Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Mai degraba nu a fost atent la drum (pb telefonul) si cand a ridicat privirea a vazut ca intra in duba si a tras de volan.
Cel cu skoda mergea regulamentar, cat mai aproape de marginea benzii, dar daca ar fi mers ca toti ceilalti, incalecat (jumatate pe acostament) ar fi putut evita impactul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#3661
Duba rosie era integral pe acostament (faimoasa 1/2 de banda)...

Solutia este simpla si se numeste WRSB, cu 2+1 alternativ...

Daca ar fi existat WRSB pe axul dumului (wherever acel ax ar fi fost...) credeti ca am mai fi numarat 4 morti ?...  :(

Quote from: dr4qul4 on September 24, 2018, 11:57:51 AM
Cel cu skoda mergea regulamentar, cat mai aproape de marginea benzii, dar daca ar fi mers ca toti ceilalti, incalecat (jumatate pe acostament) ar fi putut evita impactul.
Cel cu Skoda cred ca era si el cu ochii in telefon sau pe cale sa atipeasca...
M-am uitat de cateva ori.
Cel cu Skoda nu a avut nici o tentativa de manevra. Viraj, frana... NIMIC.

Accidentul asta nu putea fi evitat decat cu o bariera fizica intre sensurile de mers.
WRSB !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

skoda apasa frana, dar timpul de reactie este cam mare, si nu trage de volan deloc dreapta (desi avea 2,5 m de asfalt si camp liber dupa aceea)
Vinovatul trage de volan inapoi spre dreapta, insa o face prea tarziu.
Parapetul WRSB ar fi salvat toate 4 vietile (aproape) cu siguranta.  Dar nu pot sa nu remarc ca nu e un accident tipic pentru DN2. Cel alb nu mi se pare ca vrea sa depaseasca. Mai mult, pare ca si el merge complet pe acostament.
Pare ca nu vede duba si vrea sa o ocoleasca in ultimul moment, dar posibil sa fi vrut sa ocoleasca si o groapa sau un caine mort (sambata era un coiot/sacal/vulpe mare moarta pe sosea intre Drajna si Slobozia. Cel din fata a virat spre sensul opus si a trecut peste, eu am preferat sa il ocolesc prin dreapta ca nu stii niciodata cand scoate unul capul din coloana sa vada ce e in fata.
In trecut as fi facut invers, dar daca am invatat ceva pe acest forum, acel lucru e ca mai bine ies in camp/sant, decat sa risc un impact frontal)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GrmmrNzi

Quote from: dr4qul4 on September 24, 2018, 03:22:22 PMVinovatul trage de volan inapoi spre dreapta, insa o face prea tarziu.
Era mai bine dacă nu o făcea, poate îi tăia calea Skodei și intra el singur în șanț, fără coliziune.

Mă alătur și eu corului "2+1 cu WRSB".

perfidus

#3664
Planul Rosu de interventie ieri 24.09 pentru un accident cu 11 victime in judetul Gorj. Un inconstient a iesit cu masina in drumul national DN67 fara sa se asigure.

QuoteDin primele cercetări efectuate de poliţiştii rutieri la faţa locului, s-a stabilit că un bărbat, de 42 de ani, din municipiul Târgu Jiu, în timp ce conducea un autoturism, pe Drumul Comunal Telești, nu s-a asigurat corespunzător la pătrunderea pe DN 67 şi nu a acordat prioritate de trecere autoturismelor care circulau pe drumul prioritar, intrând în coliziune cu un autoturism condus de un bărbat, de 62 de ani, din comuna Mătăsari, şi cu un alt autoturism, condus tot de un bărbat, de 39 de ani, din comuna Florești, judeţul Mehedinți, care circulau din direcţia Motru către Târgu Jiu. În urma impactului a rezultat accidentarea gravă a trei persoane şi accidentarea ușoară a altor opt persoane, cu vârste cuprinse între 32 și 62 de ani.

Inca un amanunt interesant legat de siguranta:
QuoteÎntr-unul dintre autovehicule în partea din spate erau improvizate două banchete pe care se aflau mai mulţi pasageri. Poliţiştii verifică şi dacă şoferul respectiv era autorizat să desfăşoare transport public de persoane.

Sursa: GdS
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

De asta nu face CNAIR autostrazi (am zis ca nu isi are loc pe A10):


Ionut

S-a mai discutat. Am avut si pozitie API pe tema asta acum cateva saptamani.

tom_sawyer

Trei morți și cinci răniți în Vrancea, după ce două mașini s-au ciocnit

Trei persoane au murit și cinci au fost rănite, duminică, într-un accident petrecut pe DN2, în judeţul Vrancea, după ce două mașini s-au ciocnit. În urmă cu numai o săptămână, tot pe DN2 din județul Vrancea, patru persoane, între care un copil, au murit și alte două au fost rănite grav, relatează Mediafax.

Cauza probabilă a accidentului este pătrunderea pe contrasens a uneia din cele două mașini.

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că circulaţia rutieră este întreruptă pe DN 2 între localităţile Domneşti – Târg şi Adjud, judeţul Vrancea, din cauza accidentului.

hotnews.ro


JohannDB

Cu acest prim accident pe A 10, petrecut la ceva timp de la inaugurare, gândul mă duce la primul accident de pe A3 Turda-Gilău, când la nici 24 de ore (dacă rețin bine) de la deschidere o mașină a intrat într-o....oaie. Cred că este un record, total nedorit !!

Kidu

#3670
Pentru cei ce aveti drum pe Centura de Nord a Aradului in zona pasajului CET, aveti mare grija pentru ca acolo au deviat circulatia pe o banda  asfalta in dreapta pe directia de mers dinspre Nadlac iar in zona incercuita cu verde se creeaza confuzie din cauza proastei/inexistente semnalizari a celor de la Tehnodomus.

Sambata seara in jurul orei 20:00, era deja intuneric, doua TIR-uri erau sa se ciocneasca frontal deoarece cel ce venea dinspre Nadlac nu a ocolit pe banda din dreapta. Mare atentie!



In zona hasurata cu rosu nu se mai circula pentru ca se lucra la jonctiunea cu pasajul. De diferenta de nivel intre asflatul turnat si cel raschetat nu mai vorbesc, este un prag de minim 15 cm.

nirolf

#3671
https://www.observatorulph.ro/eveniment/100894-imagini-de-la-carnagiul-de-pe-dn1-doi-morti-si-sase-raniti-cum-s-a-produs-accidentul

Nu e foarte clar din articol, dar accidentul pare că s-a produs pe zona cu 2 benzi pe sens și fără parapet median. Este o zonă de câțiva km pe acolo unde marcajul a fost refăcut de cel puțin un an pentru a ține cont de parapete (cele 2 linii de pe mijloc sunt depărtate cam la jumătate de metru), dar acesta lipsește. Nu știu ce naiba face CNAIR de nu termină lucrarea, dar se pare că au mai murit 2 oameni din cauza prostiei lor.


LE: Am găsit, este fix cum bănuiam, în zona pregătită pentru parapete dar cu el lipsă de un an sau de când au pus restul parapeților până la Ploiești (după scandalul cu sinucigașul).



hadrian

#3672
Quote from: Cristi N on September 24, 2018, 11:05:07 AM
A aparut filmarea cu accidentul din Haret. Pare ca soferul vinovat (Focus alb hatchback) a intrat pe contrasens din neatentie sau a adormit la volan. Nu vad nici un motiv pentru care sa fi facut intentionat manevra respectiva.

Uitati-va bine la clip.
Daca puneti 1080p si derulati cadru cu cadru,veti vedea pe la secunda 7,farurile masinii albe INTAI se duc spre duba rosie !
Deci,ori a apreciat gresit ,ori a adormit,etc,dar intai se duce spre duba.Ori ricoseaza din ea spre contrasens,ori trage soferul masinii violent stg ca sa nu loveasca duba,dar de acolo a pornit totul.

danutzu_1069

Si mai precis, locul este acolo unde sensul spre Comarnic se ingusteaza la o banda, iar la 50m este iesirea la stanga spre Breaza.

pasadia

@nirolf: tu ai pus un accident de duminica, dar azi a mai fost unul cu 2 morti in urma. S-a petrecut undeva pe la Baicoi, waze-ul m-a pus sa o iau prin Floresti spre Buda.