News:

.

Main Menu

Trenuri Regio

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:32:07 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stancosti

Legat de lipsa unui tren dimineața, în cursul săptămânii, am întrebat aici: https://www1.cfrcalatori.ro/formular-petitie-online/
dacă s-ar putea prelungi mersul lui R 5633 (îi un automotor ce îi legat la trenul R 5735 - loco+vagoane/vagon, ce circulă pe relația Suceava - Dărmănești - Cacica, la Dărmănești cele două se separă).

Am întrebat dacă s-ar putea prelungi mersul lui 5633 până la Rădăuți, acesta plecând din Suceava la 08:28 și ajungând în Dornești la 09:26.
Măcar până la Rădăuți și tot ar fi bine, mai departe de acolo se poate continua drumul către Putna/Ulma ș.a. cu transportul auto local.

În 2012, când s-a oprit circulația pe Dornești - Putna, CFR Călători putea să facă un efort să fi păstrat în circulație un tren până la Rădăuți.
În felul ăsta nu s-ar fi vandalizat și furat instalațiile de semnalizare de-a lungul căii ferate și cele de la trecerile la nivel ale cf și nu ar fi  existat"șocul" revenirii trenului pentru șoferii din oraș.

tom_sawyer

14 septembrie 2018

Pentru a veni în sprijinul călătorilor,  sunt înfiinţate temporar 2 puncte de oprire în linie curentă (halte), fără case de bilete, pentru trenurile care circulă pe rutele Mogoşoaia – Urziceni şi Dorneşti – Gura Putnei – Putna, astfel:

    începând cu data de 15 septembrie, Halta Parc Mogoşoaia pe ruta Mogoşoaia –P.O.  Aeroport h – Urziceni

    începând cu data de 17 septembrie, Halta Rădăuţi Gara Mică pe ruta Dorneşti – Gura Putnei – Putna

CFR Calatori

thinker

#32
R 2415 Sibiu - Teiuș 
o fotografie cat un milion de cuvinte, un vagon insotit de 2 locomotive.
Cum sa nu castige transportul rutier competitia? Asta e situatia.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

frunzaverde

Quote from: thinker on September 30, 2018, 07:52:56 PM
Un vagon insotit de 2 locomotive... Cum sa nu castige transportul rutier competitia?

Pai cand trenul face 3 ore jumatate pentru 111 km, pe cand cu masina, pe autostrada, faci aceiasi ruta in sub o ora, cine sa mai ia trenul? Infrastructura pe ruta respectiva este nu doar praf-si-pulbere, dar si primitiva (linie diesel, simpla, cu geometrie proasta). Mai ales comparativ cu autostrada.

Am pus si o pozitie cu trenul ala: https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/1086836154823724
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Stancosti

#34
^^
Am primit răspunsul:



De văzut de la întâi ianuarie 2019 cum va fi, dar ar fi bine să pună în practică schimbările menționate mai sus.

Phenol

Prima data trebuie sa primeasca subventia si in 2019 pentru Putna.

La Rodna Veche nu a fost cazul.

TibiV

CFR Călători informează că începând de luni, 14 ianuarie 2019, va opera pe secţia Săcuieni Bihor – Sărmășag cu 4 trenuri pentru asigurarea serviciului public de transport feroviar de pasageri.

Măsura vine ca urmare a încetării activității de circulație a trenurilor de călători pe această secție de către operatorul privat care activează în zonă.

Cele 4 trenuri care vor asigura transportul publicul călător din zonă, format în majoritate din elevi navetiști, vor circula în regim Regio, permanent, astfel:

R 4062 Jibou (plecare 03:05) – Marghita (sosire 06:10)
R 4061 Marghita (plecare 06:20) – Măgura Şimleului (sosire 07:35/plecare 07:38) – Jibou (sosire 09:43)
R 4064 Jibou (plecare 12:33) – Măgura Şimleului (sosire 14:30/plecare 14:33) – Săcuieni Bihor (sosire 16:22)
R 4063 Săcuieni Bihor (plecare 17:36) – Jibou (sosire 21:27)

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/de-luni-cfr-calatori-va-circula-pe-sectia-sacuieni-bihor-sarmasag/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

StefanD

https://linia515.wordpress.com/2019/03/22/nori-negri-se-aduna-deasupra-liniei-dornesti-putna-dezvaluiri/

Sperăm să nu se întâmple... ar fi o mare pierdere.

Știe cineva ce viteză ar permite linia 515 dacă s-ar aduce infrastructura la starea optimă?

Cuneo

Nici un cuvânt despre trenurile regio de pe această magistrală.


ioandorin

District EA:totusi circulă ceva !!!! Dar când vor introduce schimbătorul în cale si când vor lega firul1?
Probabil "între " ele! De aceea au si adus ei pe Swietelski cu oameni si utilaje înapoi în zonă !!! Sâmbătă erau pe la pasajul de la terenul de fotbal.

BGP2597

Trenurile Regio de obicei se anunță la nivel local / regional în stații. Cel puțin în unele comunicate legate de închideri similare se făcea această precizare. Mai mult ca sigur că vor exista și transbordări auto pentru acestea în zonele afectate de închideri.

Cuneo

Au mai fost transbordări auto și schimbări de orar pe traseul Simeria - Timișoara, dar am aflat doar la gară.

Balto

Incepand cu data de 1 iunie 2020 se reia circulatia pe ruta Suceava - Putna, conform livretului.
Raman momentan anulate R5620/R5622/R5627 care erau mai mult pentru naveta elevilor/studentilor.
Trenurile Suceava - Putna au fost suspendate in data de 1 aprilie 2020 din cauza carantinarii muncipiului Suceava (Covid-19).
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Sorinus

Am vrut asta seara sa iau R 8124 din halta Depoul Bucuresti Triaj. Halta a fost modernizata candva, dar evident ca e in paragina.

Dar, nu asta a fost problema, ci faptul ca trenul, venind de la Slobozia pe M700, a garat pe partea cealalta a haltei decat il asteptam, la peronul vechi, micut si intunecat aferent M700.
Practic, ar fi trebuit sa sar peste 3 linii, sa trec peste peronul mare de pe directia spre Chitila si sa ajung cumva la el. Nu este niciunde semnalizata linia la care soseste, iar eu nu m-am uitat ca asta vine de la Slobozia, si mizeria aia de peron e ptr M700.
Nici pe net nu e trecuta linia, ca na, e h, nu e HM sau statie, desi are 3 peroane si 4 linii.

Am luat Uber spre oras evident.