News:

.

Main Menu

Mersul Trenurilor 2016-2022

Started by mr.L, October 23, 2016, 11:42:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mr.L

Quote from: cristi5 on November 25, 2016, 09:24:13 PM


Modernizari la 160 nu stiu cate vom mai vedea. Oradea-Cluj e prevazuta la reabilitare (+ electrificare) la max 120 (ceea ce cred ca inseamna viteza de pana acum, poate cu cateva variante de viteza)

Vom mai vedea modernizări la 160 km/h pe urmatoarele linii:
Arad-Timisoara-Lugoj, Bucuresti-Craiova-Drobeta Turnu Severin, Craiova-Calafat, Ploiesti-Roman partial

Ionut

Călătorii cu trenul, mai rapide. Ministru: Că pot fi întârzieri, ştiu asta

O veste bună pentru cei care circulă cu trenul. În curând, durata unei călătorii din Capitală spre Cluj şi Suceava se va scurta chiar şi cu două ore, promite ministrul Transporturilor, Sorin Buşe. Cel puţin pe hârtie, căci şeful de la Transporturi nu promite şi că trenurile vor ajunge mereu la timp. Sorin Buşe, ministrul Transporturilor: ,,Pentru Bucureşti - Cluj-Napoca se va parcurge întreaga distanţă în 9 ore şi 7 minute, faţă de 11 ore şi 4 minute, ceea ce este un câştig de două ore. Că pot să fie întârzieri, ştiu asta, dar cel puţin timpul de bază o să încercăm să fie scurtat".

Şi din Capitală spre Suceava va fi introdus un astfel de tren expres, care va parcurge cei aproape 450 de kilometri în puţin peste 5 ore şi jumătate, faţă de aproape 7 ore acum. Iosif Szenteo, director general al CFR Călători: ,,Cel puţin 4 opriri trebuie să facem. Timpul de mers va fi cu 70 de minute mai mic decât în cazul celorlalte trenuri". Trenul de stat va câştiga nu doar timp, ci şi confort, promite ministrul transporturilor.

Digi24

mr.L

Sa il intrebe cineva pe Szentes pe Facebook ce se mai aude de trenul Cluj-Viena :D, ala care trebuia sa intre tot asa in circulatie de la noul mers.

Nu stiu cum poti sa scoti 1 ora in minus pe Bucuresti-Suceava chiar daca suprimezi 8 opriri...

Pe Bucuresti-Cluj e simplu, daca nu de la noul mers, din vara se ajunge la sub 9 ore pentru ca se mai termina ceva lucrari intre Medias si Simeria.

Problema la CFR Calatori este ca desi poate sa reduca timpii pe unele rute suprimand din opriri  , nu o face. Practic actualele trenuri interregio sunt, de cele mai multe ori, fostele trenuri accelerate din acest punct de vedere, iar alea rapid au ramkas doar pe m800.

Din punctul meu de vedere trenurile de lung parcurs cu putine opriri vor fi de real succes mai ales dupa finalizarea CIV , insa ele nu trebuiau eliminate, trebuia pastrata macar o pereche de trenui pe fiecare magistrala  astfel incat chiar daca viteza comerciala a trenului era sub asteptari, se creea acel confort al trenului cu putine opriri.


Ionut

Eu am mers de mai multe ori pe B-Suceava. Foarte OK pentru Romania. Atat dureaza calatoria.

planiolro

#50
Nu am auzit nimic de mers cadentat care ar fi trebuit fi bagat pe 3 rute: Buc - Contanta, Buc - Craiova si Buc - Brasov;

Reportajul face referire la ce a mentionat  Mr. L mai acu ceva timp si anume Bucuresti Constanta in 1 ora si 45 min cand se termina podurile dunarene si alte lucrari la 2 statii de pe traseu? Care sunt statiile stie cineva?

Una peste alta nimic spectaculos.....cu reduceri a timpilor de parcurs la doar 2 trenuri nu se face primavara...

frunzaverde

#51
Quote from: slakero on December 07, 2016, 06:39:39 PM
Stie cineva, e chiar fezabil 5h:40m Bucuresti - Suceava? Nu de alta, dar pentru mine ar fi o alternativa f buna la DN2.

Era fezabil acum vreo 10 ani - chiar cam atat faceau trenurile. Acum nu mai e fezabil din cauza ca linia intre Ploiesti Sud si Adjud nu mai permite mai mult de 80 km/h (si aia cu restrictii), fata de 120 cat permitea pana in 2005. Scosul de opriri nu ar elimina mai mult de 10-15 minute, pentru ca garile respective au oricum restrictii de 30 km/h la macazuri, chiar si pe directe.

Si nu s-au facut lucrari de crestere a vitezei de circulatie intre Ploiesti si Adjud; lucrarile de tipul ala ar fi avut o anumita amploare, pe care am fi vazut-o.

Mersul trenurilor CFR pe 2017 e deja disponibil pe site-ul CFR Calatori, intra in vigoare pe 11. Nu apare NICI UN TREN care sa faca sub 6h46 pana la Suceava, exact cat facea si in 2016..

Quote from: planiolro on December 07, 2016, 07:27:10 PM
Reportajul face referire la ce a mentionat  Mr. L mai acu ceva timp si anume Bucuresti Constanta in 1 ora si 45 min cand se termina podurile dunarene si alte lucrari la 2 statii de pe traseu? Care sunt statiile stie cineva?

Ciulnita si Fetesti. Santiere care in momentul asta sunt abandonate.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Eu tin minte ca am mers foarte bine B-Suceava de mai multe ori acum cativa ani. E drept, nu mai stiu exact cat faceam, dar parca pana in 6 ore! Se merge foarte bine pe magistrala aia. Sau se mergea. Eu nici nu mi-am pus problema sa merg cu masina pana in Suceava pe DN2. Tren, clar. Mi-am luat de fiecare data laptop-ul si nici n-am simtit calatoria. La clasa 1 cel putin foarte OK vagoanele, normale pentru Romania. Prize and stuff. Oricum, civilizat pentru nivelul la care suntem noi pe calea ferata.

Later edit: in februarie 2014 am fost ultima data cu trenul pe ruta B-Suceava.

mr.L

Trenul ala expres de Suceava mai are timp sa apara pe site pana in data de 11.

frunzaverde

Chiar și dacă apare,  cum scoate 5.45 cu Ploiești Adjud la 80?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Andi

Sunt foarte largi timpii pe M500, cu opririle actuale (12 la numar) si 10 min stationare la Veresti pt detasare grupa vagoane se pot scoate chiar si 6:10. Aici ma refer la IR 1755, care uneori pleaca cu 40 min intarziere din Bucuresti iar la destinatie ajunge aproape regulat.

mr.L

O sa fie programat in 5h45,, si va avea întârzieri de cca 10'.

ghrt

Am mers prin 2015-2016 pe B-Suc, dus la cuşetă şi întors pe scaun. A respectat orarul şi la plecare şi la venire. Într-adevăr între Adjud şi Ploieşti se mişca lent sau deloc, pe la Mărăşeşti mai mult stătea etc.

Cont (aproape) inactiv.

strainu

Dacă o să existe într-adevăr trenuri de sub 6 ore între București si Suceava, o să fie mai ieftin (la clasa I :o) și mai rapid decât pe DN2 chiar și pentru un cuplu. Mare lucru!
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

cristi5

Am pus vitezele maxime pe Salva-SighetuMarmatiei (409) pe OSM conform livretului.

http://www.openrailwaymap.org/?lang=&lat=45.8842726860033&lon=25.01861572265625&zoom=8&style=maxspeed

Mai stiti vreo linie secundara care e in livret dar nu pe harta? De ex Arad-Brad nu e in livret (probabil pt ca nu e operata de CFR calatori)