News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

istvan78

Daca vor fi necesare lucrari complexe (adica mai mult decat asfalt nou si parapeti), eu prevad ca podul ala va fi inchis complet pentru o perlioada de 6-9 luni, timp in care sectorul de A1 intre Soimus si Simeria va fi deschis doar pentru relatia Brad - Simeria. Traficul usor ar putea alege sa revina in DN7 pe DN76->DJ706A-> peste barajul de la Mintia. Traficul greu pe relatia Ilia este deja azi obligat sa coboare la Simeria. Va fi putin mai neplacut pentru traficul local, dar cu podul de la Mintia si cel de la Simeria/Uroi, se pot descurca soferii.

adiarc

up-date cu viaductul Calea Suri Mici-Kogalniceanu din Sibiu.Lucrarile au avansat considerabil fata de ultima vizita

partea dinspre C.Suri Mici

















si TGV-ul  :lol:





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc









si o alta veste imbucuratoare...toate strazile adiacente viaductului vor fii modernizate total ( utilitati , structura ) , asa ca intreaga zona va avea un alt aer





momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee


sebba

#1204
o stire mai noua... cam fasaita... despre situatia pasajului de pe centura Aradului
http://www.tion.ro/pasajul-cu-bani-mai-multi/1536134

Quote
După ce, în anul 2011, a fost întocmită lista de exproprieri, fiind stabilită suma de 1 milion de lei, bani ce ar fi urmat să intre în buzunarele oamenilor şi firmelor care au teren în zonă, acum lista se schimbă. Şi, bineînţeles, şi suma. Şi nu va fi oferită o sumă mai mică, ci una mai mare. Noua listă a exproprierilor ajunge la o sumă totală ce trebuie plătită de 1,2 milioane lei. După nişte rectificări, statul a ajuns la concluzia că trebuie să plătească mai mult. Iar conturile care se vor umple cu bani de la stat sunt cele ale Imotrust SA, care va primi cu 60.000 de lei mai mult decât în estimarea iniţială, şi cel al unei alte societăţi, Wes System, care va primi cu aproape 40.000 de lei mai mult decât în 2011. Restul sumei se împarte între ceilalţi zeci de arădeni, firme şi persoane fizice, care au rămas fără teren pentru ca pasajul să fie ridicat.

din toata stirea n-am sesizat decat un nume de S.A. intrat deja de multi ani in stare avansata de putrefactie


si din alta stire, alt mesaj dezamagitor:
Quote,,Din păcate, pasajele nu vor fi finalizate în timpul acestei guvernări" Eusebiu Pistru
http://www.tion.ro/s-a-reziliat-contractul-la-pasajul-de-la-cet/1534137

oare cand se va termina acel pasaj?


L.E.
si vine si Falca si cere pasajul:
http://www.aradon.ro/falca-sa-ne-transfere-noua-pasajul/1536414

Quote,,Îi rog public să ne transfere nouă, prin hotărâre de Guvern, acest pasaj şi vă garantez că până în iarnă îl vom finaliza" -Gheorghe Falcă


ce sa mai crezi? jocuri politice? manevre? interese? mancat de sub unghii ptr cateva zeci de mii de lei?
sau... batjocura totala? :(
Sailing away! S/Y Haimana

reed

#1205
Mă uit la pasajul din Sibiu si măcar are pile demne de anii 2000.În Iasi se face pasaj cu pile demne de anii 70.Chiar aspectul nu are nici un factor de decizie? Parcă totul se face in detrimentul monotoniei cu trimitere la ţară de lumea a treia. >:(

NGC

#1206
@JohannDB: Pentru podul peste Oituz de pe DN11 de la Poiana Sarata au fost emise recent autorizatii de construire.

28.04.2015: "Desfiintare pod rutier peste Oituz la Poiana Sărată pe DN11, km 90 +450"
28.04.2015: "Construire pod rutier peste Oituz la Poiana Sărată pe DN11, km 90 +450"

Si ar trebui sa se mai lucreze si la un podet.

10.07.2014: "Reparaţii podeţ DN11 km 82+437 – peste scurgere"

afreddyapp

Poze(din mers..) pasaj centura Oradea,zona Metro.
Se amenajeaza rampa "de urcare-coborare"  si giratia de la intersectia cu DN1.


horatiu.cosma

Multumim de poze, deja sunt si grinzile sus, cu putin noroc, cand o sa merg in august la Felix, o sa ma folosesc de aceasta portiune.

Dan74

Sunt sanse mari, deoarece ARL si-a mutat toate utilajele de la pasajul centura - DN76, totul depinde de ce mai au de facut la pasaj, grinzile sunt sus de circa o luna.
Pentru comparatie, tot ce se vede in poze s-a facut de la inceputul lunii aprilie pana acum.

sebba

ghiceste... santierul abandonat! :(


Sailing away! S/Y Haimana

NordKapp


JohannDB

Mdaaaa......CENTURA ARADULUI....... Responsabilitate, eficienţă, angajare, etc...etc.....blaaa....blaaa.....blaaa....








NO MANS LAND...completare la cele ale colegului "sebba"............

TibiV

Veste buna pentru Satu Mare...
Quote
GUVERNUL ROMÂNIEI
3.06.2015
                   ŞEDINŢĂ DE GUVERN
                   COMUNICAT DE PRESĂ

2 milioane de lei pentru un nou pod peste Someş, în Municipiul Satu Mare

         Guvernul a decis astăzi, printr-o Hotărâre, suplimentarea bugetului local al Municipiului Satu Mare cu suma de 2 milioane de lei. Fondurile sunt destinate realizării Proiectului Tehnic și demarării execuției lucrărilor la obiectivul de investiție ,,Pod peste Râul Someș – Amplasament Str. Ștrandului". În prezent, studiul de fezabilitate pentru acest pod a fost elaborat, însă Municipiul Satu Mare nu dispune de fondurile necesare pentru continuarea investiției.
         Construirea unui nou pod rutier peste râul Someș va conduce la preluarea traficului de pe drumul european E81, la reducerea timpului parcurs al autovehiculelor și va contribui la reducerea poluării în zonă, prin reducerea blocajelor în trafic.
         Suma alocată astăzi bugetului local al Municipiului Satu Mare se face prin majorarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale,  din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2015.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adigsm

Daca il vad si pe asta facut, impreuna cu centura, atunci voi putea spune ca judetul Satu Mare (nu doar municipiul) nu mai are probleme majore de tranzit. De remarcat ca la ora actuala trecerea din sudul spre nordul judetului se face doar pe cele doua poduri din municipiu. Iar judetul este impartit aproximativ egal de linia est-vest a raului Somes.
Asteptam cu interes miscari de trupe.