News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Harry

Pentru realizarea supratraversarii caii ferate existente (CF 809, Cernavoda oras –
Saligny), linie care in conformitate cu HG 632 din 2011, este inchisa cu aprobare de casare,
se va executa un pasaj avand 2 deschideri cu lungimea de 21.0m fiecrare, si lungime totala
de 48.85m.
Traseul in zona pasajului se desprindere din strada Medgidiei (DJ 223C, Cernavoda
– Constanta), traverseaza calea ferata printr-o curba la dreapta si se racordeaza la drumul
existent din dale de beton.
Ca schema statica, suprastructura pasajului este alcatuita din 2 deschideri, grinzi
simplurezemate, continuizate la nivelul placii de suprabetonare.
In sectiune transversala, pasajul asigura o parte carosabila de 7.0m si 2 trotuare a
cate 2.0m latime fiecare, avand latimea totala de 11.50m.
Suprastructura pasajului, in sectiune transversala, este alcatuita din cate 8 grinzi
prefabricate monobloc, avand inaltimea h=1.03m si lungimea L=21.0m, solidarizate la partea
superioara prin placa de suprabetonare cu console pentru trotuare, avand grosimea de
minim 15.0cm. Grinzile prefabricate sunt dispuse la distanta de 1.22m interax.
Infrastructura pasajului este reprezentata de 2 culee si o pila, fundate direct prin
bloc de beton – radier armat. Pentru imbunatatirea terenului de fundare, sub blocurile de
fundare de la infrastructura se vor executa perne din balast armat cu geogrile, pe o
adancime de cca. 3.0m.
Culeele sunt prevazute cu bancheta de rezemare si zid de garda din beton armat. Pe
bancheta de rezemare se vor amenaja cuzineti din beton armat si opritori ontiseimici.
Pila este prevazuta cu elevatie si bancheta de rezemare din beton armat. Pe
bancheta de rezemare se vor amenaja cuzineti din beton armat si opritori antiseimici.
Investitia va fi realizata de catre Kaufland pentru a facilita accesul la viitorul hypermarket.

Vice33

Ce legătură directă are cu CF 800 sau cu Coridorul Curtici-București-Constanta?

Harry

CF 809 e "bretea" din CF800, daca se considera ca nu e topicul ok, paote fi mutata postarea  :-??

perfidus

Quote from: cristi5 on January 06, 2018, 11:42:06 AM
Indiferent cat e de bine construita, trecerea la nivel e un mare risc de siguranta. Plus ca blocheaza dezvoltarea traficului de calatori peste 160.
Daca mai punem la socoteala ca in 50-100m urmeaza pilele de la pasaj, un accident feroviar la viteza >80km/h cu deraiere in zona trecerii la nivel poate avea urmari dezastruoase pentru garnitura de tren, poate chiar pentru pasaj, oricat de solide ar parea acele pile...
Vreau si eu sa cred ca cele doua subtraversari dinainte si dupa gara vor fi folosite pentru DJ.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Stiam de podul de la Turda ca e cu probleme, ca am trecut acu 3 -4 ani pe el si era dezastru, DAR, DAR, DAR ... in nici un caz nu ma asteptam la asa ceva!

Podul din România pe care trecătorii își riscă viața de fiecare dată când îl traversează

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/podul-din-romania-pe-care-trecatorii-isi-risca-viata-de-fiecare-data-cand-il-traverseaza-857713

Si deci pe A10 lot3 ... nu e sigura treaba.

zugravu

Am vazut podul din Turda si stiu ca arata groaznic. Dar totusi "Podul vibrează de fiecare dată când este traversat de un tir." Fiecare pod face asta când trece un camion etc. peste el ...

alexV

^^
de ce or fi trecut podul ala de la CNAIR la administratia locala? chiar sunt curios de orice posibil motiv.

acolo e o succesiune de 5 poduri in cateva sute de metri. unul din ele a fost in reparatie capitala acum cativa ani, ca arata mai rau ca asta din reportaj. cine a facut reparatia acolo?

ultrasbz

Cred ca e aceeasi companie chineza care a licitat si la podul de la Braila.

Aici au castigat cu 279 mil eur pentru pod de 2.4 km impotriva lui Strabag care a oferit 351 mil eur. 85% finantare UE.

http://www.balkaninsight.com/en/article/chinese-company-to-build-croatian-peljesac-bridge-01-12-2018

Hercule

Podul de la Turda, ieri. Problemele sunt la troutuarul din partea dreapta (sensul spre oras) care imediat va cadea in Aries. Cel putin s-au mai carpit gaurile de pe calea de rulare.









Deșteaptă-te române!

florin74

Se circula alternativ. Situatia s-a inrautatit. Politie si semafor azi dupa amiaza. Trotuarul cred ca vrea sa ajunga in Aries mai repede.

davyl

Wow, cum arata de rau! Impresionant! Si inca se circula pe el!!!

Hercule

^^ Apropo de podul din Turda: vineri seara totul era cum a descris florin 74, inclusiv coada mare la semafor pe ambele sensuri. In schimb sambata seara atat semaforul cat si masina de politie erau disparute. Posibil sa stea acolo doar in timpul saptamanii lucratoare. N-am remarcat o inrautatire a situatiei.
Deșteaptă-te române!

adiarc

un up-date de la pasajele din proximitatea sau de pe DN14,aflate in lucru.

primul pasaj,cel de la iesirea din Danes spre Medias,lucrare aferenta modernizarii coridorului de cale ferata.Progrese fata de ultimul reportaj....terasament finalizat la ambele rampe,grinzi si placa de suprabetonare plus parapeti pe 6 ,din cele aparent 9 deschideri...si ,surpriza placuta - se lucra si astazi



















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

urmatorul,tot aferent lucrarilor de modernizare de pe calea ferata.Dupa Dumbraveni,inainte de intrarea in localitatea Sarosu pe Tarnave.Astazi nu se lucra,dar erau ceva autoturisme in zona,semn ca se mai misca si aici.Sunt si aici progrese,dar terasamentul e finalizat doar pe o parte...pe cealalta fiind in stadiu incipient.









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#2429
ultima lucrare,chiar pe DN14,dar tot aferenta lucrarilor de pe CF..inainte de Dumbraveni spre Medias..acelasi stadiu ca si in toamna 2017.Se lucreaza la CF si e posibil sa nu fie finalizat terasamentul de pe DN14 ( restul e finalizat ),decat dupa finalizarea sau un stadiu avansat al lucrarilor de pe CF
Se circula alternativ,semaforizat

























momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura