Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

subway

Daca luam in consideratie cat a durat podisca cf de la Mogosoaia ai putea spune ca estimarea API e exagerat de optimista...
;)

TibiV

Bai tovarasi,
ati inceput deja sa fiti deviationisti !...

A zis partidul ca facem CF la stanga/dreapa, ce va mai bagati voi in cat de logica este decizia asta ?!?!...
PARTDUL le stie pe toate !...
(Ca veni vorba... Uneori am senzatia ca traiesc in viitor, in anii 20xy... Noi de fapt suntem tot in 198z, nu-i asa?....  O:-) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#347
Astazi a fost publicat pe site-ul MT Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii ,,Dublarea liniei de cale ferată între stațiile Mogoșoaia și Balotești"

Aveti posibilitatea de a trimite propunerile/observatiile voastre la proiectul de act normativ cel tarziu pana in data de 21.12.2018.

Din NF:

QuoteCa primă etapă în asigurarea conexiunii feroviare între Gara de Nord și AIHCB, se va realiza dublarea liniei de cale ferată pe tronsonul Mogoșoaia – Balotești și asigurarea Punctului de Oprire ,,Otopeni".  Accesul pasagerilor la acest Punct de oprire se va realiza cu microbuze de la aeroport, pe modul rutier.

În prezent, linia de cale ferată pe care se desfășoară circulația feroviară între stațiile Mogoșoaia si Balotești este linie simplă, neelectrificată, cu o lungime de 7,9 km. Pe acest interval se află 7 lucrări de artă – 4 podețe și 3 pasaje inferioare, o trecere la nivel, instalații de semnalizare și de telecomunicații care vor fi supuse și ele lucrărilor de reparare sau refacere pentru a putea fi realizată dublarea liniei și pentru a fi asigurat traficul suplimentar de trenuri în condiții de siguranță.
În urma lucrărilor prevăzute în proiect, de dublare a liniei magistrale 700 București Nord - Mogoșoaia – Balotești – Urziceni - Făurei pe distanța Mogoșoaia -  Balotești (7,9 km),  se vor realiza următoarele îmbunătăţiri, faţă de situaţia actuală:
            - dezvoltarea și extinderea legăturilor transportului aerian cu alte moduri de transport prin interconectarea aeroportului cu întreaga rețea de cale ferată a României și cu rețeaua europeană de transport TEN-T, precum şi conexiunea cu modurile de transport urban (metrou, tramvai, etc.);
- creșterea capacității de circulație de la 40 perechi de trenuri / zi la 171 perechi de trenuri / zi, cu viteza maximă de circulație de 100 km/h;
- reducerea impactului negativ asuprea mediului pentru diminuarea zgomotului și vibrațiilor feroviare, prin utilizarea de materiale moderne, elastice;
            - construirea unui nou punct de acces la linia de cale ferată, prin realizarea Punctului de Oprire Otopeni ce include construcție nouă amplasată adiacent  unui peron nou ce se va construi, scări fixe, două scări rulante și lift pentru persoane cu dizabilități va asigura condiții de atragere a traficului de călători nu numai în relația directă cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă (plecări-sosiri) ci și prin conectarea transportului feroviar cu cel auto (DN1) și asigurarea unei legături rapide cu centrul capitalei pentru locuitorii zonelor limitrofe (localitatea Balotești);
- parametri atinși ca urmare a lucrărilor de dublare a liniei de cale ferată  vor asigura compatibilitatea infrastructurii feroviare române cu infrastructura transeuropeană de transport.

Lucrările de dublare a liniei, în varianta avizată, constau în principal din:
-   lucrări de infrastructură;
-   lucrări de suprastructură;
-   lucrări de terasamente;
-   lucrări de colectare și asigurare a scurgerii apelor;
-   lucrări de reparare / refacere a 4 podețe și 3 poduri;
-   lucrări la instalațiile electrice de cale, de semnalizare și ale peroanelor;
-   lucrări la instalațiile de telecomunicații;
-   lucrări de reparații / desființare peroane;
-   reparare treceri la nivel - interferente cu drumuri locale.

Ce va spune faptul ca vor sa faca o constructie noua la PO Otopeni cu lift si scari rulante?

nenea_hartia

^ Că linia se va termina acolo, nu va ajunge la aeroport, iar pasagerii vor urca la PO ,,Otopeni" pe faimoasa ,,estacadă" peste DN1?

Mă uimește și cum simpla dublare a liniei va ,,crește capacitatea de circulație la 171 de perechi pe zi" sau cum brusc va conecta aeroportul ,,cu întreaga rețea de cale ferată a României și cu rețeaua europeană de transport TEN-T", de parcă acum, folosind aceeași logică șchioapă, nu e deja conectat de linia simplă :o.
Deci tâmpenia asta va continua și după plecarea lui Șova?

GDPR

Tampenia asta e singura care poate fi facuta in timp util pana la campionatul din 20-20.

Ionut


subway

Pai nu se elibereaza ceva forte constructoricesti de pe Simeria-Sighisoara?
;)
Dar nu va fi gata si citez:
Durata de realizare a investitiei = 20luni
Cate luni mai sunt pana la primul meci???...aud?
:) :) :)

GDPR

Pai dublarea e deja partial facuta, vezi de exemplu pasajul CF peste DN1:



Terasamentul pana in DN1 mi se pare deja pregatit pentru dublare, vezi min 26-33 de aici:



Ar fi mai mult de munca din DN1 pana la PO Aeroport, dar e posibil sa mute P.O. mai aproape de DN

subway

Atunci de ce au trecut durata de 20luni in proiectul de HG???

tom_sawyer


Ionut


GDPR

#356
Pai la ce altceva?

@subway, pe SICAP apare ca durata contractului va fi de 17 luni.

Ionut

Credeam ca te referi la conexiunea toată, inclusiv extensia spre OTP. Mă și miram. WTF. Mă duc la somn, nu mai pot cu idioții ăștia.

Sorinus

Vad ca pana la Mogosoaia e electificata, de ce nu electrifica si restul de cca 10km pana la aeroport? E asa mare costul?

Plus, inteleg ca dubleaza Mogosoaia-Balotesti, dar vad ca M300-Mogosoaia e linie simpla (electrificata). Asta ramane asa?

GDPR

Portiunea electrificata e ramificatia Buciumeni, nu M700. Trenurile au circulat deviat pana de curand din cauza lucrarilor la podul de la Mogosoaia.