News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

razvan96

Primaria Miercurea Ciuc a lansat o licitatie pentru reconstructia pasajului de pe DN13A peste CF316, mai exact asta.

Execuție lucrări "Reconstruirea și reconfigurarea pasajului peste calea ferată și a nodurilor aferente (pe DN13A, km 129+201)"

Valoare estimata:27,760,363.57 RON

Durata:12 luni

Termen de depunere:12.01.2021

Podul are 8 deschideri: 4x24+30+3x24 si 2 rampe de cate 150 de metri.

danpandrea


danpandrea


vancouver

Se misca cu viteza melcului turbat.

Podul rosu au de gand sa-l lase pentru localnicii amatori de selfiuri cu senzatii tari?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danpandrea

^Umblă vorba că va fi folosit de pietoni și bicicliști.

cris_ct

Din sedinta de Guvern de azi: https://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2020/11/MEMO-7.pdf
MEMORANDUM cu tema: Aprobarea negocierii și semnării ,,Acordului între Guvernul României şi Cabinetul de Miniștri al Ucrainei privind aspectele tehnice, financiare, juridice şi organizatorice referitoare la construirea, exploatarea, întreținerea și repararea podului rutier de frontieră între cele două state, peste râul Tisa, între localitățile Sighetu Marmației (România) – Bila Tserkva (Biserica Albă-Ucraina)"

mirceaeliade

Update pod Sighetul Marmatiei:

>Un memorandum pentru realizarea unei noi conexiuni rutiere cu Ucraina a ajuns luni pe masa Guvernului. Mai exact, acesta vizează realizarea unui pod de frontieră între cele două state, peste râul Tisa, între localitățile Sighetu Marmației (România) – Bila Tserkva (Biserica Albă-Ucraina).

https://www.economica.net/romania-ar-putea-fi-legata-de-ucraina-cu-un-nou-pod-peste-tisa_193109.html

Pe scurt Romania plateste constructia, si va fi proprietarul podului de 260 m lungime. Nu e clar daca e vreun timeline.

manuel.matias.503

Podul hobanat din Satu Mare merge înainte, Strabag toarnă unul din radiere






TibiV

+1

Dar nu puteau sa faca si drumul la o latime decenta?....
"Lungimea totală a a drumului de acces DC 307 este de 1790,21 m., tronson I si II, și va avea 2 benzi de circulație, pe o lățime totala de 5,50 m, cu 2×0,75 m acostamente."

Caci podul este super OK, cu 7,50 metri partea carosabila...
"Podul peste râul Mureș are lungime totala de 133,90 m și va avea o lățime de 11,30 m ( 2×3,75 m carosabil + 2×1,90 m trotuar)."




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlinC

Podul de la Ciugud, judetul Alba:


razvan96

"Proiectare și execuție în vederea realizării obiectivului: Pod nou de la Cosmești, peste Siret, pe DN24, km 7+620"

O singura oferta, de la Operes-Cosedil.

aschiutza

O scurta filmare cu podul de peste Somes de la Seini (jud. Satu Mare).


germanul2012

#3178





Powered by API/PUM imgur uploader
Oare pentru ce utilizare a fost construită această subtraversare a liniei ferate din vecinătatea șoselei de centură Alba Iulia? O fi existând vreodată intenția să se facă o cale de acces în oraș de pe centură pentru mașini mici? Nu prea pare să fie pasaj pietonal sau pentru animale și nici  pentru ape pluviale. 

dan tm

Mai mult ca sigur zona industriala din stînga s-a dezvoltat in zona unui canal de desecare care debuseaza in Ampoi dar cu timpul zona industriala a eliminat canalul.Se observa ca este un canal plin de stuf acolo.

Probabil pe planuri canalul inca figureaza si s-a luat in calcul la proiectarea linie ferate, mai ales daca exista si inainte inainte un podet.