Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

JohannDB

#1320
Quote from: __dir on November 13, 2015, 09:17:46 PM
Azi pe DN2D erau vaci la plimbare (ora 13), fara ingrijitor
Acum o ora (20) o masina a lovit un vitel (masina avariata partea dreapta, vitel mort). Din ce am inteles de la gazda, mai exista o vaca lipsa.

:(


La fel și pe DN 10 (ieri-vineri 13.11.2015, orele 13-14) în Zăbrătău și Gura Siriului (vaci și viței "la păscut" pe...asfalt), dar la Sita Buzăului, după boscheți, veșnicul și vajnicul MCV cu al său radar BEE III !   Dar ce era mai rău era faptul că animalelor le plăceau locurile de după curbe !! De stăpânii animalelor, nici vorbă !

GDPR

Daca tot se vorbeste de DN 2D, as vrea sa semnalez problema intersectiei dintre DN 2D si DN 2M: https://www.google.ro/maps/@45.7132554,27.1652164,462m/data=!3m1!1e3?hl=ro

Mai demult, cei care veneau pe DN2D spre Focsani aveau semn de cedeaza, probabil din cauza intersectiei la nivel cu calea ferata a DN 2M aflata putin mai incolo: https://goo.gl/maps/3bFvpFeWo7J2 Acum insa s-a schimbat prioritatea si au disparut semnele de cedeaza, astfel incat daca vii cu o oarecare viteza de pe DN 2D poti sa ai surpriza ca ti se termina parcela si nu poti sa iei curba, intersectia fiind in forma de T. Unii au patit-o.

Intersectia ar trebui reconfigurata sau macar resemnalizata.

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

stangabriel

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/com%20presa%20semnare%20contract%20finantare%20puncte%20negre.pdf

Autoritatea de Management pentru Programul Opera#ional Sectorial "Transport" 2007-
2013 și Compania NaŃională de Autostrăzi si Drumuri NaŃionale din România S.A. au semnat în
data de 20.11.2015 contractul de finan#are pentru proiectul ,,Modernizarea infrastructurii
privind siguranŃa circulaŃiei pe DN1, în sate liniare si puncte negre".

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Marius

#1326
^^ Sacel, jud. Sibiu. Oare ce i-o fi apucat? Exercitiu de design?  >:(
Primele doua poze din articol sunt de aici.

danutzu_1069

Explicatia e foarte simpla: mai intra cateva borduri in plus la decont!


pasadia

Asta ar trebui sa fie link-ul corect.

Iar situatia in sine e penibila - nu poti sa dai vina pe parapet. Acela e binevenit, dar ar fi trebuit sa mai existe cateva alte detalii - insula pe mijloc, iluminat public, benzi rezonatoare, eventual "politisti ingropati" (sau alta cale prin care determini reducerea vitezei).

alecu26

pasarela pietonala ar fi o solutie, dar intradevar benzi rezonatoare sau chiar speed bumber (fie si temporar) ar trebui. Nu te poti enerva ca sofer ca ai un speed bumber in oras.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

yetiman

Cu parapet sau fara parapet, cauza accidentelor este clara:
Neacordarea de prioritate pe trecere de pietoni si viteza prea mare prin localitate. Dar asta este o problema comuna pe soselele cu 4 benzi prin localitati. Nu parapetii sunt in plus, ci, exact cum spune si pasadia, lipsesc celelalte elemente esentiale.
In aceste situatii, nu ajunge doar marcajul de trecere de pietoni. Trebuie si semnalizare si presemnalizare vizuala foarte clara si vizibila.


PS: Am vazut filmarea la stiri. E cazul "clasic"; cel de pe banda 1 opreste sa dea prioritate (era o duba, daca nu ma insel), iar cel de pe banda a doua trece in plina viteza. [oare e asa de greu sa se fi gandit ca cel de pe banda 1 nu a oprit degeaba?]
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

#1332
evident ca vinovat 100 dpadv legal e soferul. Si viteza foarte mare in localitate si depasire autoturism oprit si trecere de pietoni...dar asta nu-l ajuta cu nimic pe pieton (care fie vorba intre noi, din instinct si de frica trebuia sa se mai asigure odata dupa ce depasea dubita. Pietonul pare cumva fara reactie  când vede masina venind spre el).

Dar daca nu poti schimba comportamentul soferilor, trebuie sa-i fortezi sau sa faci cumva sa rezolvi problema. Deci...speed bumber, pasarela pietonala, semafor cu actionare prin buton...etc.

Eu zic ca e posibil sa coexiste si parapetii si trecerile de pietoni acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

În Spania exista semafor ce merge intermitent și în momentu când a sesizat că vi cu viteza se pune roșu, soluții sunt dar trebuie și aplicate.

cristi5

In primul rand departe de mine gandul de a-i cauta scuze soferului. Pe mine ma intereseaza cum poate fi "compensat" factorul uman asa incat asemenea grozavii sa fie evitate.

Localnicii spun ca soferii cand vad parapet au tendinta sa mearga mai tare ceea ce nu e neverosimil pt ca probabil se simt mai in siguranta. Alta problema ar fi ca soferul nu vede de parapet jumatate (stanga) din zebra Poate ca un indicator de trecere de pietoni (cu lumini intermitente...) pus pe mijloc ar compensa. Plus speed bumper etc.

Sigur oamenii trebuie sa inteleaga ca nu-i ajuta sa traverseze in fuga (apar brusc in fata unui sofer care si asa merge prea tare) dar pe DN1 cu atatea masini probabil ca nu se poate altfel... Plus ca omul simplu cand vede ca asteapta vehiculul de pe banda I simte probabil ca incurca...