News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

#2400
Quote from: TibiV on January 05, 2018, 10:14:02 PM
Cred ca doar curba de la capatul dinspre Pricaz este indulcita... Cea dinspre Turdas nu prea...
Am impresia ca pe GM este o poza satelitara relativ recenta (cam din vara) pe care acum se intelege exact ce au facut...

spre vest DN ramane pe acelasi aliniament. Pasajul se face exact deasupra vechiului DN.

Intr-adevar, foarte buna intrebarea cu acel DJ, am mai pus-o aici. Ar putea elimina trecerea la nivel de acum, folosind pasajul...

Acea trecere la nivel e un loc bun de facut poze la pasaj...

TibiV

Adi si cu mine vorbeam despre cubele de pe DN7...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

^ Am priceput pana la urma, scuze.

^^^ O posibila "solutie" (proasta dar simpla) pt DJ709G. Dinspre Simeria, va ramane pe actualul DN relocat, apoi pe sub noul pasaj, pe actuala trecere la nivel. In directia Turdas-Simeria ar fi chiar periculos la intrarea pe DN. De pericolele trecerii la nivel nu mai vorbim.

Daca nu se gaseste o solutie care sa foloseasca pasajul (ar necesita exproprieri, vreo 100m de traseu nou, etc), eu cred ca acel DJ ar trebui inchis, Turdas va avea o solutie mai sigura peste noul pasaj de la est.

cristi5

#2403
De fapt treaba cu acel DJ este destul de complicata pentru ca culeea pasajului peste A1 este deja indreptata spre vest.

Cu verde, un posibil mod de a pune in valoare atat pasajul DN7 peste CF cat si pasajul peste A1. Constrangerile sunt asa:
1) intersectia DN/DJ nu poate fi foarte aproape de rampa pasajului DN7, pt ca s-ar crea o interesectie f pericolasa la coborare de pe pasaj
2) DJ asigura in principal legatura Turdas-Simeria, deci trebuie sa fie un acces decent pe DN in directia Simeria.

Pentru directia Simeria-Turdas exista si varianta iesirii de pe DN spre dreapta (evitarea traversarii sensului opus), apoi pe sub pasaj (galben)

Cu rosu, ce se va intampla probabil => va ramane trecerea la nivel chiar langa pasajul peste CF! Solutie frustrant de proasta, dar simpla (adica drumul e deja construit practic, desi nu-mi dau seama daca acolo unde trece e o culee, ceea ce implica o anume relocare a DJ)

(apropo, in sudul CF se vede conducta uriasa de gaz care a trebuit relocata)




Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Quote from: cristi5 on January 05, 2018, 11:43:50 PM
Cu rosu, ce se va intampla probabil => va ramane trecerea la nivel chiar langa pasajul peste CF! Solutie frustrant de proasta, dar simpla (adica drumul e deja construit practic)
Nu doar frustrant  de proasta, de-a dreptul mizerabila...
Mai degraba as pune CJ sa faca inca ~ 1 km de drum pana la gara Turdas (chiar daca va fi pe partea opusa garii) ca sa aiba si oamenii aia o legatura la gara.
Iar pentru iesirea in DN7 ar trebui sa ramana doar noua intersectie de la capatul tunelului dinspre Pricaz.
Oamenii vor injura probabil, dar cu timpul se vor obisnui.

Pastrarea inca unei treceri la nivel cu o linie CF proiectata pentru 160 km/h mi se pare criminal.
La fel cum mi se pare ca intrarea/iesirea DJ709G in/din DN7 pe varianta rosie trasata de tine (cea mai probabila, totusi...) este poate mai periculoasa decat trecerea la nivel cu CF...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Mi se pare inutil acel pasaj. Ocolul (pana in centrul satului) necesar evitarii trecerii la nivel este de .... mai putin de 1,5km.  Poate oar carutele si bicicletele sa prefere scurtatura.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#2407
Cred ca la pasajul DJ peste A1 se refera... Poate trebuia inchis DJul cand s-a construit A1, mi se pare ciudat sa bagi bani in doua pasaje care pleaca din acelasi sat spre acelasi DN la 1km unul de altul...

Pe de alta parte, ce avem aici?
https://www.google.ro/maps/@45.8363715,23.1125636,463a,54.3y,3.36t/data=!3m1!1e3

Nu cumva e un podet CF pe sub care poate trece un vehicul?

dr4qul4

exact la ala ma refer. Pe langa faptul ca duc in acelasi sat, mai e si un sat izolat de raul Mures. Practic avem 2 pasaje peste autostrada pentru un sat sub 1000 de locuitori.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Ce tare...nici DNCB nu se poate lauda cu asta...

Radem,glumim
Banii ii risipim
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Vice33

Nu înțeleg cu ce încurcă traficul CF o trecere la nivel bine construită, făcută modern, ca la trecerea nouă de la ieșirea din Blaj, mai ales că după gara Turdaș și apoi spre porțiunea care duce la tunel, nu cred că vor circula trenurile cu viteza de 160 km/h...poate undeva la 110-130 maxim, așa bănuiesc eu, din topografia aliniamentului CF.

Dacă ne uităm atent, am dubii că linia va fi complet dreaptă după curba de ieșire din Turdaș...cred că totuși va fi o ușoară curbă spre dreapta chiar în zona pasajul rutier...poate mă induce în eroare și poziția imaginii din Google Maps...

Cea mai bună variantă ar fi cea indicată pe acea imagine, cu roșu.

Ar mai fi o variantă, să facă un canal în rampa de urcare/coborâre a lui DN 7, canal care vine peste DJ 709G. folosind apoi artera temporară.


cristi5

Indiferent cat e de bine construita, trecerea la nivel e un mare risc de siguranta. Plus ca blocheaza dezvoltarea traficului de calatori peste 160. Chiar e un concept invechit trecerea la nivel, nu e compatibila cu trafic CF cu viteze moderne (nu HSR, doar viteze decente). Stiu ca sunt multe altele pe coridor dar orice trecere la nivel eliminata e un castig.

Si o trecere la nivel aflata fix langa un pasaj rutier, practic pe aceeasi directie, e o mare prostie.

Daca imi trimite cineva un exemplu Word (sau google doc...) de intrebare la CFR (cu adresa e-mail la care trebuie trimis etc) trimit o intrebare. Si de cea din Medias...

vancouver

Asa cum la autostrazi toate intersectiile se deniveleaza, inclusiv cu drumuri agricole, exact asa la orice magistrala de 140+ km/h ar trebui sa nu existe exceptii si orice intersectie sa fie denivelata.

Pe langa morti si pagubele imense in caz de accident la o astfel de viteza, intersectia la nivel cu bariera mai necesita utilitati si intretinere si deci costuri permanente. In timp aceste costuri adunate cu cele de constructie a barierei si de instalare a intregii retele de comunicatii ajung sa depaseasca costurile unui pasaj simplu, asa ca e greu de inteles decizia....
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Quote from: cristi5 on January 06, 2018, 12:17:29 AM
Pe de alta parte, ce avem aici?
https://www.google.ro/maps/@45.8363715,23.1125636,463a,54.3y,3.36t/data=!3m1!1e3

Nu cumva e un podet CF pe sub care poate trece un vehicul?

Exact ce avem si aici:
https://www.google.ro/maps/@45.8363974,23.1094765,550m/data=!3m1!1e3

Nu stiu ce este, dar "este doua": una inainte de gara si una dupa gara...
Daca i-a dus mintea sa faca doua podete rutiere pe sub CF... Bravo lor !...
Daca sunt doar podete pentru scurgerea apei, ne-am agitat degeaba...

Insa dupa pozitia lor si "traseul" unor urme de lucrari la nord de CF (dar aproximativ paralel cu CF) nu m-ar mira sa fie totusi subtraversari rutiere ale CF...
Traseul DJ709G ar putea arata cam asa:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Totuși cred că dj709g va subtraversa pe sub rampa vestică a lui din 7...