News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

rt25

#3195
^^
Cred ca va fi o lucrare spectaculoasa, podul va fi la o inaltime destul de mare din ce imi dau seama.
Eu am inteles asa din descrierea tehnica:

bgd77


dr4qul4

Asta e genul de modernizare care trebuie facuta: beneficii vizibile la costuri acceptabile. Cred ca sunt sute de astfel de "retusuri" ce se pot aduce DN-urilor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rt25

Arata bine proiectul. Asta apropo de discutia legata de cei 22 de milioane (versus 33 aici) care imblanzesc cele 2 curbe de la Persani.
Deci un mare plus aici fata de marele minus de acolo.

alecu26

Quote from: Linca.Bogdan on February 01, 2021, 10:26:19 PM
Buna seara. Ma numesc Linca Bogdan si sunt masterand la Facultatea de Constructii din Brasov. Am ca tema de disertatia ,,Analiza privind evolutoa podurilor in timp" si vreau sa scriu si despre evolutia podurilor in Romania. Insa tot ce am gasit pe internet nu ma ajuta. As avea nevoie de un raport anul din partea CNDNR sau DRDP, sau orice legat de acest subiect din care sa poata rezulta ,,evolutia" podurilor in tara noastra. Multumeac.

Avea Iptana o monografie destul de mare. Am si eu o carte...din pacate doar volumul 1. Volumul 2 urmeaza a fi scris.

http://www.iptana.ro/romania/download/PARTEA%20III_Poduri.pdf

http://www.iptana.ro/romania/download%2055/Cap%203%20DIVIZIA%20PODURI.pdf

Daca crezi ca ai nevoie de monografia mea, da un mesaj in privat. Incerc sa fac rost de ea...ca acum nu e la mine.

In rest privind DRDP/CNAIR....totul e clasificat. sau nu exista.
Drumurile noastre POATE;

nenea_hartia

Mai există chestii interesante în Revista Construcțiilor, sunt publicate în foileton, dar trebuie ceva muncă să le găsești. Sunt mai puține amănunte tehnice, dar mai multă istorie. Un exemplu e serialul de aici, respectiv aici, paginile 44-45 (din câte știu eu, toate originalele revistei sunt puse pe issuu.com și se descarcă mai greu, dar nu e imposibil). Am pus partea a IV-a ca exemplu, dar se găsesc și celelalte. Există astfel de seriale cam pentru toate tipurile de poduri, dar trebuie să ai răbdare să cauți. Spre exemplu aici, la paginile 38-39, găsești despre podurile hobanate. Și la AGIR găsești tot felul.
Îmi pare rău, nici eu nu știu un loc unde să dai de toată istoria podurilor în ordine cronologică, dar un master presupune să aduni din nenumărate surse și să concepi o lucrare originală, nu? :D
Baftă!


rocklee


rocklee

podul aferent DJ706 A peste  CF deva arad ....langa ILIA ..drumul spre branisca ...unde se lucra .... :o :D
  (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


rocklee


Vlad T.

Salutare! As avea o nelamurire. De ce se face un pasaj peste CF nou la Ilia cand actualul este la nici 200m distanta?

rocklee

inaltimea nu mai corespunde ....se ridica nivelul terasamentului cf-ului.....si aliniamentul caii ferate se schimba ,,,, :)

Vlad T.

Am inteles acuma. Multumesc mult de explicatie rocklee  :)

alecu26

terasamentul se ridica ca protectie a liniei CF la inundatii.
Ce nu inteleg e de ce acest viaduct nu a fost prioritar. Lucrarile la linie pot incepe doar dupa ce se termina acest pasaj...si se demoleaza cel vechi.
Drumurile noastre POATE;