News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vancouver

Quote from: alecu26 on June 07, 2016, 08:35:01 AM
Singura critica care o am acestui sistem este ca nu se gândesc pilele cu un capital mai lat, astfel încât rezemarea temporara sa fie făcuta direct pe pile. Acele schele sunt foarte scumpe. Sunt foarte masive....chiar dacă nu par.

In acest caz ar fi nevoie de 2 calcule de rezistenta pentru capul pilei, pila si fundatia acesteia, unul pentru situatia temporara a grinzilor amplasate pe pile, dar inca nemonolitizate. Al doilea pentru situatia finala. Critica in prima faza este mai ales situatia amplasarii tuturor grinzilor numai pe o parte a pilei.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

aditd

"Restricțiile de circulație pe podul Giurgiu Ruse vor rămâne în vigoare și în sezonul turistic. Programate a se încheia în luna martie 2016, lucrările de reparație la pod vor dura încă cinci luni."

Mai multe: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Podul+Giurgiu+Ruse+deschis+in+vara

NGC

Quote from: NGC20 on May 31, 2016, 10:27:49 PM
Quote from: NGC20 on May 09, 2016, 12:13:53 PM
Cealalta licitatie, cea pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului "PASAJ DENIVELAT PE CENTURA DE OCOLIRE ARAD (DN 7 KM 540+248) PESTE CF ARAD - BUCURESTI"", este in continuare suspendata de mai bine de 4 saptamani incoace.

Avem acum si o explicatie oficiala a suspendarii.

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r9619A.pdf

Astazi s-au implinit 2 luni de la suspendarea licitatiei si nu se vede nimic la orizont.
Stim de explicatia oficiala de mai sus conform careia "procedura [...] este suspendata in vederea clarificarii unor aspecte legate de existenta unor materiale necesare executarii acestui pasaj care sunt la dispozitia beneficiarului si urmeaza sa fie puse la dispozitia antreprenorului", dar totusi ce fac de atatea saptamani? :o
Numara cumva cate pietre sunt intr-un metru cub de piatra sparta sau cate suruburi le-au ramas? :D

Morosanu

Sunt cum am mai zis toti o apa si-un pamant! Nimic, nimic, nimic... De ce mama zmeului mai exista si ministerul transporturilor? Ala ce pazeste? Chiar nimeni nu e in stare sa faca nimic in tara asta?
Politica distruge tot ce atinge.

aditd

De contestatia de la Domenesti se mai stie ceva?
Erau 20 de zile pentru solutionare si parca au trecut.

NGC

Va tin eu la curent, dar deocamdata contestatia este in lucru la CNSC.

Dan_s

#1776

Pasaj Ploiesti Vest
Doua poze frumoase pe pagina de FB a lui Andrei Turcanu:




Link

alecu26

Pare destul de complicat. In plus...se pare ca sunt doua actiuni...una a lui Maltauro si una a lui Drumuri Poduri gheorghieni.


Număr înregistrare

Dată și oră înregistrare

Tip Înregistrare

Tip document intrat

Emitent (de la cine vine corespondența)

Tip document ieșit

Destinatar


16826 2016-06-02 Intrare Concluzii scrise ASOCIEREA IMPRESA CONSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO SPA, ITINERA SPA, EXPRESCONSTRUCT TYS SRL, VIA DESIGN SRL   
16151 2016-05-26 Intrare Concluzii scrise ASOCIEREA IMPRESA CONSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO SPA, ITINERA SPA, EXPRESCONSTRUCT TYS SRL, VIA DESIGN SRL   
15862 2016-05-24 Intrare Punct de vedere COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA SA BUCURESTI\r\n   
15811 2016-05-24 Iesire   Adresa solicitare/ completare (complet) ASOCIEREA IMPRESA CONSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO SPA, ITINERA SPA, EXPRESCONSTRUCT TYS SRL, VIA DESIGN SRL
15683 2016-05-23 Intrare Dosarul achiziției COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA SA BUCURESTI   
14898 2016-05-17 Intrare Duplicat contestatie ASOCIEREA IMPRESA CONSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO SPA, ITINERA SPA, EXPRESCONSTRUCT TYS SRL, VIA DESIGN SRL \r\n   
14832 2016-05-16 Intrare Contestatie ASOCIEREA SC IMPRESA COSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO SPA - ITINERA SPA - EXPRESCONSTRUCT TYS SRL - VIA DESIGN SRL   




Număr înregistrare

Dată și oră înregistrare

Tip Înregistrare

Tip document intrat

Emitent (de la cine vine corespondența)

Tip document ieșit

Destinatar


17142 2016-06-06 Intrare Răspuns SC DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI SRL   
16978 2016-06-03 Intrare Concluzii scrise SC STRACO GRUP SRL   
16722 2016-06-02 Intrare Răspuns SC STRACO GRUP SRL   
16688 2016-06-01 Intrare Răspuns SC DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI SRL   
16610 2016-06-01 Intrare Răspuns SC DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI SRL   
16526 2016-05-31 Iesire   Adresa solicitare/ completare (complet) SC STRACO GRUP SRL 
16492 2016-05-31 Intrare Cerere de intervenție SC STRACO GRUP SRL   
16489 2016-05-31 Intrare Cerere de intervenție SC STRACO GRUP SRL   
16268 2016-05-27 Intrare Răspuns SC DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI SRL \r\n   
15863 2016-05-24 Intrare Punct de vedere + Dosar achiziție COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA SA BUCURESTI\r\n   
15824 2016-05-24 Iesire   Adresa solicitare/ completare (complet) SC DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI SRL 
15514 2016-05-20 Intrare Duplicat contestatie SC DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI SRL   
15351 2016-05-19 Iesire   Adresa solicitare/ completare (complet) COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA SA BUCURESTI
14811 2016-05-16 Intrare Contestatie SC INTREPRINDEREA DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI \r\n   

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#1778
^^^ Despre contestatia MALTAURO am scris in 19.05.2016 in topicul de discutii cu si despre CNADNR.

Ionut

Nu se va renunta la nicio grinda facuta de Bechtel (sa speram ca vor fi toate bune). Se vor folosi doua macarale si vor fi instalate in canal. S-a negociat deja cu Hidroelectrica suma necesara pentru perioada cat va fi inchis canalul. Discutam pe A3.

alecu26

Grinzile lui Bechtel sunt de vreo 3 ori mai grele decât ce vei in poza.  Adică ar trebui o macara de 1500 tone. Exista vreo câteva în europa...dar mobilizare costa mai mult decât podul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Lvs_tm

Stie cineva ce lungime au grinzile de la Ploiesti? Si care e lungimea cea mai mare a unei grinzi prefabricate pretensionate din Ro?

Multumesc.

alecu26

Quote from: Lvs_tm on June 09, 2016, 02:10:22 PM
Stie cineva ce lungime au grinzile de la Ploiesti? Si care e lungimea cea mai mare a unei grinzi prefabricate pretensionate din Ro?

Multumesc.
36 si 44
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Lvs_tm

Multumesc de raspunsuri.

@Alecu26: 44.00 m fix sau care e lungimea exacta? Poti sa imi spui unde e montata si de cine este produsa?

Multumesc anticipat.

NGC

^^^ La Topoliceni parca sunt de fix 44.00 m.