News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horațiu 87

noul pod de la Crasna de pe DN 24, judetul Vaslui, a fost deschis circulatiei  :banana:




tom_sawyer

^ Dar nu are trotuare?

Podul de mai sus este aici? De ce a trebuit reconstruit?

hvm

#3152
^
Nu. Este cel din Crasna la 300-400 de metri de sensul giratoriu cum mergi pe directia Crasna > Vaslui. Aici.

Nu are de ce sa aiba trotuare fiindca este in afara localitatii. Urmatoarea localitate este la vreo 10km dupa acest pod. N-are cum sa fie trafic pietonal acolo. Eventual poate lasa "podul temporar" care a fost folosit ca si deviatie (pentru vreo 20 de ani daca nu ma insel) pentru circulatie pietonala si de atelaje cu tractiune animala. Asa ar fi normal ca asta e national si ar trebuie sa fie interzise. Oricum nici cel dinainte nu avea.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Am si eu poze de anul asta cu podul actual din Sighetul Marmatiei... :)







AndreiB


Cristi N

A fost pornit iluminatul pe podul dintre Mangalia si 2 Mai, de data asta iluminatul e util nu numai pt autovehicule ci si pentru echipajele de pe velierele care acosteaza in Limanu.







Powered by API/PUM imgur uploader
Sursa: Ovidiu Drugan

Adrian.TM

Cazul Podului de la Sighet este unul asemănător cu cel al Podului de la Cenad.Tot un pod istoric era și aici,(drum-cale ferată),dar a fost demolat după cel de-Al Doilea Război Mondial.
Reconstrucția lui ar ajuta populația din zonă(dacă se construiește acest pod,imediat poți ajunge pe autostrada M43 din Ungaria-această legătură va fi și mai mult utilizată după ce intrăm în Schengen)

dan tm

Zona Tisa e putin mai complexa, nu toate podurile au fost distruse in razboi. Unele au fost distruse de inundatiile din 1970. Nu stiu acuma care cum, dar am inteles ca din gara Bocicoiu Mare, prin rebrusment se duceu garnituri SZD peste Tisa in Bocicoiu(Mic) de dincolo de Tisa.Podul a fost luat la inundatii.

Si daca stam sa analizam situatia s-a mai schimbat de la razboi, in parte si datorita reconfigurarii amplasamentelor podurilor, dar sta nu inseamna ca trebuie construite toate pe unde au fost.

Adrian.TM

Dar să recunoaștem,ar fi frumos să reconstrum podurile unde erau!(Un exemplu bun este Ungaria,care va reconstrui la granița cu Slovacia podurile demolate de pe râul Ipeľ/Ipoly).
Al doua problemă ar fi banii...În cazul acesta de la Cenad(Jud Timis),partea maghiara vrea,iar partea romana nu răspunde.

razvan96

"Proiectare și execuție în vederea realizării obiectivului: Pod peste râul Dâmbovița pe DN 73, km 78+519"

O singura oferta depusa, de la Maristar Com.

prd.marius

De vreo cativa ani bun asteapta podul asta grinzile.
Noroc ca au facut un pod provizoriu, cat de cat ok, de s-a putut circula pe un DN.

QuoteImagini din timpul montării grinzilor podului peste pârâul Govora de pe DN 64, localitatea Mihăiești.
#lucrări efectuate pe raza #DRDPCraiova
https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2696137930646269


rocklee

cateva imagini de la podul de peste CF 200...componet al nodului ILIA...A 1/DN 7...
SE montau grinzile ...
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee