News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

S-a reluat circulația pe ambele benzi ale Podului peste râul Prut (Giurgiulești)



Miercuri, 22.12.2021, începând cu ora 15:30 s-au ridicat restricțiile de circulație instituite pe Podul peste râul Prut, la Galați (România – Giurgiulești - Republica Moldova) situat pe DN 2B la km 149+841.

Precizăm că, în perioada efectuării lucrărilor, circulația s-a desfășurat semaforizat pe o singură bandă.

Lucrările de consolidare ale podului au fost realizate în conformitate cu graficul convenit și se află în avans cu 2 luni față de termenul contractual.

Acestea au constat în consolidarea grinzii cu zăbrele la Clasa 1 de încărcare, sablare și vopsire tablier, reparații la placa de beton armat care susține calea pe pod, refacerea căii rutiere pe pod și a trotuarelor, amplasarea de parapeți pietonali noi precum și efectuarea de lucrări de reabilitare/reparații la racordări cu terasamentele etc..

Valoarea contractului de proiectare și execuție este de 5.837.389 lei fără TVA.

Antreprenor este Luconsa BM SRL.

Podul în lungime de 125,2 m a fost construit în anul 1949.

CNAIR

NGC

"Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,Pod peste raul Argesel, Cartier Racovita oras Mioveni, intre DN 73D si DC85, judetul Arges""

Contractul a fost atribuit saptamana trecuta catre asocierea METABET + STRABAG contra 16.964.251,24 RON fara TVA.

JohannDB

                O întrebare:  Podul peste Siret de pe DN 28, KM 7 (i se mai zice în folclor "de la Mircești") spre Strunga - Tg. Frumos, a fost dat în trafic complet ??
                La ultima mea trecere prin zonă (mijloc de octombrie), se traversa "la semafor", asfaltul, complet pe pod, fiind necesară montarea numai a balustradelor de protecție.......
                Dacă este dat traficului, când s-o scoate restricția ?? Sunt sătul de pantele de pe DN 24 către Iași, de la Schitul Duca - Poieni - Păun...... Din păcate , și nu este prima dată, sau o raritate, că restricțiile "sunt uitate"  sine die la terminarea unor lucrări/reparații/etc. ( dehhhh...muncă grea în birou) ......

ovideatza

#3483
Da, se trece fara probleme daca nu ma inseala memoria.
Am fost zilele trecute pe el. Limitatoarele de viteza (damburile) nu mai sunt, ca alea ma stresau pe mine, trezeau copilul de obicei  :)
Nu am vazut restrictii, dar nu stiu la capetele segmentului daca mai sunt indicatoarele.

In alta ordine de idei:

Pod cu probleme
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/foto-podul-peste-raul-moldova-pe-care-iesenii-merg-spre-piatra-neamt-pericol-public-din-cauza-balastierelor--310608.html

razvan96

Execuție lucrări "Reconstruirea și reconfigurarea pasajului peste calea ferată și a nodurilor aferente (pe DN13A, km 129+201)"

Atribuita Strabag pentru ~27,7 milioane RON, aproape egal cu valoarea stimata.

pasadia

Este vorba despre podul peste CF M400 de la iesirea din Miercurea Ciuc spre Odorhei.

TibiV

Ca tot s-a vorbit pe diferite topice despre componenta militara...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/pachet-mobilitate-militar%C4%83-aferent-unor-lucr%C4%83ri-de

Remarcati data postarii (azi 25 ianuarie) si cea a "comunicatului" (19 ianuarie)...  ;)
Quote
Pachet mobilitate militară aferent unor lucrări de artă aflate pe rețeaua de drumuri naționale
25 Ian 2022 Interes general

București, 19.01.2022

,,Pachet mobilitate militară aferent unor lucrări de artă aflate pe rețeaua de drumuri naționale"

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, in data de 18.01.2022, Cererea de Finanțare pentru proiectul ,,Pachet mobilitate militară aferent unor lucrări de artă aflate pe rețeaua de drumuri naționale" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Connecting Europe Facility (CEF)-CEF 2 Transport - Adaptation of the TEN-T to civilian-defence dual use - Military mobility envelope.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă modernizarea infrastructurii de transport, prin reabilitare/modernizare/construcție a unui pachet de 5 poduri, în vederea asigurării unui trafic rutier fluid și în condiții tehnice corespunzătoare, în conformitate cu reglementările în vigoare.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
•  Reabilitare Pod pe DN 2A, km 196 + 739, la Ovidiu;
•  Reabilitare Pod pe DN 1, km 133+941 la Azuga;
•  Reabilitare Pod pe DN 6, km 268+371 la Arginești;
•  Reabilitare Pod pe DN 15, km 297+918 la Straja (Stejaru);
•  Reabilitare Pod pe DN 15, km 304+680 la Viișoara.

Valoare totala proiect:       170.544.620, 94 lei cu TVA;
Valoare proiect :                 143.417.758,78 lei fără TVA;
Valoare eligibila proiect:    142.798.158,78 lei, din care:
•        Contribuție UE : 50% din valoarea eligibila:  71.399.079,39 lei;
•        Contributia naționala: 50% din valoarea eligibilă:  71.399.079,39 lei.

Proiect cofinanţat prin CEF-T-2021-MILMOB-WORKS: Adaptation of the TEN-T to civilian-defence dual use - works or mixed.

Nu stiu de ce, dar am impresia ca in situatia actuala proiectul asta va merge foarte, foarte repede...

Podul pe DN1 de la Azuga nu este cel aflat deja in lucru?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)



razvan96

PROIECTARE ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI "POD PESTE TISA ÎN ZONA TEPLIȚA DIN SIGHETU MARMAȚIEI"

Oferte:

1.SPIC Internazionale
2. Asocierea CONREP - SCANDIUZZI STEEL CONSTRUCTIONS SPA - SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA - CONSTRUCTII FEROVIARE DRUMURI PODURI - EUROPAN PROD S.A. - SC SEBI MARC SRL - SC PROF CON INVEST
3. Asocierea FRASINUL - NV Construct S.R.L.
4. Asocierea RETTER Projectmanagement - PAB Romania
5. Asocierea TEHNODOMUS S.R. L. - COSTIN SI VLAD BIROU DE PROIECTARE SRL

mirceaeliade

>Autoritățile bulgare au reafirmat că doresc construirea unor poduri noi peste Dunăre, a declarat vineri ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu, cu ocazia unei vizite în țara vecină. În acest sens, el a propus ca prioritate proiectul unui nou pod Giurgiu - Ruse.

>Discuții constructive astăzi la Ruse prin care am deblocat Memorandumul bilateral cu Bulgaria semnat în martie 2019.

>Pentru a accelera implementarea proiectelor, am convenit reluarea întâlnirilor, la nivel tehnic, a grupurilor de lucru, care vor fi coroborate cu întrevederi trimestriale la nivelul miniștrilor.

>În 2014, Guvernul României şi cel al Bulgariei semnau un memorandum pentru construcţia a două noi poduri peste Dunăre. Primul urma să lege Turnu Măgurele de Nikopole, iar celălalt – Călăraşi de Silistra.




https://www.economica.net/ministrul-transporturilor-la-ruse-bulgarii-doresc-construirea-unor-poduri-noi-peste-dunare_556674.html

razvan96

PROIECTARE ȘI EXECUȚIE ,,Podul nou de la Cosmești, peste Siret, pe DN 24 km 7+620 (inclusiv varianta de drum nou de cca. 5,6 km)"

Singura oferta de la asocierea SA&PE- Tehnostrade.

Adisan

[DN7] Pasaj peste noua magistrală feroviară 12.02.2022 langa nod rutier Ilia

https://www.youtube.com/watch?v=x3xkd8IFEOI&ab_channel=Adisan

alecu26

o fericire pentru DRDP sa intretina acest pod. Dupa ce tot ei vor da cu sare la greu cand fac deszapezire.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

io nu inteleg de ce s-a acceptat asa ceva pe rutier... chiar nu inteleg :(