News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote
Bucureşti, 26 mai /Agerpres/ - Podul Giurgiu - Ruse ar urma să fie gata până în noiembrie, stadiul de execuţie a lucrărilor fiind în prezent de 84%, a anunţat joi ministrul Transporturilor, Dan Costescu.

"Podul Giurgiu peste Dunăre, care este acum la 84%, va fi finalizat până în luna noiembrie. Centura Bucureşti A1 - DN7, de asemenea va fi finalizată până în decembrie. Acolo sunt nişte probleme cu 5 proprietari ale căror exproprieri trebuie lucrate cu foarte mare atenţie şi cu foarte mare aplecare pentru a nu rata termenul. Este o provocare pentru serviciul care se ocupă de acest lucru în cadrul companiei", a spus Costescu.

Ce viteza ametitoare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Horațiu 87

mie nu prea mi se pare o lucrare de calitate la giratoriul suspendat de pe centura Ploiestiului
la prima "limitare de viteza" pare sa fie o trambulina destul de serioasa


si cu zoom




la fel si aici




poze facute la rampele dinspre Blejoi
stie vreun localnic daca e asa sau ma insel eu ?


Horațiu 87

Pasaj Rutier Suprateran Paulesti. Dat in folosinta 28 mai 2016!

http://www.youtube.com/v/7FnFv3nGIeA

Denis

#1699
Arata superb!!Si chiar a fluidizat traficul!!!

carutasul

Quote from: Denis on May 28, 2016, 03:41:38 PM
Arata superb!! Si chiar a fluidizat traficul!!!
Da' e ceva trafic, nu stiam, n-am trecut pe acolo decat la ore linistite....

aditd

#1701
^

Tine cont ca ce vezi e trafic de sambata.

Oare asta nu e prima realizare/finalizare serioasa a anului in RO?

Denis

Am vrut sa spun ca e trafic de weekend...si totusi e ceva.

alecu26

Cu vreo 20-30 din astea la nivel național s-ar îmbunătăți multe lucruri. Dacă traficul e și mai mare se poate face și varianta din Sofia.....cu pasaj simplu pe 2 benzi doar și pe direcția secundara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ioio_viola

Cu ce e mai buna o intersectie din asta cu sens giratoriu fata de una clasica ca cea de mai jos?


Beowulf

Cu nimic! Parerea mea este ca intersectia de tip trefa trebuie realizata oriunde este posibil, superioritatea ei constind tocmai in faptul ca autoturismele nu trebuie sa cedeze prioritate. Asta cu giratoriul mie mi se pare o aiureala, exceptind situatiile in care nu se poate realiza trefla...
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

Beowulf

Tare as vrea sa vad un document in care sa se justifice alegerea giratoriului suspendat in defavoarea intersectiei de tip trefla...fluxul auto pe directia pe care se afla giratoriul este clar intrerupt, daca ar fi fost trefla s-ar fi circulat constant pe ambele directii.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

aditd

E posibil sa nu fie o chestiune de costuri, ci una de orgoliu. Drept urmare primul giratoriu suspendat e la Ploiesti.

alecu26

Îl las pe Vancouver sa va explice.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Quote from: Beowulf on May 28, 2016, 10:44:47 PM
Cu nimic! Parerea mea este ca intersectia de tip trefa trebuie realizata oriunde este posibil, superioritatea ei constind tocmai in faptul ca autoturismele nu trebuie sa cedeze prioritate. Asta cu giratoriul mie mi se pare o aiureala, exceptind situatiile in care nu se poate realiza trefla...

Intersectiile trifoi (nu "trefla") sunt considerate, in majoritatea literaturii de specialitate depasite si nerecomandate pentru constructii noi. Motivul principal este existenta de conflicte de trafic (weaving in engleza) intre traficul care intra si cel care iese. In patru locuri benzile de accelerare si decelerare trebuie sa se intersecteze la nivel, rezultand in ambuteiaje si/sau pericol ridicat de accidente. Si cele patru locuri sunt, din nefericire, in cel mai nefericit loc cu putinta, exact la contactul cu autostrada.

Sensurile giratorii denivelate reduc problema intr-o mare masura, odata pentru ca traficul se misca in giratoriu intr-o singura directie la viteze relativ constante, a doua oara pentru ca eventualele conflicte au loc in giratoriu, deci departe de zona de autostrada propriu-zisa.

De altfel, sunt tari care in mod activ elimina intersectiile trifoi la reabilitari (SUA), si tari care au evitat pe cat posibil constructia de intersectii trifoi de la bun inceput si au preferat intersectiile tip giratoriu suspendat de la bun inceput (UK).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!