News:

.

Main Menu

Trenuri Regio

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:32:07 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Te referi la tramvaiul 1? Se rezolva cu o pasarela in capatul nordic al Garii de Nord, care ar fi buna si pentru a creste permeabilitatea pietonala in GdN.

oc7avian

Da, plus apropierea de polul office Basarab - Grozăvești - Politehnica, care permite folosirea bicicletei/trotinetei. Mai ales că avem și trenuri ce vin din zone unde stau angajați ale acestor clădiri.

Personal, nu pot cuantifica dacă modernizarea GdN ar compensa câteva minute în plus de deplasare pentru că nu sunt de specialitate. Subiectiv, cred că ar fi fezabil cu piste de biciclete și o zonă pietonală decentă în jur (nu spațiu pietonal, ci trotuare prietenoase&confortabile + piste)

etravel

Quote from: frunzaverde on September 23, 2020, 05:47:59 PM
Aici e o filmare a complexului din perspectiva cuiva care merge pe 300K3:
Apropo de filmare, am vazut ca apare iar faimosul S cu putin inainte de P.O. Carpati. Nu s-au lipit plansele nici aici, sau de ce e traseul acela ciudat?
Captura de ecran mai jos


frunzaverde

#63
E un pod in in spatele filmarii (se trece pe sub el in cateva secunde), si in fata filmarii se uneste 300+700 cu 100+800+Revizia Basarab. Au trebuit aliniate toate chestiile astea (sa intre si liniile sub pod - care pod nu e nici el la iteratia originala, si sa si se poata construi macazurile). Rezultatul e ce se vede - S-ul nu e cine-stie-ce, se poate circula cu 120+ pe-acolo. Trenul din poza ta insa nu e pe fir IIIK ci pe IK.

@AndreiB - gara Basarab nu se inchide pentru doua motive:

1. Daca o inchizi, in doua saptamani e distrusa de vandalism. Daca pui paza sa pazeasca gara "in conservare" te costa mai mult decat s-o tii deschisa (costurile curente cu gara sunt absolut minimale). Gara in sine este tinuta la minimul posibil de investitii (tabela de sosiri-plecari a stat vreo 15 ani stricata; ziceau ca o baga pe cea veche, analogica, din Gara de Nord, dar habar n-am daca au facut asta; liniile de garare sunt si ele arhaice, stiu ca am vazut un cupon din 1938...).
2. E nevoie de pachetul de linii pentru accese in revizia Basarab si pentru iesirea inspre Craiova. Daca inchizi Gara Basarab, oricum trebuie tinute liniile. Ce e acolo nu se poate demola si vinde - e nevoie de pachetele de linii din imediata vecinatate a garii.

Oborul e tinut deschis din acelasi motiv 1 (e monument istoric gara), la care se adauga restrictiile de capacitate de la intrarea in Bucuresti Nord de pe 800 (linie simpla).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Presupun ca poti sa vinzi zona peroanelor si cladirea la Basarab, inainte de pachetul de macaze, insa? In legatura cu Obor, totusi trenurile fac doar 10min pe segmentul de linie simpla Gara de Nord - Baneasa (chiar mai putin, avand in vedere macazul de la ramificatia Pasarea (?). Teoretic permite o capacitate de 3tph. Nu sunt nici macar 1tph, chiar si in sezon.

Personal, daca nu folosim Gara Obor pentru transport suburban, as muta muzeul feroviar acolo, pe portiunea imediat adiacenta cladirii si vinde tot terenul ramas (o gramada) pentru dezvoltari imobiliare, cu banii investiti in renovarea si imbunatatirea Garii de Nord.

etravel

#65
Quote from: frunzaverde on September 26, 2020, 02:45:57 AM(tabela de sosiri-plecari a stat vreo 15 ani stricata; ziceau ca o baga pe cea veche, analogica, din Gara de Nord, dar habar n-am daca au facut asta; liniile de garare sunt si ele arhaice, stiu ca am vazut un cupon din 1938...).

Asa arata tabela de sosiri/plecari la sfarsitul lui decembrie trecut. Presupun ca e cea la care te referi, mutata de la Gr. A.



Mult timp problema a fost nu numai ca nu exista o tabela de plecari sosiri, dar nici macar un ceas decent nu aveau. Cel din poza de jos arata ora aiurea, poza fiind facuta candva pe la 7 si 10 dimineata, apud EXIF-ul pozei. A mai avut un corespondent in sala de asteptare, care la un moment dat s-a saturat si nu a mai aratat nimic


mirceaeliade


vancouver

Oriunde in lume cand se face ceva nou apar dificultati tehnice. Important este sa nu faci din tantar armasar si sa-ti bati joc de cei care muncesc si uneori mai si gresesc. La fel de important este sa cauti rapid rezolvare si sa elimini dificultatile, in nici un caz sa renunti la idee sau sa dai inapoi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

MarianD



Minutu 5:09.

:o

Cred ca e vorba de R2416. Oare de ce se mai chinuie sa simuleze munca? INFIORATOR!!!
Daca se calculeaza salarii mecanic, sef tren si controlor (deci 3 persoane), trasa platita la CFR SA, uzura material rulant atunci SNTFC =/= Love cu bugetu, mai ales cu partea de venituri.

Andi

Este vorba de R 3514 Teius-Medias, 2416 merge la Sibiu pe sectie neelectrificata.

GML

Nu stiti oare ce a patit RE-4005 astazi?
De la Ileanda a plecat cu o intarziere de 10 minute, si a ajuns la Letca cu o intarziere de 46. De aici a plecat cu +126, deci a stat 80 de minute.

ALEXCFR

#71
Apar trenuri noi pe Bucuresti-Constanta si retur ,pe Bucuresti-Brasov si retur,avem trenuri prelungite pana la Marasesti re 5043/5042,apar trenuri noi pe Bucuresti-Craiova.

rizelgeorgel

#72
De cand, va rog?

ALEXCFR

Din 12.12.2021 apar trenurile astea

b1

Primul tren privat care circulă în județul Suceava
Regio Călători va începe din 12 decembrie operarea rutei Suceava – Iași, cu o pereche de trenuri ce va fi prima a unui operator privat în județul Suceava.

Trenul va pleca de la Iași spre Suceava dimineață, la 8.37, fiind programat să ajungă la Suceava la 10.33, deci în mai puțin de două ore. La 11.48 trenul Regio Călători va pleca de la Suceava spre Iași, cu sosire la ora 13.40, potrivit monitorulsv.ro.

Biletul pentru trenul care va circula în regim Regio va fi de 18 lei, aproximativ jumătate față de cât costă un bilet la un tren InterRegio pe același traseu al CFR Călători.

Regio Călători are mai multe rute în Moldova. Compania operează cu automotoare de capacitate medie, cu mers cadențat. Exemple de rute operate deja de ani buni de Regio Călători sunt Iași-Dorohoi, Iași-Vaslui sau Iași-Roman. Ruta Iași-Suceava pare a fi mai degrabă un test, în prima fază, pentru compania privată.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.