News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Chiar doream sa intreb ce or fi lucrarile astea care nu duc nicaieri...

Pe de alta parte intrarea pe noul traseu arata groaznic...

Si o intrebare pentru Adrian: cand va fi gata toata lucrarea, acolo va fi un lac de acumulare in permanenta sau doar in perioadele cu viituri ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: cristi5 on January 31, 2016, 10:58:10 AM
https://www.openstreetmap.org/#map=16/46.1855/22.8985

Cristi, ce ai postat tu este un alt pod aflat mai la nord si care este marcat pe OSM...
Digul de la care a plecat discutia este http://www.openstreetmap.org/#map=18/46.16770/22.87671, dar nu este marcat pe OSM, probabil pentru ca nu este gata...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

De vreo doi ani nu se mai foloseste varianta de deasupra organizarii de santier din cauza ca breteaua de legatura dintre traseul vechi si cel nou este prea inclinata si tirurile aveau probleme pe timp de iarna, ci cea de sub organizare care urmeaza aproximativ vechiul traseul al DN 74 si care s-a si asfaltat intre timp.

Podul postat de @cristi5 va disparea in momentul aparitiei lacului de acumulare, iar accesul la casele din zona respectiva (cele de deasupra nivelului de retentie al acumularii, pentru ca restul vor fi demolate) va fi asigurat prin drumul de contur al lacului.

Proiectul este gandit ca o acumulare permanenta, dar momentan functioneaza ca una nepermanenta, intrucat pentru permanentizarea ei mai trebuie realizate destul de multe lucrari: montaj echipamente hidromecanice baraj, deviere DN 74, finalizare drum contur, devierea a doua linii electrice de20 si 110kV, stramutarea a circa 30 de gospodarii si curatarea cuvetei acumularii.
Iar in calea finalizarii stau urmatoarele obstacole: lipsa de fonduri, exproprieri suplimentare pentru devierea DN74 (cand s-au facut exproprierile inainte de 1990, s-a expropriat fix traseul nou al drumului insa expropriatorul nu s-a gandit ca mai trebuie si spatiu pentru organizarea de santier si drumuri temporare de acces la lucrarile de arta) si introducerea in proiect a devierii celor doua linii electrice.

TibiV

Deci mai e muuult pana departe... :(
Pacat, proiectul pare bine gandit si util...

Dar nu include generatoare electrice, nu? Adica nu va fi hidrocentrala ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Barajul e deja prevazut cu o priza pentru o hidrocentrala de capacitate mica (1-2 MW), dar hidrocentrala e un proiect separat si poate ca va fi realizata de vreun privat dupa finalizarea acumularii.

cristi5

#1535
Quote from: TibiV on January 31, 2016, 03:09:36 PM
Digul de la care a plecat discutia este http://www.openstreetmap.org/#map=18/46.16770/22.87671, dar nu este marcat pe OSM, probabil pentru ca nu este gata...

Daca nu e marcat pe OSM inseamna de cele mai multe ori ca nu l-a marcat nimeni... In cel mai simplu editor OSM (id) se vede pe fundal fotografia din satelit de la Bing (nu e clar cat de recenta).
https://www.openstreetmap.org/edit?changeset=36923776#map=19/46.16638/22.87756
(e foarte simplu de editat, odata ce ai cont)

Barajul se vede pe imaginea Bing, ce e ciudat e ca exista o acumulare de apa dar in aval de baraj....

Am marcat eu "podul" si drumul care duce nicaieri.
https://www.openstreetmap.org/changeset/36923776#map=19/46.16656/22.87763

Sunt tag-uri speciale pt baraj, etc, deci se poate imbunatati.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:waterway%3Ddam

AdrianB1

#1536
Quote from: TibiV on January 31, 2016, 02:56:10 PM
Chiar doream sa intreb ce or fi lucrarile astea care nu duc nicaieri...

Si o intrebare pentru Adrian: cand va fi gata toata lucrarea, acolo va fi un lac de acumulare in permanenta sau doar in perioadele cu viituri ?...
Drumul peste coronament nu duce nicaieri :) E padure si deal pe partea cealalta, iar drumul se termina la 2 cladiri mici dupa 2-300 de metri. https://www.google.ro/maps/@46.1682806,22.8767667,3a,75y,157.93h,72.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQiyIoJmehbhry06SiqfVQw!2e0!7i13312!8i6656

Chiar nu stiu care e planul acolo, ai mei s-au retras din activitate si nici nu stiu care din colegii lor au facut proiectul; as putea intreba, dar din ce vad in zona iese un lac mic, valea nu e prea adanca, asa ca nu prezinta interes.


Morosanu

#1538
Acelasi lucru si la barajul de la Runcu - Izvoare in Maramures. A inceput de o viata si o sa mai trebuiasca o viata sa-l termine, la cati bani a papat aceeasi firma SOCOT...  :bash:
https://www.google.it/maps/@47.7989643,23.7676925,267m/data=!3m1!1e3
Politica distruge tot ce atinge.

GDPR

@AdrianB1, drumul peste coronament e cel de contur al lacului (sau de exploatare, cum i-am spus intr-un post anterior) si daca te uiti mai bine pe GE sau Bing Maps se vede ca virgula continua prin padure pe curba de nivel si ajunge tocmai langa intersectia dintre DN74 si DJ742B. Nu este inca folosit, nefiind terminat, asa ca se vede destul de slab. In ideea ca o sa fie finalizat, lacul de acumulare va avea 4 km lungime, asa ca nu o sa fie chiar mic.

Dar hai ca se supara Ionut pe noi ca am umplut threadul de offtopic  :)


TibiV

Nu chiar offtopic...
Proiectul presupune o mulțime de poduri şi viaducte... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Ce latime va avea? Partea din dreapta betonata face parte din carosabil sau e un soi de trotuar?

TibiV

Adrian, cred că va fi şi trotuar...
Rampa simetrică are (se vede în poza cu "un pic de zoom") aşa că probabil va avea şi rampa asta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Adrian, ai dreptate.
Rampa spre A1 are trotuar pentru că urmează supratraversarea căii ferate... De aia are trotuar pe ambele părți...
Spre Mogoșoaia nu nici o supratraversare de CF sau de orice altceva.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC20 on January 22, 2016, 02:07:38 AM
Quote from: NGC20 on December 10, 2015, 07:17:02 AM
A fost lansata azi licitatia pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD - CF CURTICI - DJ 709B".

Valoare estimata: 30,562,204.03 RON fara TVA
Durata de implementare a contractului: 29 luni -> Perioada de executie - 5 luni; Perioada de notificare a defectiunilor - 24 luni.
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Deschiderea ofertelor: 25.01.2016

Deschiderea ofertelor s-a amanat pina in 09.02.2016.

Mai amanam putin pana in 29.02.2016 pentru ca nu e graba. ???