Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Sunt putin sceptic la sursa imaginii in primul rand. Dar din aceasta inteleg urmatoarele:
-Va fi folosita o singura garnitura
-Probabil va opri doar in B nord si Otp.
-Probabil vor spori capacitatea dupa finalizarea dublarii dintre Mogosoaia si Balotesti. Pe viitor, poate vor renova linia 301K si se va spori capacitatea. @frunzaverde ne poate lamuri mai bine despre posibilitatea de sporire a garniturilor.

subway


rizzuh

Din discutiile anterioare, cu RK pe tot traseul, deci consolidat terasamentul, schimbat sine, traverse & macazuri, si la dus pe M700 si la intors prin racordurile din triaj, cu incurcarea maxima a traficului existent de pe M700, se poate tren la 15 minute.

In conditiile actuale, cu sinele praf din complexul feroviar, un tren la 30 minute la ora de varf este tot ce putem spera.

AndreiB

Sunt doar 8 perechi de trenuri de calatori pe M700 momentan. La 1tph spre aeroport nu ar avea nevoie nici macar de racordul prin triaj. Sper la o frecventa minima de 2tph, altfel slabe sanse de a atrage un nr. insemnat de calatori vs. 783/Uber.

frunzaverde

#1549
Nu arata deloc oficial chestia aia, graficele de circulatie se fac altfel (pe diagrame, cu carioci colorate si linii diagonale sau online). Si daca cineva statea sa copieze orarul de pe un grafic, nu-l copia de mana cu pixul in felul ala, ci spunea ceva gen 'din ora in ora la :xx cu sosire la :yy', ca doar nu-i nimeni nebun sa-l faca asa. Si orarul asta se cearta, de exemplu, cu 1770-ul.

Din, sa-i zicem, "informatii neoficiale", stiu urmatoarele:

- CFR SA nu doreste sa foloseasca racordul 301Y -> 100 pentru retur, asa ca ramane doar 700 si pentru dus si pentru intors. In momentul asta nici nu s-ar putea folosi civilizat, pentru ca exista o mica bucata (de care am discutat) care e nerefacuta, e folosita doar de marfa, si e praf. La ce-au refacut racordul (partial) daca nu doresc sa-l foloseasca stie doar CFR-ul...
- CFR SA pregateste un plan de mers cu 20 de perechi trenuri pe zi, deci similar cu nivelul de frecventa din tabelul de aici (unde sunt 19 perechi).

Doar pe 700, dus-intors, cam asta e maximul posibil care sa ofere vreo regularitate. Locuri de incrucisare nu prea sunt care sa ajute (Pajura, care oricum e prea aproape de GdN unde intri in conflict cu firul de marfa 301Q Constanta - Pajura - Chitila - Ploiesti/Pitesti si Mogosoaia, unde deja esti la cateva minute de Aeroport). Un tren la jumate de ora, doar pe 700, cu locurile existente de incrucisare, practic imposibil.

Si da, va fi o garnitura la 20 perechi pe zi. Daca nu vor fi multipli operatori (probabil), caz in care vor fi multiple garnituri, multiple bilete (la multiple preturi), si multiple locuri de a-ti cumpara biletele... Harababura...

Cu retur pe 301-100, s-ar putea face un tren la 30 minute normal, 20-25 minute cu mult chin, si regularitate proasta. V-am zis, asta se poate oferi cu solutia proasta aleasa...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Zilele acestea se asfalta drumul de acces spre aeroport, se ocupau si de amenajarea spatiului verde deranjat. Au terminat de pus panouri antizgomot pe toata lungimea viaductului, din ce se poate observa de pe Dn1.

cristi5

La traficul aerian de pandemie, e un inceput, modest e drept. Cu un tren pe ora nu va prea avea calatori, cine sta o ora in OTP sa astepte trenul cu taximetristii calare, taxi domnu?

Ce investitii minime ar trebui facute pt a mari frecventa fara a folosi 301Y?

Nu ar ajunge un macaz la sud de statia "Parc Mogosoaia"? De-acolo is cam 10 min pana-n GdN deci ar fi o frecventa onorabila de 20 min.

etravel

Ce se intampla cu linia 780? Ramane as is ? Cam face concurenta trenului.

RaduC

Eu unul sunt pentru cât mai multe opțiuni de transport în comun.
Poate în loc de concurențiale, cele două ar putea deveni complementare.

subway

Am spus demult ca proiectul asta e paguba curata dar voi nu si nu...batman.

etravel

@subway, se vede cu ochiul liber ca e paguba curata.

frunzaverde

@cristi5 - pentru un tren la jumatate de ora ar trebui un macaz unde zici, unde cele doua linii (301Y si 700 se intalnesc), cu rezerva ca o sa creasca timpii de parcurs ca "rezerve".

Pentru un tren la 20 minute, mi-e greu sa vad cum s-ar putea implementa asta in practica - pur teoretic se poate, cu macazul respectiv + un sistem de macazuri functional perfect la GdN + macaz la Pajura ca rezerva - dar e pur teoretic, marginalele sunt "pe minus", ceea ce ar face traficul complet instabil si impredictibil. Plus ca durata de parcurs ar creste semnificativ, ca va trebui sa bagi opriri pentru intalnire in mers.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

fulger nc

@Andrei B
nu au podea joasa cele ale tfc ..si nu sunt nici pe departe la nivelul desirourilor cfr-ului
problema nu e cu materialul e cu operatorul
mie mi se pare acceptabila cadenta din ora in ora
oricum autobuzul nu are o frecventa mult mai buna , plus ca recuperezi din timp si e mai comod cu trenul
timp de o cafea si un ziar in gara ..ca e mai ieftin ca in aeroport :)
problema ar fi ca nu vor sa transforme gara aia de nord in ceva atractiv , dar nu e topicul aici asa ca ma opresc

subway

#1559
Azi a fost ziua plimbarilor in saptamana mobilitatii
https://clubferoviar.ro/bode-a-mers-cu-trenul/
Daca tot voia sa se plimbe putea sa o ia la pas pe coridorul feroviar IV fara girofar...