News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

alin2pas

Pe motiv de IQ sau de lipsă de interes.

danvoicu

Ar putea invoca lungimea deschiderii? Desi cred ca oricum erau alte solutii.

nenea_hartia

^ Se poate invoca orice, dar adevărul e de fapt că proiectanții de CF habar n-au să calculeze altceva.

reed

https://www.newsbucovina.ro/actualitate/338251/judetele-suceava-si-botosani-reiau-un-proiect-abandonat-de-20-de-ani-podul-zamostea-talpa-acest-pod-a-fost-dinamitat-in-al-doilea-razboi-mondial-iar-reconstructia-a-fost-inceputa-in-1995-si-abandon


QuoteÎn anul 1995, Consiliul Judeţean Suceava şi Consiliul Judeţean Botoşani, au promovat de comun acord, obiectivul de investiţie: ,,Pod de beton armat peste râul Siret pe drum comunal, km 2+625, comuna Zamostea, judeţul Suceava şi comuna Talpa, judeţul Botoşani", dar din lipsă de fonduri, execuția lucrărilor s-a sistat. ână în anul 2004 au fost executate următoarele lucrări: demolare elemente din beton armat ale podului vechi, deviere curs râu Siret, fundații (coloane Benotto) la o adâncime de 18 ml, elevații pile (5 buc) și culei (2 buc), achiziționare grinzi pod, rampe de acces.

biectivul a fost realizat în colaborare cu Consiliul Judeţean Botoşani în baza contractului de asociere nr.7921/09.07.2001.

Asigurarea legăturii între judeţul Suceava şi judeţul Botoşani impune continuarea acestei investiţii, prin aceasta reducându-se distanţele de transport, arată Gheorghe Flutur care precizează că podurile cele mai apropiate sunt: Podul din oraşul Siret pe DN 2 la 17 km în amonte şi Podul de la Zvoriştea pe DN 29A la 11 km în aval.

Pentru continuarea lucrărilor se impune realizarea expertizei tehnice de specialitate prin care se va certifica starea tehnică a lucrărilor de infrastructură şi suprastructură la podul în cauză.


FMFM

PODUL CARE LEAGĂ JUDEȚELE SATU MARE ȘI MARAMUREȘ, PESTE SOMEȘ, ESTE GATA!
QuoteExecuţia noului pod peste râul Someş, care va face legătura între județele Maramureș și Satu Mare, în dreptul localităților Pomi și Seini, este la final. Este, practic, primul pod peste Someș construit după 1989. Gabriela Tulbure a declarat pentru PresaSM.ro că valoarea totală a investiției va fi 3,2 milioane de euro.
Pozitia orașului Seini față de cele trei orașe mari din zonă, respectiv Baia Mare, Satu Mare și Negrești-Oaș, sunt caracteristici care-l clasează ca fiind un nod important. De asemenea, din Seini pornește drumul DJ 109 I care asigură legătura cu drumul național DN 19, ce străbate municipiul Sighetu Marmației și ajunge la granița cu Ucraina. Drumul Național DN1C / E58 asigură legătura cu municipiul Satu Mare și de acolo cu granița cu Ungaria.

Cele mai apropiate poduri peste râul Someș de orașul Seini se află la 18,7 kilometri amonte, podul de pe DJ 193 de la Ardusat, iar în aval la 55.3 kilometri, podul Decebal din Satu Mare, de pe DN19, rezultând că pe o lungime a râului de 74 de kilometri nu este nici un pod. Asta până la finalizarea viitorului pod.
https://www.presasm.ro/foto-podul-care-leaga-judetele-satu-mare-si-maramures-peste-somes-este-gata/


Un video al colegului Alin Lauran cu ultimul status al podului






















Powered by API/PUM imgur uploader

Adisan


Marius

Luni, 28 martie, la ora 10:00, vor începe oficial lucrările de reabilitare și modernizare a Podului Minciunilor din Blaj. Începând cu această dată, traficul rutier în zonă va fi deviat, iar în acest sens Consiliul Local Blaj a aprobat măsurile privind fluidizarea circulației rutiere și pietonale din zonă.
Măsurile pentru fluidizarea traficului rutier în perioada lucrărilor de la Podul Minciunilor sunt urmatoarele:
-circulația pietonală se va face pe cele două pasarele pietonale care leagă strada Avram Iancu de strada Dr. Vasile Suciu, precum și pe la pasajele de cale ferată din cartierul Câmpul Libertății și din zona Eroilor – Cimitir Central.
-pentru vehiculele cu masa mai mare de 7,5 tone, care vin dinspre Târnăveni și se îndreaptă spre Cluj-Napoca sau Alba Iulia, a fost amenajat un sens giratoriu la ieșirea din municipiul Blaj spre Mediaș, unde vor fi obligate să întoarcă. Același lucru este valabil și pentru vehiculele cu masa mai mare de 7,5 tone care vin dinspre Alba Iulia sau Cluj-Napoca și care se îndreaptă spre Târnăveni.
-autoturismele pot folosi ca rută spre Târnăveni si invers traseul: strada Eroilor – pasaj cale ferată – strada Dr. Vasile Suciu – strada Inochentie Micu Clain – strada Gheorghe Șincai – strada Simion Bărnuțiu.
Oprirea tuturor vehiculelor este interzisă pe străzile Dr. Vasile Suciu, de la Podul Minciunilor până la intersecția cu strada Andrei Mureșanu, Tudor Vladimirescu (variantă) și Tudor Vladimirescu, de la sensul giratoriu din fața Hotelului Târnavele până la Biserica Ortodoxă ,,Sf. Apostol Andrei și Sf. Mare Mucenic Gheorghe" (inclusiv).
Pe strada Tudor Vladimirescu (variantă), parcarea din zona Colegiului Național ,,Inochentie Micu Clain" poate fi folosită, în limita locurilor disponibile.
Lucrările de reabilitare și modernizare a Podului Minciunilor vor fi efectuate de Retter Projectmanagement SRL Șelimbăr, câștigătorul licitației de proiectare și execuție. Costul investiției, realizată din fonduri locale și guvernamentale, se ridică la aproximativ 14 milioane de lei (cu TVA). Executantul lucrării a anunțat că Podul Minciunilor va fi finalizat până la data de 1 decembrie 2022.
Noul pod va avea cinci benzi de circulație rutieră și două benzi pentru circulația pietonală, cu trotuare acoperite și încălzite.

Surse:
Alba24.ro
Facebook

O sa incerc sa actualizez informatiile cat de des pot, cu poze si filmari din balcon  :)

Il rog pe AlinC sa posteze aici interviul cu primarul Blajului.

Mai jos las cateva poze cu podul in starea actuala si cu organizarea de santier:
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)






Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Pana la urma cum va arata? Caci exista diferente intre poza de pe panoul de santier si ultima poza, cu "perspectiva".

Oricum, 14 milioane de lei cu TVA mi se pare putin...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Marius

@TibiV, din cate am discutat neoficial cu o persoana de la Retter, se pare ca poza de pe panoul de santier e varianta finala. Incerc sa aflu mai mult de la autoritati.

Marius

Va salut, lucrarea a inceput in forta la Podul Minciunilor din Blaj. Surprinzator, traficul s-a redus in zona, ceea ce ma determina sa cred ca o buna parte din trafic era doar tranzit si acesta s-a mutat pe rute alternative.
Mai jos doua poze cu starea actuala a lucrarilor, 28.03.2022:

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Si o filmare cu momentul inchiderii circulatiei pe pod:


rbors3

CNAIR a stabilit câștigătorul pentru proiectarea și construcția unui Pod nou la Cosmești, peste Siret este vorba despre  Asocierea SC SA&PE CONSTRUCT SRL - SC TEHNOSTRADE SRL

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-stabilit-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-proiectarea-%C8%99i?fbclid=IwAR3OPsV7sHbqFYT1aLs4OGpGUPx_p5_4rt8irJR2eAayiVY1NhED3D315_g#/0

tom_sawyer

A fost convocată recepția la terminarea lucrărilor de reabilitare a podului rutier de frontieră, peste râul Prut, între localitățile Giurgiulești (Republica Moldova) și Galați (România).

Podul dintre cele două state a fost reabilitat la finalul anului 2021, finalizarea lucrărilor a fost anunțată de antreprenor cu 2 luni înainte de termenul prevăzut în contract. Valoarea lucrărilor, de circa 8 milioane RON, a fost asigurată în totalitate de Guvernul României.

Podul, cu o lungime de 125 m, a fost construit în anul 1949. Lucrările de reabilitare au constat în consolidarea grinzilor cu zăbrele, sablarea și vopsirea tablierului, reparații la placa de beton armat de susținere a podului, protejarea cu diguri a picioarelor podului, refacerea căii carosabile și a celei pietonale, amplasarea unor parapete noi, precum și efectuarea de lucrări de reabilitare/reparații la racordări cu terasamentele.

sursa: SdS Scrioșteanu




























Powered by API/PUM imgur uploader

mirceaeliade

podul asta de la Cosmesti e tehnic parte din viitorul DX Focsani-Albita?

alexandru_m

Viteza de proiectare de 80 km/h, deci probabil ca nu. Bila alba pentru cum au gandit lucrarea, atasand si centura la localitate. Probabil ca DX-ul la care te referi este atat de jos pe lista incat nici nu a meritat sa fie luat in considerare cand s-a licitat aici.

tom_sawyer

Oricum nu va fi DX, ci drum trans-regio.