News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

GDPR

"Consiliul Judeţean Caraş-Severin a pierdut peste un milion şi jumătate de euro, bani europeni. Este vorba de construirea unui pod peste râul Nera, de la Socol la Vracev Gaj şi deschiderea unui punct de frontieră, pentru care nu s-au găsit firme de construcţii şi nu s-au putut obţine unele avize din partea sârbă."

http://radioresita.ro/185154/podul-de-piatra-nu-s-daramat-esuat

alecu26

bugetul estimat a fost de rahat. Nu se putea face in banii aia. Normal ca nu au gasit firme.

Din nou...proiect prost, estimare din burta facuta de proiectant. Uite o chestiune de studiat dpdv legislativ: ok...trebuie un buget la licitatie ca sa stabilesti experienta similara necesara, cuantumul garantiilor....etc. Dar atat. Pretul e o aberatie sa fie stabilita de catre proiectant. la SF. E aproape contradictie logica cu ideea de licitatie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

#1682
Avand in vedere ca suprafata proiectata de pod e undeva pe la 855 mp, bugetul de 1,633,277 euro ar fi fost ok conform standardului de cost CNADNR pentru structuri cu suprastructura din grinzi prefabricate L=12-24m si fundatii indirecte, insa cu conditia ca proiectul sa fi cuprins doar podul, nu si PTF-ul, drumurile de acces, etc

QuoteProcurement Notice: (...) The bridge with the length of  79.13m have 3 spans of 21.00m and will be made from prefabricated prestressed beams simply supported. The 3 spans of the bridge rests on two abutments and two concrete pillars with elevations founded on drilled columns. The bridge is in alignment and in long profile the bridge ramps are connected vertically with a circular curve of radius R= 1300m, respectively 1600m. In long profile the bridge ramps have a slope of 4%. Carriageway width is 7.80m with sidewalks of 1.50m.

Pacat, podul asta ar fi fost chiar foarte util.

marius_tm

Pasajul Domneşti, cerut de opt ani, este blocat de lupta dintre constructori.....

sursa....

http://www.economica.net/pasajul-domnesti-blocat-de-lupta-dintre-constructori-de-ce-contesta-iar-casuneanu-licitatia_119828.htmlPasajul Domneşti, cerut de opt ani, este blocat de lupta dintre constructori


dr4qul4

Quote
Comisia de Evaluare a ofertelor din CNADNR a considerat că Pasajul de pe Şoseaua Pipera realizat de Căşuneanu este aferent unui drum local şi nu se califică pentru participarea la licitație. "Nu se pot accepta lucrări pe drumuri comunale sau locale", potrivit Comisiei.
Quote

Daca i-au respins oferta pentru un asemenea motiv mi se pare o aberatie in conditiile in care se lua in considerare un pasaj pe un DJ, cu 1 banda pe sens, eventual in camp...
Invers as intelege. Dar este mult mai greu sa faci un pasaj cu 2 benzi pe sens care traverseaza Barbu Vacarescu (deschidere pentru 2 X tramvai + 6 benzi) si Calea Floreasca (2+2) unde mai ai si utilitati si metrou si benzinarie si parcari sub el si 700 m lungime totala!!!
Si l-a mai facut si repede si foarte bine.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Daca îl accepta contestau ceilalți.  Sa cerut clar....poa/pasaj pe DN/autostrăzi.  Nu e...așa ca la revedere. Sau pierdut licitații pentru mai puțin. Dacă Cășuneanu era sigur....ar fi întrebat la clarificări. ...dar știa ca ar fi fost respins și atunci a mers așa. ...înainte. ..cu speranța în contestații.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Ce se mai aude de aceea inițiativa care a apărut la un moment dat,de sancționare a contestatarilor a căror "argumente",sunt invalidate ulterior contestatiei,de catre instanțele de judecată ?

Nu poate sta orice proiect ,atat de vital cum este acest pasaj,dupa mofturile unui patron de firma de construcții,sau disperarea lui de a prinde proiecte ?

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Și articolul acesta.  E evident comandat de una din firmele care contesta și care nu pot merge în justiție cu astfel de argumente.
Dar în presa merge....poate poate influențează pe cineva.
Ar trebui sa se uite la Astaldi.  Au ceI mai buni avocați în acest domeniu. Au renunțat. ...simțind ca nu au șanse după respingerea de la CAB.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

de giratoriul suspendat de pe centura ploiesti ...ce se mai aude  ??? O:-)

carutasul

Quote from: alecu26 on May 19, 2016, 06:56:15 PM
Daca îl accepta contestau ceilalți.  Sa cerut clar....poa/pasaj pe DN/autostrăzi.  Nu e...așa ca la revedere. Sau pierdut licitații pentru mai puțin. Dacă Cășuneanu era sigur....ar fi întrebat la clarificări. ...dar știa ca ar fi fost respins și atunci a mers așa. ...înainte. ..cu speranța în contestații.
Alecu, tu ai dreptate, dar mi se pare inadmisibil sa formulezi o astfel de cerinţă in caietul de sarcini. Bine ca n-au cerut "pod culoare rosie" este in mod evident o cerinţă menită să defavorizeze unii participanţi si DNA ar trebui să dea cu niste întrebări pe acolo.  Asta e ca aia cu UMB-ul pe A1, la care pe un lot a fost bun iar pe alalalte două nu. Păi ori nu era bun pe nici unul ori era bun pentru toate....

alecu26

Nici nu știi cata dreptate ai.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Bun, dar pana la urma pasajul de la Pipera e facut de firma Pa&co, nu de Drumuri si Poduri Gheorgheni. Cum ar fi sa vina acum Nelu Iordache cu un SRL nou infiintat si sa treaca la referinte Transalpina, A1 si nu mai stiu ce proiecte?

alecu26

Pai probabil PACO e terț sustinator sau subantteprenori.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


CristiM

#1694
Iată cum se va deschide traficul pe giratoriul suspendat de la Păulești - PAMFLET

Zvonurile care sunt mai mult decât credibile spun că pe 28 mai, adică sâmbătă, într-un final se va deschide traficul pe giratoriul suspendat de la Păulești.

În exclusivitate vă prezentăm programul manifestărilor dedicate acestei deschideri de trafic:

Ora 10-Fanfara Consiliului Județean va cânta "Nu ne mai trageți pe dreapta".

Ora 10.15-Sosirea persoanelor oficiale. Se cântă "Du-mă acasă măi tramvai".

Ora 10.30-Sunt întâmpinați polițiștii de la Rutieră cu pâine și sare.

Ora 10.45-Concurs de aruncat suluri de hârtie igienică de pe giratoriul. Premiul I: o cină romantică pentru două persoane la baza giratoriului.

Ora 11-Luări de cuvânt, ovații, claxoane.

Ora 11.15-Fluturări de drapele și depuneri de roviniete la baza giratoriului.

Ora 11.30-Poliția va da prima amendă pentru depășirea vitezei la coborârea de pe giratoriu.

Ora 11-45-Constructorii constată că sunt ceva probleme la o bandă de mers.

Oea 12-Se închide circulația pe banda respectivă.

Ora 12.15-Giratoriul se închide total.

Ora 12.30-Mașinile rămase în giratoriu sunt blocate de SGU.

Ora 12.45-Închiderea festivităților. Fanfara va intona "Vine o zi".

SURSA: http://www.incomodph.ro/

:rofl: :rofl:
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga