare așa de sigură încadrarea în PNRR:
Dacă cu toată concentrarea de forțe nu reușesc să termine Buzău-Focșani în 2024, cum vor termina Focșani-Bacău în 2025 și Bacău-Pașcani în 2026?
Hai că cel târziu în vara 2025 vor termina Crapi4 și DX Braila-Galati și vor avea cu cine să termine A7, dar A1LD2D+E și A8 Leghin-TgNeamț-Moțca practic nici nu a început execuția. Iar la "urși" sunt 2km de tuneluri de săpat.
A3 Nădășelu-PSălaj depinde acum de contractul pt viaducte, care încă nu e semnat cu Ozaltin, iar ce a mai rămas în sarcina UMB nu e chiar mizilic (cu resursele necesare s-ar termina într-un an, cu resursele disponibile ...)
A8 TgMureș-MNiraj are termen contractual spre final 2026, câteva întârzieri banale și nu se mai încadrează!